Opel Omega B facelift 2.5 dti common rail
Moderátoři: šulda, Moderátoři
takže na spray jede. Mám nízký tlak paliva Pokud změřím uzavřeně filtr kolik dají čerpadla (v nádrži a pod podlahou) natlačí 4 pokud to nechám ucpaný tak i 10ATM ale ve chvíli kdy to změřím zapojené tak mám jen 3 atm a to je na start málo musí to mít nějaký redukčak co to reguluje a vrací do nádrže asi že?? čerpadla tlačí max 3 a tlak hned pada zatím nevím přes co zavada uložená je samozřejmě P1260 tlak předdodávky paliva pod limitem pro startování
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tam je spíš hovadina v tom že píšeš že při přepadovém testu tam bylo +- stejněhansdob píše:takže na spray jede. Mám nízký tlak paliva Pokud změřím uzavřeně filtr čerpadla (v nádrži a pod podlahou) natlačí 4 pokud to nechám ucpaný tak i 10ATM ale ve chvíli kdy to změřím zapojené tak mám jen 3 atm a to je na start málo musí to mít nějaký redukčak co to reguluje a vrací do nádrže asi že?? čerpadla tlačí max 3 a tlak hned pada zatím nevím přes co zavada uložená je samozřejmě P1260 tlak předdodávky paliva pod limitem pro startování
správně by tam nemělo být nic, sdělej přepady a startuj pokud budeš mít potečené vstřiky od nafty zrovna je tas ven na repas, to nikdy nechytne
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
u šestiválu tam místo klanu je potřeba spíš https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... sxxerrNN5Qdenny píše:Miloš má pravdu,při startu nesmí jít ze vstřiku ven NIC.Pokud z některého i jen kapka,tak opravit.Pokud ti nepůjdou ven,ozvi se,mám na to KLANN nářadí.
No nevim co tady ted resite. Pokud potrebuje 4atm na to aby to chytlo a ma jen 3, tak to rozhodne neutece pri startovani vstrikama, to by pri nejakych 200atm kdyz motor bezi litala ven nafta jak z Niagary. Pokud jsou 3atm malo (u BMW 3 na start staci) tak bych se spis podival na pretlakovy ventil co je nekde v systemu, opla neznam, BMW ho ma v hadici mezi fitrem a prepadem. Vase rady se vstrikama urcite oceni az je odveze smejdum co mu je vsechny udelaji protoze byly vsechny "spatny" a bude tam kde byl.....
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Spis mi ukaz kdo investoval do zkusebny a nedela to. Mam zkusenost s nekolika Bosch servisy a vsude jak pres kopirak..... Ono ze se ji tryska nevejde do hodnot pro ne znamena hned repas i kdyz bez problemu funguje. Ty ses ale pak ten co majiteli vysvetluje ze dal za opravu trysek 20t a problem nevyresen. Vsadim se ze v tomto pripade by to tak bylo. S nikym se neminim hadat o picovinach, to je bohuzel praxe z tohoto smutnyho udoli.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Bmwrepair"]
příklad z podobného motoru BMW jsem tasil dva podezřelé vstřiky zanesl panu doleželovi brno troubsko je zde na foru, dostal jsem papír asi za tři kila že jsou OK, můžeš mu zavolat,
našel jsem si čerpadláře trošku blíž, protože pan horák ni umřel, a když dělám pro socku tak mu řeknu jen ty nejhroší zrepesovat, nemám stím problém
příklad z podobného motoru BMW jsem tasil dva podezřelé vstřiky zanesl panu doleželovi brno troubsko je zde na foru, dostal jsem papír asi za tři kila že jsou OK, můžeš mu zavolat,
našel jsem si čerpadláře trošku blíž, protože pan horák ni umřel, a když dělám pro socku tak mu řeknu jen ty nejhroší zrepesovat, nemám stím problém
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
podezřelé prostě nechačily, jak měli, to je už moc let, ale to ti chci říct že pan doležel je na foru, problém byl s elektroinstalací, to se opravilo pak odešli dva jiní vstřiky, ty dělal mladý horák ve zlobicích, a nakonec jel borec na ryby přijel do kaluže vody tam se mu asi přes vebasto dostala voda do sání a poohybali se ojnice, to byl první CR který jsem řešil a takto ti utkvěl v pamětiBmwrepair píše:Tak ted mi vysvetli jak se takovy vstrik tvari podezrele? Jako ze se najdou lidi kteri to delaji ferove nepochybuju, nicmene jich je ale hooodne malo.
Ne to neeeeeslovacek.milos píše:u šestiválu tam místo klanu je potřeba spíš https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... sxxerrNN5Qdenny píše:Miloš má pravdu,při startu nesmí jít ze vstřiku ven NIC.Pokud z některého i jen kapka,tak opravit.Pokud ti nepůjdou ven,ozvi se,mám na to KLANN nářadí.
Hele dělám to dost často a mám jak na indukci,tak na piezo sadu dle foto a funguje to bez problému.Dokonce to víc tahám na X5 facelift,hlavně 6.válec.Chčije jim na něj voda z popraskaného torpéda.

-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Máš pravdu, že je vyčůránků fakt hodně. Dávám to do Dieselpowera nikdy nemám problémBmwrepair píše:Spis mi ukaz kdo investoval do zkusebny a nedela to. Mam zkusenost s nekolika Bosch servisy a vsude jak pres kopirak..... Ono ze se ji tryska nevejde do hodnot pro ne znamena hned repas i kdyz bez problemu funguje. Ty ses ale pak ten co majiteli vysvetluje ze dal za opravu trysek 20t a problem nevyresen. Vsadim se ze v tomto pripade by to tak bylo. S nikym se neminim hadat o picovinach, to je bohuzel praxe z tohoto smutnyho udoli.