Stránka 2 z 3
Napsal: 02 kvě 2016, 09:46
od Case
skus pred startom odpojit cidlo teploty vody (4 pinovy konektor) a daj vediet ako chytil.
Napsal: 02 kvě 2016, 10:41
od jericho-3
Je třeba být v tohle obezřetný, nezapomenu, když jsem jako žák autoškoly pumpoval z nudy než přišel instruktor pumpičkou s eterem /u S5T/a po rozkazu tak to natoč uslyšel ten rachot a řev instruktora, ty magore, že jsi si hrál s tím eterem? Mohly odlítnout hlavy.../byl to také přímý vstřik/...

Napsal: 02 kvě 2016, 12:24
od jofa
Presne ako pise Case,ked ti to bude blbnut odpoj konektor z cidla teploty.na vagu si to mal?
Napsal: 02 kvě 2016, 12:45
od UchoTD
možno ešte neskúšali nič z toho čo by mali..
ale už je z toho ......
https://youtu.be/SiUz_akTmcY?t=13s
Napsal: 02 kvě 2016, 13:35
od roman1648
já bych zkusil toho vymítače ďábla, jak se to tu řešilo před časem, třeba to klapne..
hele, já být tebou, takbych zkusil nějakou "normální" opravu a pokude to někdy funguje a někdy ne, asi tam nějaký problém bude
viděl bych to na něco s tou teplotou / startovací dávkou nafty
chce to zkouknout jak to točí,stav starteru,kabelů,baterky, pak dodávku paliva,gumky na vstřikách
stříkat něco do sání to můžeš tak když je -20 a jako poslední možnost, protože ta rána po čističi nebo eteru není nic příjemnýho a hlavně - nedá se používat dlouhodobě
my tím kdysi nakrmili starýho Experta 1.9TD kterej jezdil jen občas když bylo potřeba něco odvézt nebo tak, asi po týdnu ukáply žhavičky a bylo to v pí..

Napsal: 02 kvě 2016, 19:09
od nebulus
V autoskole nas ucili, ze jeden eterovy start sposobi opotrebenie ako 20 000 najazdenych km.

Napsal: 03 kvě 2016, 17:35
od mistrkutil
Case píše:skus pred startom odpojit cidlo teploty vody (4 pinovy konektor) a daj vediet ako chytil.
jak už jsem psal výše pokusy s čidly teploty už máme neúspěšně za sebou
v podstatě vag už ani nevypínám

to je nejoblíbenější četba před cestou a po cestě

ale chce to určitě prozkoumat i řídící jednotku .
Budu muset najít někoho z Prahy a okolí.

Napsal: 03 kvě 2016, 17:38
od mistrkutil
startovat diesel na etér to je pěkná prasečina vždyť to krásně chytne na jakýkoliv olej ve spreji a má to dokonce čistící účinky

Napsal: 03 kvě 2016, 18:17
od Menieth
a nějakým rozprašovačem tam místo oleje přistříknout trochu nafty jsi nezkoušel? že bys tím mohl v teoreticke rovine otestovat, jestli by ti mohla pomoct ta úprava softu, nicméně pokud to chytá na oleje, předpokládám, že to chytne i na tu naftu...
Napsal: 03 kvě 2016, 20:59
od romanespana
kolik mas na vagu teplotu motoru, je blizko realite? pokud cidlo odpojis, tak to jednotka bere jako max teplotu a jasne ze ubere naftu. cidlo promer na odpor, v autodatech mas hodnoty
Napsal: 21 čer 2016, 00:09
od mistrkutil
Tak to tady trochu oživíme, konečně jsem se dokopal k montáži doplňkového vstřikování paliva pomocí motorku z ostřikovačů a injekční jehly a dopadlo to podle očekávání na

nic jehla není schopná směs rozprášit tak aby si motor nasál a stlačil, původní záměr se sprejem by fakčil pouze nejde mačkat čudlík z kabiny, zkusím najít nějakou trysku ale motorek od stěračů zřejmě nedá potřebný tlak, jsem si s tím docela vyhrál mám to napojené přes elektromagnetický ventil na palivový okruh akorát to stříká a nerozpráší, malá jehla jen kape střední už stříká moc, a velkou jsem zploštil aby rozstříkla ale pořád to neudělá mlhu kterou by motor zchroupnul, takhle si akorád odpálím písty

dám pak pár fotek z montáže
Napsal: 23 čer 2016, 06:58
od Mad_Boxs
Když už motorek z ostřikovače, tak už i s tryskou z ostřikovače. Ta to rozpráší.
Napsal: 23 čer 2016, 07:31
od TDI tech
Moznoze keby si mal spravne zoradeny motor tak by ti podobne picoviny netrebalo. To nieje Avia. Mame 14 rocnu 74kW PD fobiu a nikdy so strtom problem nebol. Ci zima ci leto furt na brnk. Zanes to auto niekomu, kto tomu motoru naozaj rozumie a uvidis ze na podbne nezmysly si uz nikdy nespomenies.
Napsal: 23 čer 2016, 07:36
od roman1648
TDI tech píše:Moznoze keby si mal spravne zoradeny motor tak by ti podobne picoviny netrebalo. To nieje Avia. Mame 14 rocnu 74kW PD fobiu a nikdy so strtom problem nebol. Ci zima ci leto furt na brnk. Zanes to auto niekomu, kto tomu motoru naozaj rozumie a uvidis ze na podbne nezmysly si uz nikdy nespomenies.
No...asi tak nejak...

Napsal: 23 čer 2016, 07:47
od Vici
tak nějak. rozvody na přípavky, tím začít. Jak PDčku někdo udělá blbě rozvody tak starty na prd.. Prodali jsme jednu O1 4x4 a startovala na brnk. Pak maník dělal rozvody a a pak ještě něco chtěl, tak do toho sednu a nechtělo to chytnout ani boha... synchronizace mimo...