Napsal: 01 říj 2015, 20:39
Tak ja to taky cerne nevidim. Jen mi v tomto pripade {auto, vykon} prijde novy set dvouhmoty lepsi.
mal niekto 350nm az 370nm na originalnej 2 hmote v o2 nalietanych 80 000km plus ....( momentalne mam 120 000 tak budem skromny.a 80 000 mi postaci ) ...bavime sa o malej spojke t.j 228 mm v BxeTakže ked to kupim všetko nové aj novú lamelu mám dat preobložiť?blonn píše:Je to presne jak pise Milda. Komfort razem fuc. Je to vcelku slusny rozdil. Nevim proc to ATD dava, ale dej dvouhmotu. Mrkni na vsechny veci a kup to novy. Lamelu preoblozi v tenovaku za par korun. Borec na vw clubu prodava spojky za slusny lowe (autorozvody.cz). Pri takovym vykonu bych vubec jednohmotu neresil.
Ako vyhladám, alebo kde zoženiem ten prestavbový set na 6Qmarena tdi píše:Jednohmotu urcite ne . Za mne jedine SACHS , ale i tak se k ni budes muset chovat slusne . Je to tezke auto a dvojhmota dostane docela zabrat . Pokud nepocitas do budoucna z navysenim vykonu muze to stacit , ale jinak bych si sehnal prestavbovy set na 6Q . Koupis ho za cca stejnou cenu co das za novou 228mm Sachs spojkovou sadu .
Ale ty máš asi 6 kval ( maš napísane v popise ASZ ) a to je kusok uplne niečo inefavo píše:Mám 393 Nm na seriový spojce včetně dvouhmoty a naprosto v pohodě.
Jezdím s tím už dva roky a žádný problém a jezdím každý den, auto je pracant né leštěnka.
Jo a nějak pomalu stím rozhodně nejezdím.
Ako môže niečo z 2,5 v6 pasovat do môjho motora BPZ?marena tdi píše:dej poptavku k uzivateli LADAS nebo hledej v inzerci kdo prodava neco ze Superba ci Passata 2.5 v6 tdi prevodovka poloosy starter atd......
Spýtam sa teraz konkrétne: Ak tam dám toto bude to v pohode?fanny112 píše:Ahojte.Mám nachipované auto /v podpise/ parametre chipu: 103kw,142 koní,cca320 Nm . Na 4 a 5 prevodovom stupni mi šmýka spojka a trasie sa mi/drnčí/ riadiaca páka od 2600 od 2850. Potrebujem vediet či stačí vymenit
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.
Kód: Vybrat vše
http://www.comco.sk/spojkova-sada-sachs-2290-601-008-p300883Myslím, že hraje velikou, kde kdo na fabii řeší pak převodovku...uživatel Kibi, teď i já...mi to nedávno neřadilo trojku, musel se vyměnit znova olej a dát lepší castrol... olej uplně černej, a neřadim jak závodník... prostě to dostává... Něco za něco... je spousta lidí co má dvouhmotu a pořádnou lamelu a přítlačák a nemaj problém přenést přes 500 Nm, jednohmota je pro dnešní převodovky přežitek... Ono to bude fungovat 200 000km, ale pak se děj vůle boží...Proto nechápu, jak někdo může najet na původní převodovce přes 500 000km... Dost to taky vykurví výměny olejů v převodovce...To jsem udělal a myslim, že jsem jí tim taky pohřbil, původní vůle se vypláchly a začali se tvořit vůle... nedávám jí moc času a budu shánět novou...milda100 píše:Jde spis o velke torzni kmity, ktere jsou u PD velike diky kompresnimu pomeru 19:1
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?
ktora protestuje pri 340 nm...