Stránka 2 z 3

Napsal: 01 říj 2015, 20:39
od blonn
Tak ja to taky cerne nevidim. Jen mi v tomto pripade {auto, vykon} prijde novy set dvouhmoty lepsi.

Napsal: 01 říj 2015, 21:03
od Martin.D
A kolko je tak rozumnych Nm na tu 2hmotu ? Mam 340nm a tiez ma skor ci neskor caka vymena...spojka nesmyka ani raz no myslim ze slabsi ci najslabsi clanok je prave ta 2 hmota ( jednoducho ju presne kde.mam vrchol nm pocut )..chcem ist s Nm este hore (360 - 370 nm na vb ) a nechce sa mi kazdych 40 tisic to je u mna tak 15 mesiacov menit komplet spojku....
Alebo inak sa opytam (LOL) mal niekto 350nm az 370nm na originalnej 2 hmote v o2 nalietanych 80 000km plus ....( momentalne mam 120 000 tak budem skromny.a 80 000 mi postaci ) ...bavime sa o malej spojke t.j 228 mm v Bxe

Napsal: 02 říj 2015, 18:11
od fanny112
blonn píše:Je to presne jak pise Milda. Komfort razem fuc. Je to vcelku slusny rozdil. Nevim proc to ATD dava, ale dej dvouhmotu. Mrkni na vsechny veci a kup to novy. Lamelu preoblozi v tenovaku za par korun. Borec na vw clubu prodava spojky za slusny lowe (autorozvody.cz). Pri takovym vykonu bych vubec jednohmotu neresil.
Takže ked to kupim všetko nové aj novú lamelu mám dat preobložiť?
Mám zohnanu sadu SACHS za 385€. Takže jednohmotu nie?

Napsal: 02 říj 2015, 19:46
od cin
Na takovej korab bych jednohmotu nedaval, dej tu sadu dvouhmotu jak ti radi kluci a budes mit zas pohodlny auto , Sup stejne neni na nejaky zavodeni . Jinak tu lamelu kdyz nechas preoblozit na HDS, tak urcite nic nezkazis a budes mit jistotu ze ti nova sada nebude klouzat :)

Napsal: 02 říj 2015, 20:18
od favo
Mám 393 Nm na seriový spojce včetně dvouhmoty a naprosto v pohodě.
Jezdím s tím už dva roky a žádný problém a jezdím každý den, auto je pracant né leštěnka.
Jo a nějak pomalu stím rozhodně nejezdím.

Napsal: 02 říj 2015, 20:20
od marena tdi
Jednohmotu urcite ne . Za mne jedine SACHS , ale i tak se k ni budes muset chovat slusne . Je to tezke auto a dvojhmota dostane docela zabrat . Pokud nepocitas do budoucna z navysenim vykonu muze to stacit , ale jinak bych si sehnal prestavbovy set na 6Q . Koupis ho za cca stejnou cenu co das za novou 228mm Sachs spojkovou sadu .

Napsal: 02 říj 2015, 20:35
od fanny112
marena tdi píše:Jednohmotu urcite ne . Za mne jedine SACHS , ale i tak se k ni budes muset chovat slusne . Je to tezke auto a dvojhmota dostane docela zabrat . Pokud nepocitas do budoucna z navysenim vykonu muze to stacit , ale jinak bych si sehnal prestavbovy set na 6Q . Koupis ho za cca stejnou cenu co das za novou 228mm Sachs spojkovou sadu .
Ako vyhladám, alebo kde zoženiem ten prestavbový set na 6Q

Napsal: 02 říj 2015, 21:01
od marena tdi
dej poptavku k uzivateli LADAS nebo hledej v inzerci kdo prodava neco ze Superba ci Passata 2.5 v6 tdi prevodovka poloosy starter atd......

Napsal: 03 říj 2015, 10:51
od Martin.D
favo píše:Mám 393 Nm na seriový spojce včetně dvouhmoty a naprosto v pohodě.
Jezdím s tím už dva roky a žádný problém a jezdím každý den, auto je pracant né leštěnka.
Jo a nějak pomalu stím rozhodně nejezdím.
Ale ty máš asi 6 kval ( maš napísane v popise ASZ ) a to je kusok uplne niečo ine

Napsal: 03 říj 2015, 19:35
od fanny112
marena tdi píše:dej poptavku k uzivateli LADAS nebo hledej v inzerci kdo prodava neco ze Superba ci Passata 2.5 v6 tdi prevodovka poloosy starter atd......
Ako môže niečo z 2,5 v6 pasovat do môjho motora BPZ?

Napsal: 03 říj 2015, 22:40
od krejča
mě drží 2hmota 520nm a už 40tis.km bez problému ;) na jednohmotu ser.dal sem si jí do druhýho auta a už nikdy víc...komfort v prdeli...a kdo nepozná rozdíl tak nemá cit k ničemu...rozdíl nehoráznej!a 6stikvalta to zabije-příčnýho -podélnýho nevim

Napsal: 03 říj 2015, 23:21
od cin
Pricnyho urcite - vlastni zkusenost , o chroupani a hlucnosti prevodovky nemluve :( :(

Re: Chip a zotrvačník?

Napsal: 04 říj 2015, 19:22
od fanny112
fanny112 píše:Ahojte.Mám nachipované auto /v podpise/ parametre chipu: 103kw,142 koní,cca320 Nm . Na 4 a 5 prevodovom stupni mi šmýka spojka a trasie sa mi/drnčí/ riadiaca páka od 2600 od 2850. Potrebujem vediet či stačí vymenit
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.
Spýtam sa teraz konkrétne: Ak tam dám toto bude to v pohode?

Kód: Vybrat vše

http://www.comco.sk/spojkova-sada-sachs-2290-601-008-p300883

Napsal: 07 říj 2015, 15:30
od zero1724
milda100 píše:Jde spis o velke torzni kmity, ktere jsou u PD velike diky kompresnimu pomeru 19:1
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?
Myslím, že hraje velikou, kde kdo na fabii řeší pak převodovku...uživatel Kibi, teď i já...mi to nedávno neřadilo trojku, musel se vyměnit znova olej a dát lepší castrol... olej uplně černej, a neřadim jak závodník... prostě to dostává... Něco za něco... je spousta lidí co má dvouhmotu a pořádnou lamelu a přítlačák a nemaj problém přenést přes 500 Nm, jednohmota je pro dnešní převodovky přežitek... Ono to bude fungovat 200 000km, ale pak se děj vůle boží...Proto nechápu, jak někdo může najet na původní převodovce přes 500 000km... Dost to taky vykurví výměny olejů v převodovce...To jsem udělal a myslim, že jsem jí tim taky pohřbil, původní vůle se vypláchly a začali se tvořit vůle... nedávám jí moc času a budu shánět novou...

Napsal: 07 říj 2015, 18:27
od Martin.D
Ale miesate tu 228 a 240 ...5 kvalt , 6 kvalt ........fakt by som chcel vidiet cloveka co ma 500nm na malej rozumej 228mm 2hmote....a ak sa taky najde nech sa pride porozpravat s mojou (LOL) ktora protestuje pri 340 nm...