Brzdy - O2 Combi - Original, Economy, Ate, Meyle

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Sto lidí sto chutí. Každý ti tu bude psát to co má osvědčené on.Takže buď chceš dát o dvojku víc a nebo ne.Já na svoji taky vybíral jak debil a četl diskuze křížem krážem po netu a nakonec jsem koupil to co mi vyšlo nejlevnějc(roadhouse).A nic nepíská a možná to i brzdí.Jenže já brzdím snad jen na červenou, takže těžko soudit.
Ale abych taky byl jeden z těch co si hájí své tak je montuju všem protože na ně mám největší slevu tudíž i vejvar.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

Ja som daval na golfa predne 280mm TRW aj kotuce aj dosky brzdi to dobre a nepiskaju.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Biimbo píše:kombinace Textar + Textar mě nezklamala nikdy ani na OI kde se všechno vlní jako tsunami. Desky sice ubývají, ale kotouče z toho důvodu možná drží,nic nepíská. Jinak na OII 280mm v drtivé většině TRW a za ta léta ani jedna reklamace.
já bral trw a jednu dobu holpoort lucas trw v motortexu :roll: to bylo třesu a pískání, najdeš chválu na ate a v kel ti řekne na ty je snad nejvíc reklamací,
textary na OI nedávám, vsadím raději na jistotu icer, remsa, ale třeba uživatel beli jedině textar no problém,
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Já jsem takových 8 let proti ATE, nedal bych ty přebalovače na auto ani náhodou po pár špatných zkušenostech.
Jednou je v tom přebalený Textar, jednou Jurid, jednou Čína. ATE je výrobce brzdových systémů, ale ne kotoučů a desek. Ty překupuje.
Škoda ekonomy jsou desky TRW třeba, kotouče nevím. Nekupuju je, mám za 2400 komplet předek od Textaru, tak na OI dávám ty. Na OII v akci TRW za 1650, tak dávám ty. Fungují, nepískají, OI se nevlní. Stejně jako motorák dávám Mobil1, vačky u PD drží, mezi výměnami se dolije jen jednou za 15 tis asi 3dcl. Nemám důvod měnit, to co funguje.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Biimbo píše: Nemám důvod měnit, to co funguje.
taky to tak dělám, nenechám si nic navykládat co funguje leta neměním
Steewo
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 05 čer 2015, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Steewo »

Hoši..bol som v jednej nemenovanej fabrike španielsku,ktorá vyrába platničky..Boli by ste prekvapený,aké značky sa tam vyrábajú a balia..kotúče sa v európe vyrábajú málo..90% je z Azie.. Ide iba o to,kto si zaplatí za kvalitnejší material.. :o
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Steewo píše:Hoši..bol som v jednej nemenovanej fabrike španielsku,ktorá vyrába platničky..Boli by ste prekvapený,aké značky sa tam vyrábajú a balia..kotúče sa v európe vyrábajú málo..90% je z Azie.. Ide iba o to,kto si zaplatí za kvalitnejší material.. :o
to si jako myslíš že v asii neumí vyrobit ten nejkvalitnější materiál? tam nejsou opice na stromě ale i fabriky se špičkovou tehnologií, jen internetvý teoretik řekne co je špatné je z číny nebo poska
Davous
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 11 úno 2016, 16:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Davous »

Já dávám v servise na hodně aut TRW jak desky tak kotouče a nemám s nimi žádný problém, žádný pískot takže můžu doporučit
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1432
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Steewo píše:Hoši..bol som v jednej nemenovanej fabrike španielsku,
Já pracuji v jedné nejmenované fabrice kde se vyrábí klouby atd. To by ses divil pro jaký značky se tam vyrábí, nebo z jakýho materiálu.
slovacek.milos píše: ale i fabriky se špičkovou tehnologií, jen internetvý teoretik řekne co je špatné je z číny nebo poska
To není o internetových teoriích. Lidi jsou na to prostě zvyklí. Je to jen o penězích, levný věci z Číny nebo Polska jsou prostě šmejdy, za ty peníze kvalitně nevyrobíš. K nám se tahají levný výkovky z Indie a Číny a vyrábí se z toho klouby k řízení, ten materiál je opravdu šmejd ale automobilkám to nevadí, tedy ne všem. Číňani opravdu umí vyrábět kvalitně ale svět v drtivý většině zaplavují levným šmejdem a tak to lidi chápou tak že co je Made in China je fujtajbl (noteeth)
Člověk se pořád učí.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kaad"]Řešit takové cipoviny jako značku
ono to máš těžko, každý dává ty nejkvalitnějsí značkové díly,

v momentě kdy se to týká jeho paněženky mění názor a starline stačí však už budu auto prodávat,
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="kaad"]Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.[/quote]


stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní. :)
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

