Stránka 2 z 2

Napsal: 17 říj 2016, 21:46
od slovacek.milos
pak napiš taky jsem jednoho matesa nepořešil a celke mi to ser...

Napsal: 19 říj 2016, 13:36
od jericho-3
Ucpi všechno, co jde ze sání včetně posilovače a zkus to. Když jde ten jeden sám , když ty ostatní jsou odpojené, musí se ty válce mezi sebou prát..

Napsal: 21 lis 2016, 21:27
od pitypaldy
slovacek.milos píše:pak napiš taky jsem jednoho matesa nepořešil a celke mi to ser...

Kluci změřil jsem tlaky a na každém válci tlak max. 7barů ale divné je ,že ve všech valcích zhruba stejné tlaky, žádný rozdíl max. 0.5barů

sundal jsem hlavu a těsnění vypadalo ok vyndal písty a krom stíracího krožku (nepružily zanesené ) na všech pístech se ostatní kroužky zdály v pořádku.

Tak nevím kde ten tlak utíká ventily vypadají ok

Napsal: 21 lis 2016, 22:04
od slovacek.milos
jen se jezdilo malá spotřeba a tak to dopadlo žádný servis ;)

Napsal: 22 lis 2016, 17:02
od pitypaldy
slovacek.milos píše:jen se jezdilo malá spotřeba a tak to dopadlo žádný servis ;)
to sice jo, ale stejně mi nejde moc do hlavy kudy ten tlak litá pryč, když ty kroužky vypadají ok

Napsal: 22 lis 2016, 17:39
od slovacek.milos
pitypaldy píše:
slovacek.milos píše:jen se jezdilo malá spotřeba a tak to dopadlo žádný servis ;)
to sice jo, ale stejně mi nejde moc do hlavy kudy ten tlak litá pryč, když ty kroužky vypadají ok
kudy tlak lítá pryč se zjistí velmi jednoduše upravíš svíčku na trubičku a hadici, pustíš tlak do válce vačky nahoře a posloucháš v motoru, ve výfuku a v sání ;)

Napsal: 22 lis 2016, 19:31
od pitypaldy
slovacek.milos píše:
pitypaldy píše:
slovacek.milos píše:jen se jezdilo malá spotřeba a tak to dopadlo žádný servis ;)
to sice jo, ale stejně mi nejde moc do hlavy kudy ten tlak litá pryč, když ty kroužky vypadají ok
kudy tlak lítá pryč se zjistí velmi jednoduše upravíš svíčku na trubičku a hadici, pustíš tlak do válce vačky nahoře a posloucháš v motoru, ve výfuku a v sání ;)
to je velice dobrá rada díky moc :)

Napsal: 03 pro 2016, 19:39
od pitypaldy
slovacek.milos píše:
pitypaldy píše:
slovacek.milos píše:jen se jezdilo malá spotřeba a tak to dopadlo žádný servis ;)
to sice jo, ale stejně mi nejde moc do hlavy kudy ten tlak litá pryč, když ty kroužky vypadají ok
kudy tlak lítá pryč se zjistí velmi jednoduše upravíš svíčku na trubičku a hadici, pustíš tlak do válce vačky nahoře a posloucháš v motoru, ve výfuku a v sání ;)
Tak jsem matize překroužkoval dal nová těsnění hlavu přebrousil zalapoval ventily přehodil první a třetí vstřik a stále nic to samé.

Znovu jsem postupně odpojil fajivky a hele ted nešel 3 válec. Chyba byla ve vstřikách největší smůla byla v tom, že první 2 vstřiky vyměnili majitelce ve vedlejším servisu a nepomohlo to (ty kluky znám dobře jsou šikovný) Ty nové vstřiky jenž byl 1znich špatný a mechanik se s ním trefil zrovna na ten první válec.....

No děsná souhra náhod a tady je zase vidět. že ta kvalita nových dílů je taky pro zlost

Všem děkuji za spolupráci

Napsal: 03 pro 2016, 20:18
od slovacek.milos
v mém případě jsem měl vstřiky na testu a čistění je to zdejší uživatel a hned po testu volá jestli to bylo vstřikem nebo ne, vstřyky stáli za nic před opravou ale furt tomu ještě něco chybí, vstřiky pomohli ale ....

Napsal: 04 pro 2016, 10:34
od pitypaldy
slovacek.milos píše:v mém případě jsem měl vstřiky na testu a čistění je to zdejší uživatel a hned po testu volá jestli to bylo vstřikem nebo ne, vstřyky stáli za nic před opravou ale furt tomu ještě něco chybí, vstřiky pomohli ale ....
Tak to jo ,jen jsem chtěl poukázat na to že i nový díl (replika) Tě může zklamat s pak se hledá chyba kde není

Napsal: 04 pro 2016, 11:48
od slovacek.milos
pitypaldy píše:
slovacek.milos píše:
Tak to jo ,jen jsem chtěl poukázat na to že i nový díl (replika) Tě může zklamat s pak se hledá chyba kde není
již léta mám vhlavě pravidlo jednoho uživatele z SK

problém treba hladat už v novom dieli ;)