jericho-3 píše: Nemyslel jsem jako když cvrdlikají ptáci a pokud to dělá pořád a není to mechanické klepání , je to ve spalováku, nazvat to můžeš jak chceš. Tak poslechni Jardu. Vycházím z toho, že se v motoru od nova nikdo nehrabal a nebyl nějaký jiný problém. To víš, radit od klávesy je v podstatě drzost..
Detonační hoření
tak abys slyšel detonační hoření na to stopro nemusí vypínat ventilátor
Detonační hoření je slyšet u benzínových motorů, při nízkých otáčkách a vysokém zatížení. Kdo nemá cit pro motor a nepodřadí... Dříve hlavné škodovácké motory (Š105-Š120) při vysokém předstihu. Dnes u el. řízení, kde jsou čidla klepání, to už není tak časté. Při náznaku klepání jednotka snižuje předstih
Já chtěl jen pojmenovat technicky to cvrlikání u benzínových motorů U turbodiesla se samozřejmě tento jev nevyskytuje.
vwphun píše:Detonační hoření je slyšet u benzínových motorů, při nízkých otáčkách a vysokém zatížení. Kdo nemá cit pro motor a nepodřadí... Dříve hlavné škodovácké motory (Š105-Š120) při vysokém předstihu. Dnes u el. řízení, kde jsou čidla klepání, to už není tak časté. Při náznaku klepání jednotka snižuje předstih
Já chtěl jen pojmenovat technicky to cvrlikání u benzínových motorů U turbodiesla se samozřejmě tento jev nevyskytuje.
jo to je v pohodě škoda 120 cvrlikání jo, ale tady si bokem vídně jedná se o 1.6 HDi a tam je detonační hoření o tom že ti někdo mlátí kladivem do motoru to je úplně jiný nářez to padá kovový regál dole schodmi
vwphun píše:Detonační hoření je slyšet u benzínových motorů, při nízkých otáčkách a vysokém zatížení. Kdo nemá cit pro motor a nepodřadí... Dříve hlavné škodovácké motory (Š105-Š120) při vysokém předstihu. Dnes u el. řízení, kde jsou čidla klepání, to už není tak časté. Při náznaku klepání jednotka snižuje předstih
Já chtěl jen pojmenovat technicky to cvrlikání u benzínových motorů U turbodiesla se samozřejmě tento jev nevyskytuje.
Možná bys mohl vyzkoušet u motoru diesel bez elektroniky přidat větší předvstřik a zaposlouchat se, co je to tam za zvuky a proč je motor najednou tak hlučný..Co se to děje asi uvnitř? Nazvi to jak chceš, já to spojil do jednoho, benzin -diesel , protože důvody jsou obdobné. A nespoléhej se na nějaká čidla, včetně ŘJ mohou velmi účinně lhát..Motor "sere" na to, co je okolo něj, ten funguje podle fyzikálních zákonů..Takže pokud v servisu nezjistili nic a je to zánovní vůz, tak buď jsi moc náročný, nebo je špatně něco co ani dráty s montérkami s nápisem Peugeot neodhalily..A o tom to je..
Teď jsem si to znova přečetl a napadá mne, nemáš u tohoto motoru variátor na vačce? To by mohl být i ten důvod, že nefunguje. A trochu jsi mne zarazil, že už řešili zakarbonování, což už o něčem svědčí..
Jo, já se s ním setkal u Citroena, kdy už chrastily rozvody a rachot dělalo to "tlačné" kolo vnějšího řemenu, a divil jsem se, že se dnes používá třecí přenos jako u veteránů nebo soustruhů z přelomu století..
Ale měl jsem nejdřív zato, že ten 1,6 e o kterém je řeč, je běžný 16V jako ve Fordu a Peugeotech 307. Není možné, že když dělali dekarbonizaci, která tento moto zasírá. že by mohlo být narušeno napnutí řetězů vaček? Nemá někdo zkušenost?
Ahoj, díky za reakce. Tenhle motor je po FL tzn. že to není 16V, má jen jednu vačku a tudíž žádný řetízek. Myslím, že to nemá ani žádné proměnné časování ventilů, ale mrknu se do ServiceBoxu.
Zajímavý je, že to prostě kolem 2000ot zmizí a pak je ten motor naprosto tichý bez jakéhokoli pazvuku. To s tím klepáním vstřikovače to zní jako dobrý nápad. Mám v plánu sundat vanu a mrknout se na spodek + zkusit se podívat kamerou na vačku jestli třeba není vydřená jak mi radili jinde.
Jinka znovu opakuji, že to rozhodně není cvrklikání. Je to jak kdyby jste vzali gumovou palici a mlátili s ní o motor.
Ty a jde ti to na 4 válce? Má to kompresi? Nemůže se ti ten válec chytit až při těch 2000 otáček? Ono v těchto otáčkách začíná turbo tlačit. A jinak to nekouří?
Kdyby to nejelo na 4 válce tak by to bylo dost znát. Motor by šel jen velmi neochotně do otáček. Nekouří to. Na víc to má DPF, takže by to asi ani nebylo vidět.
popest píše:Kdyby to nejelo na 4 válce tak by to bylo dost znát. Motor by šel jen velmi neochotně do otáček. Nekouří to. Na víc to má DPF, takže by to asi ani nebylo vidět.
příteli motory které mají snímač úhlového zrychlení tak odpojíš tři vstřikovače a vůbec nepoznáš že jede jen jeden válec
pokud jeden válec vynechá tak když jedeš podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš nic