Ford Fusion
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zaujatá nezaujatá.... Asi jak kdo.Ale to že cokoliv mimo VW group jsou jebky mi nikdo nevymluví.Netvrdím že VW je nějaká extra třída,ale aspoň ti konstruktéři při práci trochu mysleli.Naše nová dceřinná společnost má právě hlavně rencky megany a to 1,5dci.A když srovnám výměnu oleje a filtrů na octě či fabii s tím žabožroutem... Olejový filtr pod hadicema od klimy, že tam ruku nestrčíš aby ses nepopálil o chladič s tím že ti z něj olej teče po motoru a kabeláži,4 druhy palivového filtru na který není skoro ani vidět,3 druhy pyláku který je schovaný líp jak korunovační klenoty na pražském hradě,nalevaci hrdlo oleje stejné s měrkou po vzoru p 309 1,9d takže po nalití oleje čekat půl hodiny abych mohl změřit kolik toho oleje tam vůbec je.Zadní kotouč jen s ložiskem za cenu komplet brzd na moji octu. Naštěstí se na tom dělá jen běžný servis,protože tam vedení má rozum a při 200 tis km to pošlou do světa. Nedokážu si představit že by ty auta měly vydržet těch 400-500 tis km jak ty VW co máme u nás.
Jako beru že z úhlu pohledu majitele co dal za nové auto půlku toho co by dal jinde a najezdí 5000km ročně to byl skvělý kup,proč ne,ale do baráku by mi to nesmělo.
Jako beru že z úhlu pohledu majitele co dal za nové auto půlku toho co by dal jinde a najezdí 5000km ročně to byl skvělý kup,proč ne,ale do baráku by mi to nesmělo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
No asi to tak není, když to říkáš ty, ale jelikož jsem většinou pořád v montérkách, tak jsou mi podezřelí mladí udělaní mládenci v nových čistých uniformách, v nových autech s arogancí za uchem, jak buď dávají botičky, nebo jezdi s novými octaviemi v civilní verzi , auto plné radarů a všech možných píčovin a kontrolují STK u aut přes sebou, nebo dokonce korzují před supermarkety a když zjistí propadlou, tak jdou do akce..Kámošovi udělali před autem zastavení ala CIA jen proto, že měsíc přesluhuje. 15 let čekám, kdy se taky zastaví u nás, kde je max. 40 km/h, ale na to oni nejsou, všichni tam jezdí co to dá, včetně těchhle lemplů, kterých je už 4000 a když je nějaký průser musí to řešit civilisté sami. Nic nevyšetří, nikoho neodlahalí i jim podobní "pochůzkáři v autech", jen jim běží doba blíže k rentě..Když slyší střelbu , tak zalezou za buk a čekají až to dostřílí. Jo zkopat bezdomovce, na to mají svalů dost...Ale jsou to lidé tvého typu..já bych se styděl, až bych se propadnul.. Být mladý a v plné síle a takhle se flákat a buzerovat staré dědky nebo maminky s dětmi , když jedou k doktorovi..Ale za prachy každý vocas udělá vše..Nezapomenu jak nedávno zpovídali bývalého STBáka a ptali se ho, proč to vlastně dělal. Špehoval nepohodlné s jiným názorem. A to viditelně, prostě podle rozkazu jim ztrpčoval život..Tak povídá, no víte, já dělal v zemědělství a bral jsem 1600kč a tak když mi nabídli tuhle práci, kde jsem měl 4000kč, tak jsem neváhal..Pár podobných mám tu nečest znát, jsou jako podle kopíráku.A takových je v policii většina, pokud někomu křivdím, ať promine..Domecek píše:jericho ty opravdu co vybliješ to je perla, raději mlč. Všichni jsou flákači, povaleči, dělaji kulový a jen ty a tvůj smradlavej fiat maká do rozthání těla
nepropadat panice...
