Stránka 2 z 3
Napsal: 03 led 2016, 18:47
od wedris
Napsal: 03 led 2016, 19:17
od Rolan
Zkus tam nejdřív strčit něco menšího (třeba šroubovák) a trošku si vačku zapáčením pootočit. Nebo si s vačkou o těch pár mm pootoč za ten středovej šroub a zároveň se tam snaž zatlačit přípravek. Kliku si si zaaretoval ještě s nasazeným řemenem?
Napsal: 03 led 2016, 19:22
od wedris
jj, kliku sem si našteloval přesne na značky, to tam byl ještě řemen a vše OK, ale ta vačka, menší imbus tam šel.... trochu sem vzal šmirglem přípravek a ten tam taky polmalu leze, jenom se lek abych náhodou nebyl v jiný díře, jeli to vůbec možný

Napsal: 03 led 2016, 21:08
od peterA4
Ina diera tam nie je...ono niektory,,mechanici" su hoveda a strkaju tam kadeco a tak ten otvor doryhuju a preto tam niekedy ten origo pripravok ide velmo tuho.
Napsal: 04 led 2016, 17:02
od martinsidlo
Můj Seat VAG neviděl nikdy za svých 700tis km.
Napsal: 04 led 2016, 19:35
od favo
Tak to počkej až ho tam jednou připojíš, se ti pod návalem těch chyb zhroutí systém.

Napsal: 04 led 2016, 21:58
od wedris
Pán je vtipálek

Napsal: 05 led 2016, 18:07
od wedris
Hoši tak sem to nějak divně, zázrakem složil a vono to funguje
Ale mam jeden problémek
Vag ukazuje -1 /-1.6 tak kam mám hnout vačkou ...po směru točení motoru ?

a hlavně jak stim mám hnout když teď to mam nastavený podle přípravků top... dou úplně nehorázně jak kolíček na vačku zasunout tak i aretace na kliku

, jestli to má vubec na tu nulu nastavovat

Napsal: 05 led 2016, 18:09
od jericho-3
Nech to být, najeď nějaké km a pak posuzuj..Neustálé vrtání do chodu motoru mu často jen ublíží ..Je to už jen proto, že ty hodnoty, která tam mají theoretický být je pro motor v 1A stavu, kde je vše původní a perfektní a ten nenajdeš na planetě čechy, většinou jsou to vykloktané a stočené hybridy, takže když se sečtou vůle a opotřebení všeobecně nemá cenu si kazit oči obrazovkou...Pokud dělá vše co motor dělat má pusť si rádio , vypni kecátka a klidně jezdi...

Napsal: 05 led 2016, 18:29
od wedris
Měl sem to na -0.6, ale pocitově ten motor na těch -1 běží tak jako líp

Napsal: 05 led 2016, 20:04
od Jarda-k
U svého auta když jsem dal rozvody na přípravky, tak se okamžitá spotřeba zvedla z 0,4 l/h na 0,5 l/h. Po asi 20 tkm když jsem si pořídil diagnostiku jsem zjistil, že synchronizace je -1,1° Posunul jsem to na nulu a spotřeba se vrátila na 0,4 l/h. Jinej rozdíl v chodu motoru jsem nezaznamenal.
Je třeba poznamenat, že pootočení vačkovýho kola vůči náboji aby se to změnilo o jeden stupeň je nepatrný. Prvně jsem s tím hnul asi o milimetr a hned to bylo asi +2°.
Napsal: 05 led 2016, 20:39
od wedris
Pochopil sem správně, že mam kliku zaaretovat, sundat řemen a vačkou nepatrně hnout ... nebo na to je jiný postup ?

Napsal: 05 led 2016, 22:04
od Rolan
Řemen nesundavej, kliku nearetuj. Jen povol ty tři šrouby na vačkové řemenici a nepatrně s tím pootoč. Než nastartuješ, nezapomeň ty šrouby zase dotáhnout.
Napsal: 06 led 2016, 07:39
od UchoTD
Nepotoc stym,len to postrč desatinu milimetra,len taky ťuk.
Napsal: 06 led 2016, 07:58
od wedris
Díky
