Stránka 2 z 3

Napsal: 03 led 2016, 18:47
od wedris
Hoši tak sem to rozdělal a asi sem se na to měl... (LOL)
Klika sedí nádherně, ale na vačku kolíček nedám přitom ten fonickej kroužek pro snímač sedí na značku která je na to plastu... co stim
:D :D nezkurvil sem zas něco :DObrázek

Napsal: 03 led 2016, 19:17
od Rolan
Zkus tam nejdřív strčit něco menšího (třeba šroubovák) a trošku si vačku zapáčením pootočit. Nebo si s vačkou o těch pár mm pootoč za ten středovej šroub a zároveň se tam snaž zatlačit přípravek. Kliku si si zaaretoval ještě s nasazeným řemenem?

Napsal: 03 led 2016, 19:22
od wedris
jj, kliku sem si našteloval přesne na značky, to tam byl ještě řemen a vše OK, ale ta vačka, menší imbus tam šel.... trochu sem vzal šmirglem přípravek a ten tam taky polmalu leze, jenom se lek abych náhodou nebyl v jiný díře, jeli to vůbec možný :D

Napsal: 03 led 2016, 21:08
od peterA4
Ina diera tam nie je...ono niektory,,mechanici" su hoveda a strkaju tam kadeco a tak ten otvor doryhuju a preto tam niekedy ten origo pripravok ide velmo tuho.

Napsal: 04 led 2016, 17:02
od martinsidlo
Můj Seat VAG neviděl nikdy za svých 700tis km.

Napsal: 04 led 2016, 19:35
od favo
Tak to počkej až ho tam jednou připojíš, se ti pod návalem těch chyb zhroutí systém. (LOL)

Napsal: 04 led 2016, 21:58
od wedris
Pán je vtipálek :D :D

Napsal: 05 led 2016, 18:07
od wedris
Hoši tak sem to nějak divně, zázrakem složil a vono to funguje :D :D
Ale mam jeden problémek :D
Vag ukazuje -1 /-1.6 tak kam mám hnout vačkou ...po směru točení motoru ? :D a hlavně jak stim mám hnout když teď to mam nastavený podle přípravků top... dou úplně nehorázně jak kolíček na vačku zasunout tak i aretace na kliku :D , jestli to má vubec na tu nulu nastavovat (LOL)

Napsal: 05 led 2016, 18:09
od jericho-3
Nech to být, najeď nějaké km a pak posuzuj..Neustálé vrtání do chodu motoru mu často jen ublíží ..Je to už jen proto, že ty hodnoty, která tam mají theoretický být je pro motor v 1A stavu, kde je vše původní a perfektní a ten nenajdeš na planetě čechy, většinou jsou to vykloktané a stočené hybridy, takže když se sečtou vůle a opotřebení všeobecně nemá cenu si kazit oči obrazovkou...Pokud dělá vše co motor dělat má pusť si rádio , vypni kecátka a klidně jezdi... :)

Napsal: 05 led 2016, 18:29
od wedris
Měl sem to na -0.6, ale pocitově ten motor na těch -1 běží tak jako líp :D

Napsal: 05 led 2016, 20:04
od Jarda-k
U svého auta když jsem dal rozvody na přípravky, tak se okamžitá spotřeba zvedla z 0,4 l/h na 0,5 l/h. Po asi 20 tkm když jsem si pořídil diagnostiku jsem zjistil, že synchronizace je -1,1° Posunul jsem to na nulu a spotřeba se vrátila na 0,4 l/h. Jinej rozdíl v chodu motoru jsem nezaznamenal.
Je třeba poznamenat, že pootočení vačkovýho kola vůči náboji aby se to změnilo o jeden stupeň je nepatrný. Prvně jsem s tím hnul asi o milimetr a hned to bylo asi +2°.

Napsal: 05 led 2016, 20:39
od wedris
Pochopil sem správně, že mam kliku zaaretovat, sundat řemen a vačkou nepatrně hnout ... nebo na to je jiný postup ? :D

Napsal: 05 led 2016, 22:04
od Rolan
Řemen nesundavej, kliku nearetuj. Jen povol ty tři šrouby na vačkové řemenici a nepatrně s tím pootoč. Než nastartuješ, nezapomeň ty šrouby zase dotáhnout.

Napsal: 06 led 2016, 07:39
od UchoTD
Nepotoc stym,len to postrč desatinu milimetra,len taky ťuk.

Napsal: 06 led 2016, 07:58
od wedris
Díky :D