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Tomas6: Neverim, VW sel s pocatkem krize do haje a jen tak mi to nekdo nevymluvi. Kdyby ano, tak zdejsi automechanici nejezdi jednickovejma Octavkama nebo ctyrkovejma Golfama - kdo jiny by mel vedet nezli oni
Ja se priznam, ze ikdybych mel na novyho VW nejvyssi tridy v nejvetsi nalozi, to auto bych nechtel. Uprimne receno, vsechna auta, ktera mam (vyjma jednoho odhlaseneho vraku) tak jsou vyrobena v roce 2000-2007 a cim vice pohlizim pravde o novodobe kvalite do oci, tim vice me to tahne k autum z 90. let. Zatimco vetsina cti novy trend "omlazovani", ja chci svuj vozovy park "zestarit" a verte, ze to neni kvuli penezum
Ja se priznam, ze ikdybych mel na novyho VW nejvyssi tridy v nejvetsi nalozi, to auto bych nechtel. Uprimne receno, vsechna auta, ktera mam (vyjma jednoho odhlaseneho vraku) tak jsou vyrobena v roce 2000-2007 a cim vice pohlizim pravde o novodobe kvalite do oci, tim vice me to tahne k autum z 90. let. Zatimco vetsina cti novy trend "omlazovani", ja chci svuj vozovy park "zestarit" a verte, ze to neni kvuli penezum
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Tak VW šel do háje.Tak jak všichni ostatní.Kvalita už není to co bývala ani u jedné automobilky, ale furt to zpracování je u VW lepší.Dotaženější. To nepopřeš.Samozřejmě se to odráží asi na ceně.Ono asi neco stojí přemýšlet nad tím co a jak místo toho namrdat to na jednu hromadu a poďme další.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Nejdříve jsem reagovat nechtěl ale napiš teda co se na něm kazí tak závratného?Děláme fordů hodně a co se týká jejich benzínu v 1.6 nebo 1.4 tak velké problémy neřešíme a co vidím naftu 2.0 tdci tak ta se povedla taky velký problémy se neřešej egr beru jako spotřebák ten se sere všude.Začíná zde bejt forum jen lidí co znaj auta od klávesnice a melou si svoje načtený bláboly a lidi co sem opravdu něco přizpívali tak hodně ubývá.b707 píše:fusion je katastrofa nikdy více... vše co začíná na f je na hovno
na fordech je většinou problém koroze karoserie a hovadiny kolem vody komínek u hlavy vodní pumpa sem tam chladiš a jinak klid...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Na fordoch je problem doslova vsetko, uz aj samotny ford. Otvaranie prednej kapoty na kluc vymysli len debil. Tie 16V Zetec benziny su asi najlepsia volba co sa spolahlivosti tyka. Aj ked tie volnobezne ventyly ... proste jak u debilov. No a diesel je totalna vrazda, vstrekovacim systemom Lucas (v satrych) , alebo Delphi (v tych novcish) zacinajuc a naozaj neviem cim skoncit take je to zle.
90tis/km na každém díle najdeš někde korozi.. podotýkám že to byl původní lak, dale motor 1.4 benzin žádná sláva. ranní starty neměl rád, žralo to cca 4litry oleje na 20tis/km dával se olej s prodlouženou výměnu. Spojka vydržela do 100tis/km a převodovka špatně řadila. Ještě bych se vrátil ke karoserii tak do zadních světel rado zateka, zadní nárazník se musí lepit a i tak to vypadá blbě
Odsuzovat nejde nic šmahem, je mnoho lidí, kteří mají Fokuse/právě v těch benzinech, co se tady píše/ a nemohou si auto vynachválit. Já to udržuji pár lidem a moc práce na tom není. Motory od Yamahy jsou prostě skvělé. A dá se říci, že politika různých firem je různá, ale lidé jsou také různí a proto se různá auta prodávají..
nepropadat panice...
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Omlouvam se za offtopic, ale tomu se nedalo odolat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)