Stránka 2 z 2
Napsal: 24 led 2017, 12:18
od TomášTDI
pitrisek píše:Děkuji všem, tandem už je vyměněn, ale stále špatné studené starty. Napadá mě po nastartovaní a mírném ohřátí se vstřiky srovnají plus mínus kolem nuly, jen druhý je mínus 1. Mě to přijde jako když se musí vytvořit tlak mezi vstřiky a tandemem, divné ale že to blbě chytne i když to zkusím hned po dvou minutách. Jen za studena. čidlo chlazení ukazuje správné hodnoty
a nepadá ti třeba nafta?,nepřisává to někde? u filtru u toho plastového Tčka? špatně starty od doby co se dělala hlava?a za tepla v pohodě? a další věc jestli to vůbec žhaví? když zastudena chytne,tak nějaký kouř z výfuku?bílí?
Napsal: 24 led 2017, 13:01
od pitrisek
Hele žhavky jsou nový, už se v tom někdo vrtal na hadicích jsou zpětný ventily, kouř po startu světle šedý
Napsal: 24 led 2017, 15:04
od TomášTDI
neznamená že jsou nové žhavky ta že to žhaví

chce to sundat žhavicí lištu a proměřit zda tam jde opravdu proud

já to dělám pomocí žarovky a víš hned

a ten kouř by to vysvětloval(nespálená nafta)na hadicích zpětné ventily? má to podávačku v nádrži?funguje?
Napsal: 24 led 2017, 16:46
od pitrisek
žhaví to , kontrola na H7, podávačka v nádrži chodí , právě že i když zapnu klíček 5x tak to startí na hovno to by se k tandemu mělo ovzdušnit,
Re: rozdíl mezi AVF a AWX
Napsal: 08 črc 2025, 23:47
od cedan
Zajima me jak toto tema dopadlo.... studeny start spatny, druhy start uz v pohode. 1.9TDI AVF 6q man quattro.
Mam evidentne uplne ten samy problem

Re: rozdíl mezi AVF a AWX
Napsal: 10 črc 2025, 07:03
od anydraj
Jsou zhavice spravne ?
Me PD AUY v zime taky blbe startovalo
Novy zhavice
Jen jsem si nevsimnul, ze me dosly zhavice s rotacky
Jsou kratsi cca o 5 mm, jinak stejne
Nezhavilo to ve spalovaku, ale uvnitr komurky
Re: rozdíl mezi AVF a AWX
Napsal: 11 črc 2025, 11:00
od Majklovec
V těchto teplotách to musí chytat na drc studené i bez žhavení.
Padá nafta nebo nízké kompresní tlaky?