Stránka 2 z 2

Napsal: 22 úno 2016, 20:29
od erwin
Aspon že my někdo napíše a poradí.Dík moc.Je to od egr ventilu jde to za motorem od sání egr je zaslepenej je čistej ale je tam olej.Jako kdyby se rosil motor.

Napsal: 22 úno 2016, 20:30
od blonn
Pohledej tu. Je toho tady o tomto problému mraky. Třeba něco hýýýr: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... sc&start=0

Napsal: 22 úno 2016, 20:36
od Pája 19
erwin píše:Aspon že my někdo napíše a poradí.Dík moc.Je to od egr ventilu jde to za motorem od sání egr je zaslepenej je čistej ale je tam olej.Jako kdyby se rosil motor.
Ahá, tak to jó. Ještě napiš, že na měrce je úbytek oleje neznatelnej a sme doma...

Napsal: 22 úno 2016, 20:42
od erwin
No trochu ho do víměny chibí cca 0.5 až 0.7l max

Napsal: 22 úno 2016, 20:49
od erwin
Chlapi fakt díky moc.Skusím tou váhou a pak regulací.Dneska mě to spadlo 5 krát vždycky nad tři tisíce otáček.Nejraději do kopce.
to je v píč.!Najel jsem na nom jen třicet tisíc kupoval jsem ho noví.To snad dělaj v Polsku nebo či co?

Napsal: 22 úno 2016, 20:52
od Pája 19
To, že je v sání olej je normální. A že EGR po nějakejch km netěsní je taky v normě. A spotřebu oleje máš taky cajk, takže bych neřešil blbosti. Projdi si to téma, co odkazuje blonn.

Napsal: 22 úno 2016, 20:53
od erwin
Fakt díkes.

Napsal: 23 úno 2016, 17:40
od erwin
Zdarec musím napsat.Záhada vyřešena.Byla vypadlá hadička co vede do plastoví banky bych to nazval nad turbem který pak vedou do hadice k turbu.Celej problém co padalo do nouzáku. (LOL) To jsem ale :D .Díky za rady.

Napsal: 23 úno 2016, 18:09
od blonn
No tak. Tyhle netesnosti, deravosti, vypadlosti a podt. ventily dokazou potrapit. Tohle je prvni co udelat. Vse radne skontrolovat, pripadne vymenit. Kdyby jsi hnedka udelal ten LOG, tak bys to mel asi driv z krku ;). Ale popis problemu byl jaksi zavadejici...