Stránka 2 z 2
Napsal: 30 říj 2016, 14:40
od standa123
F.ERESO píše:Abych upřesnil.. na brzde byl bratrancuv leon ale s tim stejným chipem. Logoval jsem jen jednou, taky jsem si rikal jestli to nezkusit jeste jednou..
logů se musí udelat víc......
aha takže bratrancův leon s tím samým čipem

Napsal: 30 říj 2016, 15:37
od F.ERESO
Tady je graf z brzdy, je to měřeno na bratrancovém leonu (stejný motor i převodovka), ale turbo taky čistil až cca 20-30tis po měření, takže nemůžu říct že i on neměl tu regulaci chycenou..

Napsal: 30 říj 2016, 21:07
od favo
Žádnej motor není stejnej i kdyby byl 100x popsaný nápisem ARL nebo ASZ.
Co kus to originál a ten originál z něj dělá to jak byl motor zajetý, kým, na jaký palivo jezdil, v jakých podmínkách, jak se o něj kdo staral a proto se před a po čipu dělá měření výkonu, aby úpravce věděl s čím má tu čest a tomu přizpůsobil čip.
Kvalitních čipů je plný internet a následně je toto fórum plný tunerů co mají problém po čipu který je vlastně v pořádku.
A propo řešíš tu problém se svým autem a né s autem Tvého bratrance, takže jeho graf je Ti tu opravdu k ničemu.
Napsal: 31 říj 2016, 22:22
od mecKo
eazy20 píše:UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
blbost,pozrel by som si napr seriovku 77kw po chipe..ktore uz v serii maju vacsi prefuk
.. ak sa chces pozriet mozem ti upnut log z "poladeneho" bxe bez upravy mapy N75. Prefuky su znacne
Napsal: 01 lis 2016, 18:55
od eazy20
no ja viem,to posli clenovi uchotd,ze napisal blbost..
Napsal: 04 pro 2016, 22:03
od UchoTD
Vsetko je to individualne a pri "kvalite" dnesnych ladicov je skoda nieco hovorit... ked to funguje tak to funguje,ked to nefunguje treba to opravit upravou

Zachvilku dojdeme k tomu,ze kazdy je ladic..
Inak nic v zlom. Napisa som to trosku chujovo v predchadzajucim prisoevku,myslene to bolo trosku inak. Nevadi.
Hlboko sa ospravedlnujem
