Prevodovka Renault, tečúci olej cez vydraté gufero
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Toť rozuzlenie, tu je objasnená záhada deleného gufera:
https://www.youtube.com/watch?v=zm7ni-5fyeI
https://www.youtube.com/watch?v=Nu_q52sM70A
https://www.youtube.com/watch?v=Qg79KCb1eKk
Inak pre Čechov, daj si do googla "Autoopravna Zábraha, Plzeň" a nájdeš to...robia to stále, oprava cca 2 hodiny vravel Zábraha a cena 8OO CZK...
Inak to delené gufero zjavne vyrábajú 2 firmy, ale ja som sa dosta len k Mapco 19199, dá sa to zohnať za +- 40 € cez ebay, amazon...ale aj cez nejaké eshopy (ja som to objednal z autodielyonline24.sk). Musí to robiť aj iná firma, keďže Zábraha to ponúka aj s prácou za cca 30 €....
A návod výrobcu je toť:
http://www.autoteilemann.de/media/conte ... eitung.pdf
https://www.youtube.com/watch?v=zm7ni-5fyeI
https://www.youtube.com/watch?v=Nu_q52sM70A
https://www.youtube.com/watch?v=Qg79KCb1eKk
Inak pre Čechov, daj si do googla "Autoopravna Zábraha, Plzeň" a nájdeš to...robia to stále, oprava cca 2 hodiny vravel Zábraha a cena 8OO CZK...
Inak to delené gufero zjavne vyrábajú 2 firmy, ale ja som sa dosta len k Mapco 19199, dá sa to zohnať za +- 40 € cez ebay, amazon...ale aj cez nejaké eshopy (ja som to objednal z autodielyonline24.sk). Musí to robiť aj iná firma, keďže Zábraha to ponúka aj s prácou za cca 30 €....
A návod výrobcu je toť:
http://www.autoteilemann.de/media/conte ... eitung.pdf
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Už cez zimu to zassa dosť tieklo, atk Takže v nedeľu sa konala rozborka - zborka. Pripravil som si nové O krúžky a tiež som si dal vyrobiť prípravok na elegantné narazenie tých poliek (keďže som minulý rok pri montáži skoro porodil). Na moje veľké prekvapenie ale som sa po odstrojení manžiet a pomocnej páky radenia dotkol poliek tohto "gufera" a normálne sa viklali !! Tak som ich vymontoval len pomocou rúk (a to som ich tam pre drokom nemohol natĺcť, proste si to tlakom a teplom sadlo). O krúžky boli nepoškodené a tak som začal šípiť, že to nebude OK...vybral som polky, O krúžky, navliekol nové O krúžky, dal som tam dokonca 3 ks (2 do drážok v polkach, jeden O krúžok nad to), polky som dôkladn evymáchal v acetóne, aby sa odmastnili a osadenie v prevodovke som tiež riadne odmastnil. Polky som zvonka potrel silikónom, aj ide deliacu rovinu, prstami som zatlačil polky do otvoru, keďže mi ich torchu vracalo (to pruťil ten 3. Okrúžok, ktorý som nechal nad polkami), tak som to doklepol tým prípravkom a potom som poistil polohu epoxidovou pastou (aby mi to proste nevypadlo). V nedeľu večer som nalial olej a celý týždeň sa s autom jazdí a zatiaľ pod ním ani kvapka oleja (klop -klop). Takže vyzerá to tak, že to funguje, aj keď som už tomu neveril...aj keď je otázka, že dokedy...lebo paradoxne, 2 z 3 Okrúžkov boli voľné na radiacej tyči!!
http://ferrari1.rajce.idnes.cz/Delene_gufero_1.5.2016
http://ferrari1.rajce.idnes.cz/Delene_gufero_1.5.2016
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
