Stránka 2 z 5
Napsal: 17 lis 2015, 20:29
od Biimbo
podle mě je to úplně jedno,spíš jde o kvalitu toho papíru. Origo paliváky jsou skladaný jak ten Knecht na obrázku a v létě jsem ho měnil na jedný OII poprvý při 197 tis km. Motor jako hodinky, bez kouře, vstřiky hodnoty jako nový motor.
Zase třeba zkušenost s Kolbenschmidt vzduchovým pro OI, tak má tvrdou tu tešnicí gumu po obvodu oproti MANu jak štolverk
Napsal: 17 lis 2015, 20:57
od e36power
Octavia 3 najeto: 13000km

Napsal: 17 lis 2015, 21:07
od Domecek
píšeš origo a dnes je v origo balení třeba i hnůj od filtonu. Takže když to není starline což je absolutní hnůj tak snad to nějakej bordel zachytí. Musíme doufat

Napsal: 17 lis 2015, 22:41
od zero1724
Nemysli si, že černej filtr znamená něco špatně, fabia pd po 10 000 km černej jak uhel taky... Tam neni sítko v podavačce jako u rotačky... Tam to jde na prudko rovnou, navíc prutok nafty je tam jednou takovej jako u rotačky, o vysokotlakem CR ani nemluvě... Tam ti ta nafta oběhne tolikrát, že ani nevíš

Jinak vesměs čim kvalitnější filtr jsem měl, tim hůř to jelo, měnim co 10 000km a je uplně jedno co to je... vstřiky mám jak nový, jen je jednou za půl roku vezmu 250ml vifem celou plechovku... Nejlepší filtry byly Filtron, Kelly, Champion... Bosch vcelku shit... Ale já jezdim na jinačí ňaminky jak vy

Napsal: 18 lis 2015, 07:48
od favo
V první řadě to chce kvalitní naftu a nemít bordel v nádrži.
Napsal: 18 lis 2015, 18:04
od dawo
A to je naftový nebo olejový v té OIII? Nechápu lidi co si koupí fungl nové auto a pak do něj lijou nejlenější naftu, jestli vůbec naftu. To mi hlava nebere

Napsal: 18 lis 2015, 19:46
od e36power
dawo píše:A to je naftový nebo olejový v té OIII? Nechápu lidi co si koupí fungl nové auto a pak do něj lijou nejlenější naftu, jestli vůbec naftu. To mi hlava nebere

autopůjčovna tam pred vracení auta nalije spousta lidí ten nejlevnější hnuj
Napsal: 18 lis 2015, 20:21
od Biimbo
Domecek píše:píšeš origo a dnes je v origo balení třeba i hnůj od filtonu. Takže když to není starline což je absolutní hnůj tak snad to nějakej bordel zachytí. Musíme doufat

v čem je Filtron hnůj?
Napsal: 22 lis 2015, 21:09
od pavlin2
Müller filter z rotačky AFN, najeto cca 30 tisíc (1 rok), tankuju jen u Benziny

Napsal: 24 lis 2015, 06:38
od jirka cordoba GT TDi
Nedokážu posoudit jestli je filtron hnůj ale když jsem kupoval origo vzduchovej filtr tak to by filtron ve skatuli škoda tak to musí doufat že alfa Markéty nebudou mít stejnou kvalitu jako pro prvovyrobu. Jak ale vidím jak se u nás ve firmě vyrábí díly do aut a na všem s šetří tak ta kvalita stojí za hovno a to je asi všude.
Napsal: 24 lis 2015, 09:15
od slovacek.milos
Domecek píše:píšeš origo a dnes je v origo balení třeba i hnůj od filtonu. Takže když to není starline což je absolutní hnůj tak snad to nějakej bordel zachytí. Musíme doufat

zajímavé
nedávno jsem dělal pedečko z prvovýroby tam byl podle tebe hnůj od filtronu,
majitelka chtěla jen to nejlepší at auto dloho slouží, když jsem vytáhl z obalu mann nestačil jsem se divit, divit obrazně, nemám se vlastně čemu divit,
mann za 65O korun, na tom papírový bordel z výroby ten jsem vyfoukal a na boku

umělé vlákno, to byl fakt hnůj přesně jak píšeš,
stačil jsem si filtr akorát vyfotit vyfoukat , na výměnu už nebyl čas, majitelka mi stála za prdelí a nervozně kouřila

Napsal: 24 lis 2015, 09:33
od dawo
"majitelka chtěla jen to nejlepší at auto dloho slouží"
Aaano víc takových!!!
Napsal: 24 lis 2015, 19:51
od Skodylak
Nebyl ten MANN Filtr Made in India?
Napsal: 24 lis 2015, 20:11
od slovacek.milos
Skodylak píše:Nebyl ten MANN Filtr Made in India?
to nevím asi pochopíš, že když koupíš to nejlepší a pěkně tě to stekne,
místo klidu mějitelka spěchá, fakt jsem už ani nebádal kdo to vyrobil,
pujdu mrknout mám tam stejný man co dnes přivezli a škoda orginál

Napsal: 24 lis 2015, 20:20
od slovacek.milos
tak mann made in germany, pak jsou dole adresy čr, mexiko,argentina,brazil,espana,taky čínská adresa znakové písmo,
na orginálu vw je jen made in germany