Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2380
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

F.ERESO píše:Abych upřesnil.. na brzde byl bratrancuv leon ale s tim stejným chipem. Logoval jsem jen jednou, taky jsem si rikal jestli to nezkusit jeste jednou..
logů se musí udelat víc......

aha takže bratrancův leon s tím samým čipem (LOL) (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Tady je graf z brzdy, je to měřeno na bratrancovém leonu (stejný motor i převodovka), ale turbo taky čistil až cca 20-30tis po měření, takže nemůžu říct že i on neměl tu regulaci chycenou..

Obrázek
Obrázek
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Žádnej motor není stejnej i kdyby byl 100x popsaný nápisem ARL nebo ASZ.
Co kus to originál a ten originál z něj dělá to jak byl motor zajetý, kým, na jaký palivo jezdil, v jakých podmínkách, jak se o něj kdo staral a proto se před a po čipu dělá měření výkonu, aby úpravce věděl s čím má tu čest a tomu přizpůsobil čip.
Kvalitních čipů je plný internet a následně je toto fórum plný tunerů co mají problém po čipu který je vlastně v pořádku.
A propo řešíš tu problém se svým autem a né s autem Tvého bratrance, takže jeho graf je Ti tu opravdu k ničemu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

eazy20 píše:
UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
blbost,pozrel by som si napr seriovku 77kw po chipe..ktore uz v serii maju vacsi prefuk
.. ak sa chces pozriet mozem ti upnut log z "poladeneho" bxe bez upravy mapy N75. Prefuky su znacne
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no ja viem,to posli clenovi uchotd,ze napisal blbost..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Vsetko je to individualne a pri "kvalite" dnesnych ladicov je skoda nieco hovorit... ked to funguje tak to funguje,ked to nefunguje treba to opravit upravou ;)
Zachvilku dojdeme k tomu,ze kazdy je ladic..
Inak nic v zlom. Napisa som to trosku chujovo v predchadzajucim prisoevku,myslene to bolo trosku inak. Nevadi.
Hlboko sa ospravedlnujem
(LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“