Hyundai Santa Fé 2,0CRDi r.v. 2001 NESTARTUJE!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a nezapomen napsat
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

taky by me zajimal vysledek,mam santa fe taky a studene ci teple toci treba 3sekundy ale passat se jen otoci a po pul vterine chytne,otazka jestli to tak proste je
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jouda1 píše:taky by me zajimal vysledek,mam santa fe taky a studene ci teple toci treba 3sekundy ale passat se jen otoci a po pul vterine chytne,otazka jestli to tak proste je
si udělej test vstřiků na přepady, mi chcalo z jednoho dělat nějaký přesný test u densa kde jsou vstřiky pod ventildeklem a díváš se na rozvodák dost dobře asi jednotlivě nejde, za další tři bych ruku do ohně nedal tak tři na zkoušku jeden na repas
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si vem u rotačky je jakýkoliv výtok z přepadu maximálně rozhodující na start, protě to plivo tam chybí a u CR záleží jen na možnostech a kondici čerpadla za jak dlouho tu startovací dávku tam dopraví , to je celé pořád dokola kus od kusu iniverzál metoda není ;)
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 08 zář 2014, 12:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepino60 »

Tak dnes jsem to dodělal. Podařilo se mi přesvědčit majitele pro repas všech čtyřech vstřiků. Jeden kousek 5400 vým. způsobem. Ať je studený nebo teplý pro start se potřebuje alespoň dvakrát převalit. To taková Octa na drc. Ovšem ten systém kdo vymyslel, tak to byl machr. Já vím, že co inženýr to dement, ale co je moc to je moc. Ve víku ventilů jsou plastové krytky a pod nimi šrouby, které drží vstřiky. Možná u nového motoru je to OK, ale když se v tom před vámi pohrabe nějaký garážmistr, který to ten torx ošklhá nedá tam nový a ještě to utáhne na 999kN, tak vám řeknu to je zábava, jak sviňa. Pokud totiž nepovolíte vstřik nesundáte ani víko ventilů. Odvrtat to nemůžete, protože by do motoru napadly piliny... no prostě paráda. Nasadil jsem nástavec a klepal asi 10 minut, jak datel, abych ty šrouby odrazil odrazil. Naštěstí to zabralo, ale půlky jsem měl stáhlé celou dobu. No, auto jede a to je hlavní. Tak díky za pomoc.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zábavy jak svina i parády se stahlýma půlkama si užiju denním chlebem od rána do večera tak to chodí

v žáném případě se nebojím cokoliv skurvit protože auto se dá nahradit a doktor to má daleko těžší ;) tomu každý zemře kdyby se posral :(
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“