Stránka 2 z 5
Napsal: 11 úno 2016, 22:35
od amater
Fakt je ze na logu by bolo hned vidiet ci sa to rj snazi regulovat alebo je fakt na kocku soft....
Napsal: 11 úno 2016, 22:40
od Tomasb5
mám i původní soft kterej můžu hodit zpět, takže to můžu nalogovat i s tím takže když bude potřeba tak to tak udělám, ale zatím si jenom kabel půjčuju od kámoše, musím si ho taky koupit.. neprodává někdo? nepotřebuji origo, jenom na čtení závad a nalogování

přizpůsobení mi udělá kámoš

Napsal: 11 úno 2016, 22:49
od blonn
Ten log udelej na upravenym softu a dej na ulozto nebo sem. Jinak ti muzu poskytnou t VCDD 10.6.4.CZ klon za 500,-, ktery koupil na Seata nejnoveji verzi stejneho kloona. Kdyztak sz.
Napsal: 12 úno 2016, 23:00
od Tomasb5
Napsal: 13 úno 2016, 13:06
od Tomasb5
bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
Napsal: 13 úno 2016, 21:34
od martinsidlo
A co takhle opravit snímač plnícího tlaku g71,respektive jeho dráty. Vždyť ti to píše chybu !!!
Napsal: 13 úno 2016, 21:52
od Tomasb5
napíše chybu pouze když padne nouzák, do té doby je to ok, normálně měří a nevím co jiného s tím, a jelikož je připájený v řídící jednotce takže dráty bohužel neopravím.. jediná možnost je přepájení toho snímače a ten budu mít jiný příští sobotu

bohužel stejně nechápu proč napíše zkrat na kostru když měří normálně, nebo se tak alespon tváří..
Napsal: 13 úno 2016, 21:58
od martinsidlo
Tak dej origo soft a pak uvidíš. Něco ti to píše za chybu tak ji oprav a pak se dál ptej. Jinak je to tu o ničem.
Napsal: 13 úno 2016, 22:07
od amater
Tomasb5 píše:bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
na tvojom logu vidno toho velmi malo na posudenie toho ci je vadna regulacia alebo soft alebo co.... hlavne nevidim poziadavku rj na tlak napriklad.... 3,10,11 zober kamarata s notebookom na kolenach, najdite si volnu cestu najlepsie trochu do kopceka, ustal auto na 3. na 1500 ot a potom podlaha a drz.... a pre istotu este raz a este raz.... cidlo tlaku ti pri 100% plyne drzi hranicu tlaku, to by teoreticky mohol byt dovod preco ho potom napise do skratu....
Napsal: 13 úno 2016, 22:30
od Tomasb5
martinsidlo píše:Tak dej origo soft a pak uvidíš. Něco ti to píše za chybu tak ji oprav a pak se dál ptej. Jinak je to tu o ničem.
Chtěl jsem se hlavně zeptat jestli to nejdě něják oblbnout jako je to možná v tomhle případě.. protože jak jsem psal níže, odpojím hadičku na podtlak turba, auto vůbec nejede ale plnící tlak ukazuje postupně až do maximu a stejně padne nouzák
Napsal: 13 úno 2016, 22:32
od Tomasb5
amater píše:Tomasb5 píše:bude stačit tenhle log? nebo musím lognout úplně všechno?.. 1,3,11 ?
na tvojom logu vidno toho velmi malo na posudenie toho ci je vadna regulacia alebo soft alebo co.... hlavne nevidim poziadavku rj na tlak napriklad.... 3,10,11 zober kamarata s notebookom na kolenach, najdite si volnu cestu najlepsie trochu do kopceka, ustal auto na 3. na 1500 ot a potom podlaha a drz.... a pre istotu este raz a este raz.... cidlo tlaku ti pri 100% plyne drzi hranicu tlaku, to by teoreticky mohol byt dovod preco ho potom napise do skratu....
jojo vím, byla to krátka trasa a nestihlo se toho moc takže jsme nalogovali jen tohle.. v úterý budu mít snad už svůj kabel takže budu moct dělat vše

Napsal: 13 úno 2016, 23:50
od Tomasb5
Napsal: 14 úno 2016, 00:03
od amater
nereguluje to... zacni od zaciatku, kedze si to mal cele uz rozobrate.... takze podtlak, hadicky, zapojenie hadiciek, N75, banka, regulacia.... auto ide jak sproste a potom padne do nudzaku?
Napsal: 14 úno 2016, 00:10
od Tomasb5
podtlak ok, hadicky nové zapojení 5x kontrolováno, n75 vyzkoušen prohozením s n18, banka vyzkoušená jiná, turbo znovu čištěné a regulace chodí volně od začátku až do konce, ano auto jede jako prase a pak padne nouzák ale to samí když turbo odpojím nejede vůbec a taky tam padne nouzák (ale plnící tlak je stálé maximální) to je právě to divné..
Napsal: 14 úno 2016, 00:29
od amater
ked odpojis turbo od privodu podtlaku tak tlaci? alebo len na diag vidis max tlak?