Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sto lidí sto chutí. Každý ti tu bude psát to co má osvědčené on.Takže buď chceš dát o dvojku víc a nebo ne.Já na svoji taky vybíral jak debil a četl diskuze křížem krážem po netu a nakonec jsem koupil to co mi vyšlo nejlevnějc(roadhouse).A nic nepíská a možná to i brzdí.Jenže já brzdím snad jen na červenou, takže těžko soudit.
Ale abych taky byl jeden z těch co si hájí své tak je montuju všem protože na ně mám největší slevu tudíž i vejvar.
Ale abych taky byl jeden z těch co si hájí své tak je montuju všem protože na ně mám největší slevu tudíž i vejvar.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já bral trw a jednu dobu holpoort lucas trw v motortexuBiimbo píše:kombinace Textar + Textar mě nezklamala nikdy ani na OI kde se všechno vlní jako tsunami. Desky sice ubývají, ale kotouče z toho důvodu možná drží,nic nepíská. Jinak na OII 280mm v drtivé většině TRW a za ta léta ani jedna reklamace.

textary na OI nedávám, vsadím raději na jistotu icer, remsa, ale třeba uživatel beli jedině textar no problém,
Já jsem takových 8 let proti ATE, nedal bych ty přebalovače na auto ani náhodou po pár špatných zkušenostech.
Jednou je v tom přebalený Textar, jednou Jurid, jednou Čína. ATE je výrobce brzdových systémů, ale ne kotoučů a desek. Ty překupuje.
Škoda ekonomy jsou desky TRW třeba, kotouče nevím. Nekupuju je, mám za 2400 komplet předek od Textaru, tak na OI dávám ty. Na OII v akci TRW za 1650, tak dávám ty. Fungují, nepískají, OI se nevlní. Stejně jako motorák dávám Mobil1, vačky u PD drží, mezi výměnami se dolije jen jednou za 15 tis asi 3dcl. Nemám důvod měnit, to co funguje.
Jednou je v tom přebalený Textar, jednou Jurid, jednou Čína. ATE je výrobce brzdových systémů, ale ne kotoučů a desek. Ty překupuje.
Škoda ekonomy jsou desky TRW třeba, kotouče nevím. Nekupuju je, mám za 2400 komplet předek od Textaru, tak na OI dávám ty. Na OII v akci TRW za 1650, tak dávám ty. Fungují, nepískají, OI se nevlní. Stejně jako motorák dávám Mobil1, vačky u PD drží, mezi výměnami se dolije jen jednou za 15 tis asi 3dcl. Nemám důvod měnit, to co funguje.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to si jako myslíš že v asii neumí vyrobit ten nejkvalitnější materiál? tam nejsou opice na stromě ale i fabriky se špičkovou tehnologií, jen internetvý teoretik řekne co je špatné je z číny nebo poskaSteewo píše:Hoši..bol som v jednej nemenovanej fabrike španielsku,ktorá vyrába platničky..Boli by ste prekvapený,aké značky sa tam vyrábajú a balia..kotúče sa v európe vyrábajú málo..90% je z Azie.. Ide iba o to,kto si zaplatí za kvalitnejší material..
Já pracuji v jedné nejmenované fabrice kde se vyrábí klouby atd. To by ses divil pro jaký značky se tam vyrábí, nebo z jakýho materiálu.Steewo píše:Hoši..bol som v jednej nemenovanej fabrike španielsku,
To není o internetových teoriích. Lidi jsou na to prostě zvyklí. Je to jen o penězích, levný věci z Číny nebo Polska jsou prostě šmejdy, za ty peníze kvalitně nevyrobíš. K nám se tahají levný výkovky z Indie a Číny a vyrábí se z toho klouby k řízení, ten materiál je opravdu šmejd ale automobilkám to nevadí, tedy ne všem. Číňani opravdu umí vyrábět kvalitně ale svět v drtivý většině zaplavují levným šmejdem a tak to lidi chápou tak že co je Made in China je fujtajblslovacek.milos píše: ale i fabriky se špičkovou tehnologií, jen internetvý teoretik řekne co je špatné je z číny nebo poska

Člověk se pořád učí.
Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="kaad"]Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.[/quote]
stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní.
stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní.

[quote="kaad"]Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.[/quote]
stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní.
stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Domecek"
třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží.
filtrů starline jsem namontoval tolik že bych zadřel kalkulačku mají problém spíš s gumou ale že by byl problém s motorem ?
na vstřikování denso píšou že musí se dát jen filtr denso, třeba jedna tojota která pomalu denně jezdí po lese má starline filtr a žádný scénář co píšeš se neděje, má víc jak čtvrt mega,
naopak na podzim jsem měl tojotu přes sto tisíc filtr denso a všechny vstřiky ko, dal jsem man protože denso v kel nemají, vyměnil vstřik který nejvíc chcal a pod nulu se prodlužuje start, zatím to tak stačí
třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží.
filtrů starline jsem namontoval tolik že bych zadřel kalkulačku mají problém spíš s gumou ale že by byl problém s motorem ?
na vstřikování denso píšou že musí se dát jen filtr denso, třeba jedna tojota která pomalu denně jezdí po lese má starline filtr a žádný scénář co píšeš se neděje, má víc jak čtvrt mega,
naopak na podzim jsem měl tojotu přes sto tisíc filtr denso a všechny vstřiky ko, dal jsem man protože denso v kel nemají, vyměnil vstřik který nejvíc chcal a pod nulu se prodlužuje start, zatím to tak stačí