Stránka 2 z 2
Napsal: 11 led 2017, 21:44
od NOVON
Marek77 píše:To je možný. Ale u motoru před smrtí to bude markantnější. Navíc otázkou je, zda je vždycky dobré dávat do motorů olej s takto vysokou viskozitou. Jestli to v některém případě nebude spíš na škodu, než k užitku.
Všimněte si, jakým směrem se automobilky (všechny) ubírají - směrem přesně opačným.
Ano ubiraji se opacnym smerem,nebot je tlaci emisni limity,coz je pro ne prednejsi nez vydrz motoru..,ale o tom vice na jinem foru.
Napsal: 12 led 2017, 11:30
od martas112
moc nerozumím???
Napsal: 12 led 2017, 13:20
od Vici
Motor před smrtí je každý, který sjede z francouzské výrobní linky

Napsal: 12 led 2017, 14:29
od martas112
To je jasný i škodovka mění olej po 30t a to je větší průser.já měním po 10 t někdy i dřív a mám klid.
Napsal: 12 led 2017, 18:15
od NOVON
martas112 píše:moc nerozumím???
Ridsi olej=>mensi odpor=>mensi zatizeni motoru=>mene paliva=>mensi emise..O tohle jde vyrobci motoru/vozu predevsim.Vydrz motoru je pro ne az za tim.
Napsal: 12 led 2017, 18:16
od NOVON
martas112 píše:To je jasný i škodovka mění olej po 30t a to je větší průser.já měním po 10 t někdy i dřív a mám klid.
To delas dobre,pokracuj.
Napsal: 30 dub 2017, 15:30
od rosta tdi
Nejsem odborník na oleje, ale od kdy se do naftáku leje w50? Neřeknu do benzínu, ale u nafty. Vůbec mi to nedává smysl spíš protismysl.
Napsal: 30 dub 2017, 17:09
od martas112
mám na něm 8 tis pořád šveholí jak má bez závad
Napsal: 30 dub 2017, 19:12
od rosta tdi
Tak o tom já nepochybuju, ale tohle je olej do benzínu a otáček. Já bych si ho do nafty nenalil. To neleju ani do BMW 330Ci, protože ani to, tak nehoním , aby to mělo smysl. U nafty nejsou jak otáčky, tak teplota. Ale jak jsem psal, já tomu nerozumím
Napsal: 03 led 2018, 19:13
od Tomáš24
Zdravím pro ty kteří potřebují radu jaký olej do svého miláčka....
https://www.facebook.com/namazsegulfem/
Stačí kliknout na získat nabídku a vše vyřídí za Vás. ( P.S. odzkoušeno )
Napsal: 08 srp 2018, 16:22
od Smoke
Ja mam opacnou zkusenost u byvale A3, presel jsem z 5w40 na 5w30 a pozitivum bylo utiseni hydrostelu po startu cca 5s na 2s.
Ridsi olej by nemel znamet vyssi opotrebeni, jen je mene stabilni pri vysokych teplotach napr pri 150st, kam se dostanete leda na okruhu, druha stranka je, ze ridsi olej ma vyssi prutok (mene prochazi pres obtok) a dochazi k lepsimu chlazeni a omilani. 5w50 10w60 atd jsou urcene na zavody kde se pocita s vysokyma teplotama ale nejsou vhodne pro bezny provoz a studene starty. LL a zanedbani je nejhorsi
Napsal: 19 zář 2018, 12:25
od dist01
Má pravdu chlapec je to tak