Stránka 2 z 2
Napsal: 07 čer 2015, 15:00
od wtms
leonardino píše:Taky to ted nevim na 100% ale zkus to tim jednodusim, jakej mas kabel, jaky je radio atd.
Mám oba jak KKL, tak HEX+CAN, oběma to funguje nebo spíše nefunguje stejně. Akorát mi dnes jde připojit k radiu, čím to je nevím:-).
Jediné v čem je rozdíl, že KKL kabel nezobrazí pod komfortkou dveřní jednotky a kabel HEX+CAN je zobrazí a napíše No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error occurred ,nevím zda to je normální?
Kabel HEx+CAN:
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 A
Component: 4R Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00067
Shop #: WSC 31480
VCID: 3561C75F0FB4ADB66EB-49D8
Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
Component: 4R Tőrsteuer.FS KLO 0009
Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
Component: 4R Tőrsteuer.BF KLO 0009
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
Kabel KKL:
Adresa 46 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 1C0 959 799 A
Komponent: 4R Komfortgerát HLO 0003
Kódování: 00067
Opravna #: WSC 31480
0 Nalezeny chyby:
Napsal: 07 čer 2015, 15:51
od leonardino
Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
Napsal: 07 čer 2015, 16:00
od wtms
leonardino píše:Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
Oba klon, ale před tím oba kabely fungovaly. S jiným autem taky fungují.
Napsal: 08 čer 2015, 06:59
od HanZ
Ano, u klonů je to zcela běžné

S originálem se Vám to nestane.

Napsal: 08 čer 2015, 07:18
od sky59
wtms píše:leonardino píše:Ale myslim to tak jestli original nebo klon. U toho KKL bych zkusil laborovat s přenosovou rychlosti.
Oba klon, ale před tím oba kabely fungovaly. S jiným autem taky fungují.
klon funguje upne rovnako ako original, (pokial nie je pokazeny)
ak je pokazeny original rovnako nefunguje
a tie rozdielne hlasky su sposobene rozdielnymi SW, co je uplne normalne, hlasky nezobrazuje kabel ale software v PC
a navyse si si odpovedal sam: fugovali a aj stale funguju na inych autach
Napsal: 08 čer 2015, 07:41
od HanZ
Dovolím si nesouhlasit s větou "klon funguje upne rovnako ako original, (pokial nie je pokazeny) "
Není klon jako klon, v číně obzvlášť!! Ano, klon funguje stejně, pokud je to 100% klon 1:1. Problém v číně je, že když dělníkovi dojde nějaká součástka, kterou zrovna nemá po ruce, klidně tam osadí jinou, podobnou a původní funkčnost klonovaného originálu je tatam... Ani originál není bez chyb, výrobce jej průběžně aktualizuje a proto vychází nový HW. Kdežto klon bývá kolikrát několik let pozadu oproti originálu, takže se sice může tvářit, že je kompatibilní s aktuálním SW, ale může to být čistě zdání.
Napsal: 10 čer 2015, 20:14
od wtms
Tak mám vyřešeno, za popelníkem jsem našel spoj (A76) všech vodičů K-line, kousek od tohoto spoje byla narušená izolace vodiče K-line k radiu, proto se zřejmě nešlo připojit k radiu. Pak nekomunikovali, už jen airbagy, řj motoru, gateway a budíky. Airgaby a řj motoru nemá K-line, tudíž komunikují pouze po CANu. Tak jsem usoudil, že závada bude v budících, kde je gateway mezi K-line a CAN. Budíky jsem kompletně rozmontoval, se známým jsem proměřil všechny odpory, při proměřování se jeden SMD odpor rozpadnul, přeletoval ho a už vše komunikuje.
Napsal: 10 čer 2015, 21:27
od sky59
wtms píše:Tak mám vyřešeno, za popelníkem jsem našel spoj (A76) všech vodičů K-line, kousek od tohoto spoje byla narušená izolace vodiče K-line k radiu, proto se zřejmě nešlo připojit k radiu. Pak nekomunikovali, už jen airbagy, řj motoru, gateway a budíky. Airgaby a řj motoru nemá K-line, tudíž komunikují pouze po CANu. Tak jsem usoudil, že závada bude v budících, kde je gateway mezi K-line a CAN. Budíky jsem kompletně rozmontoval, se známým jsem proměřil všechny odpory, při proměřování se jeden SMD odpor rozpadnul, přeletoval ho a už vše komunikuje.
Šikovný chalan!