Stránka 2 z 2

Napsal: 10 led 2017, 21:48
od trollik1
Takže Filtr Antara 2.2 cdti má filt na spodku auta jako Insignia. Včetně kupy napojení trubiček. Takže to krásně může zamrzat a sestavou "Quick" konektorů přes gumičky se tam může přicucávat vzduch. Čerpadlo to zvládne,ale vstřikovače jsou velice náchylné. Pokud se jedna gumička poškodí a podtlakem tam vniká vzduch,tak se začne zadírat vstřikovač.
Trubička od nádrže do čerpadla nejlépe 1 kus. Samozřejmě přes filtr s vyhříváním,ale ne na spodku auta! Kterej kreten to vymyslel. Stačí zářijové mrazíky a je hotovo. Pak stačí nějaká odlišná v zimě a je hotovo taky.

Napsal: 11 led 2017, 13:35
od jericho-3
Neznám naftové čerpadlo, které přisávání vzduchu zvládne a motor funguje jak má...Samozřejmě pokud přisává olej je to něco jiného..

Napsal: 12 led 2017, 10:44
od trollik1
Ale jo. U manželčiny OCT to je vidět na průhledných trubičkách. A i jinde jsem se ptal.
Budu s tím muset něco udělat .

Napsal: 12 led 2017, 17:07
od jericho-3
Ano, ale jsou to jen bubliny sem a tam. Protože čerpadlo musí být plně zahlceno, jinak nemůže fungovat..