Prasklina na turbu - Bude mít vliv ? Pokud Ano jak opravit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

zavařit to není problém a v těchto místech se nemá ani co skroutit , je to práce tak na čtvrt hoďky + rozborka a sborka turba
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

by si sa cudoval ale ta dosadacie plocha sa nasledkom kazdodennej prevadzky normalne skruti aj o 0.1mm! A potom to malinko podfukuje. Takze kazdopadne po zavareni treba dat tu plochu prebrusit aby bola 100% rovna. Usetri si tym problemi naviac.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud myslíš ten zub co je na přírubě středu tak ten tam je už z výroby
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“