Octa 1 padá do nouzáku = klesá výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Huml píše:
JARDA2 píše:
Huml píše:s tím táhlem se hejbe, tak že se tomu čas od času šlápne pořádně na krk :D , jinak nic se nemaže, okamžitě to všechno shoří, navíc se to zasírá sazema uvnitř a ne někde zvenku ;)
Tak co stím ? Dát turbo vyčistit a rozhýbat lopatky? Co to přibližně stojí abych byl v obraze? Dík
do 2000,- by ses měl vejít ;)
V mojom okolí poznám "machrov" čo si za to pýtajú 7 000 Sk. A to Ti ešte hrdinsky povie - však si to daj do servisu.

(rofl) Ja už nemusím ja už to viem. :-D
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Ventilek tdi
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 21 srp 2007, 20:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ventilek tdi »

mám ten samej problém s ventem, turbo vyčištěno, jen jsem nezkoušeli tu váhu a ten ventil ještě ale nejdříve zajedu na vag a zjistím to.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“