[quote="kaad"]Řešit takové cipoviny jako značku brzd je pro obyčejného řidiče ztráta času. Pokud by to řešil pilot F1 nebo automobilový závodník někde na Finské rallye, tak to pochopím, ale pokud není člověk zrovna debil a nejezdí systémem brzda/plyn je řešení této oblasti bezpředmětné. Každý kdo otevře dveře u mé opravny se první zeptá: kolik to bude stát? Až druhá otázka je: kdy to bude? Nikdy se mně nikdo nezeptal co mu tam dám za značku. Otevřeně se přiznávám, že z velké části používám i levné díly jako je REMSA, ICER nebo i STARLINE a nikdy opakuji nikdy si ještě nikdo nestěžoval. Když začnou brzdy pískat většinou to není použitou značkou. A brzdný výkon mají i ty nejlevnější. Přece když mi přijede děda, který jezdí sem tam do Kauflandu nebo do kostela, tak mu nebudu dávat BREMBO , ne?! A mezi námi: mnoho vás žije v domění, že STARLINE je to nejhorší na trhu. Značka Starline není výrobce jako takový, ale je to firma zabývající se přebalováním výrobků jiných firem. A pak: dnes už většina velkých výrobců jako Bosch, Hella... cpou své výrobní linky stejně do Asie kde je mnohem levnější pracovní síla. Takže mi přišla minulý týden třeba váha vzduchu na Octu zn.Hella a na krabici made in India. Takže já třeba Starline klidně můžu co se týká filtrů, čepů, žárovek... rozvodové sady ovšem SKF, INA, BOSCH... vodní pumpy GRAF apod. Prostě tam kde vím, že se díl bude stejně zase brzy měnit např. u filtrů, tak proč ne Starline nebo Filtron?! Naopak u dílů dlouhodobějších jako právě rozvody, pal. čerpadla, vod. pumpy... jdu do značek.[/quote]


stímto já opravdu zásadně nesouhlasím, třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží. Brzdy lidi řešeji proto že se chtějí vyhnout nákupem špatných sad aby jim brzdy po 3000km neházely a nemuseli opakovat výměnu, to nasere každýho. Kolega si dal na fI rs sadu ate powerdisc v domění že bude klid a podotýkám že to opravdu není žádnej závodník a sada je v prdeli po 8000km prośtě vybrujou a zase všechno znova. Ctu tady chválu na textar tak mu to navrhnu jako alternativu, jinak montujem docela dost starline a i přez to že snima problémy nejsou tak se tomu pořád braní. :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Domecek"
třeba filtry od starline je vyloženě smrt. Dej naftovej starline někomu na TDCI (vstřikovací systém denso) a je po řerpadle a po vstřikách. Tohle jsou zrovna komponenty na jejichž kvalitě velmi záleží.
filtrů starline jsem namontoval tolik že bych zadřel kalkulačku mají problém spíš s gumou ale že by byl problém s motorem ?

na vstřikování denso píšou že musí se dát jen filtr denso, třeba jedna tojota která pomalu denně jezdí po lese má starline filtr a žádný scénář co píšeš se neděje, má víc jak čtvrt mega,

naopak na podzim jsem měl tojotu přes sto tisíc filtr denso a všechny vstřiky ko, dal jsem man protože denso v kel nemají, vyměnil vstřik který nejvíc chcal a pod nulu se prodlužuje start, zatím to tak stačí
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nejhorší kombinace je když zákazník chce to nejlevnější a pak si přijde stěžovat že to popískává..
nebo ty nejlevnější čínský pneu a pak že mu to na mokru hrabe a klouže... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“