Opel Omega B facelift 2.5 dti common rail

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

takže na spray jede. Mám nízký tlak paliva Pokud změřím uzavřeně filtr kolik dají čerpadla (v nádrži a pod podlahou) natlačí 4 pokud to nechám ucpaný tak i 10ATM ale ve chvíli kdy to změřím zapojené tak mám jen 3 atm a to je na start málo musí to mít nějaký redukčak co to reguluje a vrací do nádrže asi že?? čerpadla tlačí max 3 a tlak hned pada zatím nevím přes co zavada uložená je samozřejmě P1260 tlak předdodávky paliva pod limitem pro startování
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:takže na spray jede. Mám nízký tlak paliva Pokud změřím uzavřeně filtr čerpadla (v nádrži a pod podlahou) natlačí 4 pokud to nechám ucpaný tak i 10ATM ale ve chvíli kdy to změřím zapojené tak mám jen 3 atm a to je na start málo musí to mít nějaký redukčak co to reguluje a vrací do nádrže asi že?? čerpadla tlačí max 3 a tlak hned pada zatím nevím přes co zavada uložená je samozřejmě P1260 tlak předdodávky paliva pod limitem pro startování
tam je spíš hovadina v tom že píšeš že při přepadovém testu tam bylo +- stejně

správně by tam nemělo být nic, sdělej přepady a startuj pokud budeš mít potečené vstřiky od nafty zrovna je tas ven na repas, to nikdy nechytne
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9270
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jak nemělo být nic?? V době kdy to auto vrčelo tak mi do baněk za cca 3 minuty nateklo čtvrtka nadobky odhaduji cca puldeci plus minus na všech vstřicích stejně každy jsem měl zapojen zvlašt.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:Jak nemělo být nic?? V době kdy to auto vrčelo tak mi do baněk za cca 3 minuty nateklo čtvrtka nadobky odhaduji cca puldeci plus minus na všech vstřicích stejně každy jsem měl zapojen zvlašt.

ještě jednou to ti nateklo dohromady půl cesi ze všech vstřikú nebo z každého půl deci +-
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Miloš má pravdu,při startu nesmí jít ze vstřiku ven NIC.Pokud z některého i jen kapka,tak opravit.Pokud ti nepůjdou ven,ozvi se,mám na to KLANN nářadí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

denny píše:Miloš má pravdu,při startu nesmí jít ze vstřiku ven NIC.Pokud z některého i jen kapka,tak opravit.Pokud ti nepůjdou ven,ozvi se,mám na to KLANN nářadí.
u šestiválu tam místo klanu je potřeba spíš https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... sxxerrNN5Q ;)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

No nevim co tady ted resite. Pokud potrebuje 4atm na to aby to chytlo a ma jen 3, tak to rozhodne neutece pri startovani vstrikama, to by pri nejakych 200atm kdyz motor bezi litala ven nafta jak z Niagary. Pokud jsou 3atm malo (u BMW 3 na start staci) tak bych se spis podival na pretlakovy ventil co je nekde v systemu, opla neznam, BMW ho ma v hadici mezi fitrem a prepadem. Vase rady se vstrikama urcite oceni az je odveze smejdum co mu je vsechny udelaji protoze byly vsechny "spatny" a bude tam kde byl.....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

že chodíš ke šmejdům je tvůj problém, u mě to tak není dostanu papír před opravou a po opravě, případně mi vstřik spapírem vrátí že je v pořádku a co se týče nízkotlakého čerpadla píšou 6 bar ne 4 jak si psal
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Spis mi ukaz kdo investoval do zkusebny a nedela to. Mam zkusenost s nekolika Bosch servisy a vsude jak pres kopirak..... Ono ze se ji tryska nevejde do hodnot pro ne znamena hned repas i kdyz bez problemu funguje. Ty ses ale pak ten co majiteli vysvetluje ze dal za opravu trysek 20t a problem nevyresen. Vsadim se ze v tomto pripade by to tak bylo. S nikym se neminim hadat o picovinach, to je bohuzel praxe z tohoto smutnyho udoli.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Bmwrepair"]

příklad z podobného motoru BMW jsem tasil dva podezřelé vstřiky zanesl panu doleželovi brno troubsko je zde na foru, dostal jsem papír asi za tři kila že jsou OK, můžeš mu zavolat,
našel jsem si čerpadláře trošku blíž, protože pan horák ni umřel, a když dělám pro socku tak mu řeknu jen ty nejhroší zrepesovat, nemám stím problém ;)
Bmwrepair
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 07 dub 2012, 19:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bmwrepair »

Tak ted mi vysvetli jak se takovy vstrik tvari podezrele? Jako ze se najdou lidi kteri to delaji ferove nepochybuju, nicmene jich je ale hooodne malo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bmwrepair píše:Tak ted mi vysvetli jak se takovy vstrik tvari podezrele? Jako ze se najdou lidi kteri to delaji ferove nepochybuju, nicmene jich je ale hooodne malo.
podezřelé prostě nechačily, jak měli, to je už moc let, ale to ti chci říct že pan doležel je na foru, problém byl s elektroinstalací, to se opravilo pak odešli dva jiní vstřiky, ty dělal mladý horák ve zlobicích, a nakonec jel borec na ryby přijel do kaluže vody tam se mu asi přes vebasto dostala voda do sání a poohybali se ojnice, to byl první CR který jsem řešil a takto ti utkvěl v paměti ;) dobré šou bylo nesměli jsme to auto zvedat, i když jsme ho nezvedali a měli ho na dílně tak rachot jak kráva a pár metrů nad dílnou vrtulník :o lepilo mě dobře, to je taková historka z natáčení co se všechno u jednoho cr může stát ;)
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

slovacek.milos píše:
denny píše:Miloš má pravdu,při startu nesmí jít ze vstřiku ven NIC.Pokud z některého i jen kapka,tak opravit.Pokud ti nepůjdou ven,ozvi se,mám na to KLANN nářadí.
u šestiválu tam místo klanu je potřeba spíš https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... sxxerrNN5Q ;)
Ne to neeeee :)
Hele dělám to dost často a mám jak na indukci,tak na piezo sadu dle foto a funguje to bez problému.Dokonce to víc tahám na X5 facelift,hlavně 6.válec.Chčije jim na něj voda z popraskaného torpéda.Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="denny"][quote="slovacek.milos"]
Ne to neeeee :)
Hele dělám to dost často
...........................................................................................................

prosímtě kolik stojí u tebe vytahání šesti vstříku + repas 6 vstřiků + montáž + třeba oprava torpéda dík
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Bmwrepair píše:Spis mi ukaz kdo investoval do zkusebny a nedela to. Mam zkusenost s nekolika Bosch servisy a vsude jak pres kopirak..... Ono ze se ji tryska nevejde do hodnot pro ne znamena hned repas i kdyz bez problemu funguje. Ty ses ale pak ten co majiteli vysvetluje ze dal za opravu trysek 20t a problem nevyresen. Vsadim se ze v tomto pripade by to tak bylo. S nikym se neminim hadat o picovinach, to je bohuzel praxe z tohoto smutnyho udoli.
Máš pravdu, že je vyčůránků fakt hodně. Dávám to do Dieselpowera nikdy nemám problém :-)
Odpovědět

Zpět na „Opel“