Stránka 2 z 3
Napsal: 15 říj 2015, 19:05
od matesfox
eazy20 píše:Martin.D píše:Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne
proč myslíš ?
Napsal: 15 říj 2015, 19:12
od Martin.D
Napsal: 15 říj 2015, 19:27
od eazy20
matesfox píše:eazy20 píše:Martin.D píše:
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne
proč myslíš ?
lebo na rotacke to je nerealne co si popisal,ani s pd by si tolko nedal
Napsal: 15 říj 2015, 21:06
od Gardner
No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.
Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zdrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.
Racte se podivat zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Napsal: 16 říj 2015, 07:58
od jordee_23
Gardner píše:No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.
Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zadrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.
Racte se podivat zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.
Napsal: 16 říj 2015, 15:48
od Forest
jordee_23 píše:a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.
1) kde to tam vravi? nenasel jsem to
2) bez tlaku to tam nedostanes a 1,4 na
VB 182 koni na rotacce se SMICem?! ...
pri tom tlaku je to proste a jednoduse neuveritelne
3) rika se, ze kdo lze ten i krade a z toho matematickologickou uvahou plyne, ze kdo
krade ten i lze ... ostatne, u Tdipowera bylo
Dimcem nitro take dlouho zamlcovano ... takze asi tak bych to videl ja
Napsal: 16 říj 2015, 19:11
od Gardner
No abych vyvratil spekulace, tady prikladam utrzek z celkem cerstveho logu, a ANO 1.400 to neni ale zrovnatak to neni prez 1.500, nejakou roli tu take bude hrat prefuk.
Bohuzel ten log teda neni az do 4300ot kde je zmeren max vykon, ale jednoduse neverim tomu ze tam bude vedsi tlak nez tech 1.46xx

Napsal: 16 říj 2015, 19:26
od toefuk
tlak nieje vsetko,
66kw rotacka tlaci 0,85bar, v spicke dajme tomu ze 0,95 ked su tam 0,216 a takmer bez dymu a so slusnym narastom vykonu.
Mal som moznost sa v gardnerovom aute viezt a dovolim si tvrdit ze tam tie kone budu.
Napsal: 16 říj 2015, 19:26
od eazy20
no ja ti neviem,ale zreguluje ti to az prilis,este ani pri 3000ot nemas poziadavku od zregulovania po prefuku..keby bol toto log z merania na valcoch tak urcite nemas take cisla ake ste namerali
Napsal: 16 říj 2015, 19:38
od Gardner
Ono s timhle logem je to drobek slozitejsi, ten graf z brzdy je stary rok a log jen par tydnu.
Nedavno jsem totiz dal vedeni studeneho vzduchu z ASZ i s vahou a RJ je AHF tedy se neumi s vahou dobre dohodnout. Proto je to drobek podivne, presto si dovolim tvrdit ze tech 180 tam bude i s tlakem pod 1.5
Napsal: 16 říj 2015, 19:53
od eazy20
no lenze ty teraz nemas ani 1,4 zdaleka, prefuk neratam..
Napsal: 16 říj 2015, 20:24
od Gardner
Hlavne je uplne jedno co ja mam ted v aute nebo nemam, jde predevsim o to ze ten 'setup' s dobrym VB pod 1.5 proste za urcitych predpokladu dokaze dat 180PS a 380Nm.
Nepochybne tedy zalezi i na dalsich faktorech nez jen tlak.
Napsal: 16 říj 2015, 20:43
od eazy20
Gardner píše:Hlavne je uplne jedno co ja mam ted v aute nebo nemam, jde predevsim o to ze ten 'setup' s dobrym VB pod 1.5 proste za urcitych predpokladu dokaze dat 180PS a 380Nm.
Nepochybne tedy zalezi i na dalsich faktorech nez jen tlak.
inac podla logu to dobre VB ma nabeh nic moc
Napsal: 16 říj 2015, 21:00
od toefuk
Precitaj si to este raz,dal tam inu vahu ako ma byt, treba to doladit v softe aby merany prietok vzduchu bol citany korektne. Ty by si to mal vediet.
Napsal: 16 říj 2015, 21:11
od Gardner
to: eazy20 Vsak ale chapej ze mezi grafem kdy bylo turbo cerstve a logem je 11mesicu denniho provozu a 62tis km takze regulace asi muze byt uz zanesena a podobne. Vidim ze ten log situaci jen skomplikoval.