Vecernicek píše:Tak i já jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu. Hadičku od podtlaku jsem nechal připojenou aby ventil fungoval dále. Ovšem upustil jsem od vašich utěsnovacích návrhů a utěsnil to plechovým kolečkem vloženým do díry v těsnění. Jelikož si myslím že by čistej plech tam tudy sál falešnej luft.
Tohle jsem našel tady na tomhle webu:
S hrůzou jsem se do toho pustil a byl mile překvapen když to po 150 000km vypadalo takhle:
PS: Ještě si dovolím poznámku pro ty co nezaslepují tento ventil a říkají že jim nedělá problém vyčistit jednou za čas sání, ať přijedou a vyčistí mi ho, děkují, jelikož na to fakt nemam.
Jak "ucpat" EGR ventil? Ucpáno :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A JEEEE JE. MOJ EGR.
V skutocnosti to tak strasne nevyzeralo. To bol len fotak taky kvalitny.
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
No to ano, ale dalo by se to vyřešit spíš tím aby se bral teplej vzduch někde od tam kde je potrubí k výfuku jak to měli škodofky. Pouštět kvůli ohřátí do sání odpad mě připadá idiocie, malomocnost, neschopnost, degeneraci nejvyšího stupně mozku, jelikož je to prostě proti všemu logickému uvažování. Je to jako by ses vychcal a a vzal trošku kterou sis nalil do sodofky. Připadá ti to normální? Kor u díslu kterej je náchylnej na bordel.bobo píše:ale v zimě se ti díky EGR dřív zahřeje motor ne ?
Vecernicek: no momentálně mam dole hlavu tak sundat sani nebil problém taky sem tam měl nanos ale šlo to dolu hned . Pískoval sem to koruntovím pískem v práci dělám Go prumyslových motorů a piskovačka nám usnadňuje hodně práce uš jen třeba při čištění sání výfuků kdyby sme to dloubali šroubovákem tak ne delame nic jiného
A přemýšlím ze to taky zaslepím je to tam beztak jen kvuli emisím
A přemýšlím ze to taky zaslepím je to tam beztak jen kvuli emisím
VW Golf III 1Z
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
nechci tady nikomu říkat svoje teorie, ale podle mě je to zahřátý během 5 minut jízdy. Zbytek už jen čekáš až se ti ohřeje voda, která než se ti ukáže být zahřátá může v zimě trvat delší dobu. Nejlépe to poznám když pustím topení. Jakmile už fouká teplý nebo vlažný vzduch, už vím že je motor zahřátý.
Chtěl jsem tim říct, že jsem to dělal doma před barákem, tak se nezlobte, ale opravdu pískovačku k dispozici na ulici nemám. Bohužél. A druhý auto je v nepojízdném stavu takže to nemám ani jak ani kam odvézt.
Chtěl jsem tim říct, že jsem to dělal doma před barákem, tak se nezlobte, ale opravdu pískovačku k dispozici na ulici nemám. Bohužél. A druhý auto je v nepojízdném stavu takže to nemám ani jak ani kam odvézt.
Ted mam porad jeste EGR zapojeny,a teply vzduch,resp. vlazny,mi jde z topeni relativne brzy.Tak snad to bude stejny i bez nej.Nikdy bych to neresil,zda se bez EGR motor bude hur ohrivat,az tady nekdo dal o tom zminku.No uvidime.Na mTDI EGR nebyl no...Jinak co mas s golfem,ze je nepojizdny?Vecernicek píše:nechci tady nikomu říkat svoje teorie, ale podle mě je to zahřátý během 5 minut jízdy. Zbytek už jen čekáš až se ti ohřeje voda, která než se ti ukáže být zahřátá může v zimě trvat delší dobu. Nejlépe to poznám když pustím topení. Jakmile už fouká teplý nebo vlažný vzduch, už vím že je motor zahřátý.
Chtěl jsem tim říct, že jsem to dělal doma před barákem, tak se nezlobte, ale opravdu pískovačku k dispozici na ulici nemám. Bohužél. A druhý auto je v nepojízdném stavu takže to nemám ani jak ani kam odvézt.



