Stránka 2 z 3
Napsal: 16 bře 2017, 14:39
od Rayx
slovacek.milos píše:Rayx píše:slovacek.milos píše:dávám monroe z kel měním jednu, nebyl problém
Tak to potom byl zážitek to řídit, ne?
zkušenosti jen teoretické co ?
Budeš se divit ale ne. Po tom co mi před x lety jeden servis při opravě po malej kolizi vyměnil na předku tlumič+pružinu jen na jednej straně a já po předání nemohl udržet auto na silnici, jsem si řekl že takový služby už nikdy využívat nebudu a servisuju co jde sám. Takže pružin+tlumičů již vyměněno několik sad a můžu říc, že i kdybych sehnal originál co je na autě, nikdy bych to nedal jinak než v páru. No a když porovnávám, jak vypadá provedení pro aftermarket (u pružin sílu a počet závitů) třeba od KYB, Lesjofors a nebo i ten Monroe s tím, co sundám, no to přece nemůžu na nápravě spárovat s původním ...
Teorie je vždy základ, praxe má někdy nezdravé návyky ...
Napsal: 16 bře 2017, 14:52
od turbo kamna power
Tlumič poznáš, ale pružinu tolik ne. Většina lidí, co jezdí s prasklou pružinou, to nepozná, respektive pozná to podle toho, že tam něco bouchá/skřípá atd., ale ne podle jízdních vlastností. Takže věřím, že člověk nepozná ani různé pružiny na jedné nápravě.
Napsal: 16 bře 2017, 17:38
od honzas1
máte zkušenosti s horním uložením které hned tak nesedne.. ? dal jsem lemforder a po tydnu to zas čaplo jak ty puvodni..
Napsal: 16 bře 2017, 18:10
od blonn
Nikdy bych uz nevzal od Swagu. Uz se mi parkrat stalo, ze jedna strana ulozeni placka a tlumic dost vysoko v motoraku.


Napsal: 17 bře 2017, 07:07
od favo
turbo kamna power píše:Tlumič poznáš, ale pružinu tolik ne. Většina lidí, co jezdí s prasklou pružinou, to nepozná, respektive pozná to podle toho, že tam něco bouchá/skřípá atd., ale ne podle jízdních vlastností. Takže věřím, že člověk nepozná ani různé pružiny na jedné nápravě.
Jsou řidiči a řidiči. Mnozí ani neví jak zapnout blinkr nebo že by se v motoru měl měnit olej pravidelně.
Napsal: 17 bře 2017, 07:16
od slovacek.milos
favo píše:Proč teoretické? Dával jsem na auto komplet nový sportovni pružiny které měly snížení -35.mm a výška auta se nezměnila. Ty starý původní sériový byly za ty roky pěkně unavený, takže měnit jen jednu ...... leda u zánovního auta, ale u těch většinou nepraskají.
A to není teorie.
přes tři centáky padlé auto je už okem vidět a po montáži jednoho péra by to bylo blbě, ale ne na každé koktě máš tak unavené péra, chápu že je dobré hned vyměnit půl auta, ale ten kdo to platí má spravidla jiný názor

Napsal: 17 bře 2017, 12:31
od Ladas
Miloši tlumiče kotouče destičky pera uložení pneu vše se dělá v páru a to z důvodu že vše stárne a opotřebovává se to že jedno brko praskne a druhý je celý neznamená že už je za těch 10 let co se vozí nejni unavený (sedne) nebo ho napadne ve styčných místech koroze a co se stalo na jedný straně nebude tě čekat po měsíci na druhý,další věc je že k unavenýmu originál péru dáš nějake shit sice novej ale daleko jiný kvality a k tomu nový uložení a už je to šikmý jak prase a ten co to bude dělat za půl roku až prdne druhý pero to udělá pořádně takže efekt úspory 0 a kvalita původní práce taky taková ale hlavně že je 1000.- doma a vše ostatní se dělalo 2x

Napsal: 17 bře 2017, 12:48
od Rayx
Ladas, kdyby to šlo, máš ode mě "like"

Napsal: 17 bře 2017, 13:08
od ri53hu
Ladas taky souhlasím a se ještě zeptá,musí se po výměně tlumičů dělat geometrie. Mi mechanik řekl že ano tak jo nebo ne.
Napsal: 17 bře 2017, 13:20
od Ladas
doporučím ji protože se změní
Napsal: 17 bře 2017, 13:27
od hansdob
No jaky horni ulozeni a jaky loziska aby to na OI s paketem pro spatne cesty ( orig) neco vydrzelo??
Napsal: 17 bře 2017, 14:08
od Ladas
ORIGO
Napsal: 17 bře 2017, 15:16
od slovacek.milos
[quote="Ladas"] druhý je celý neznamená že už je za těch 10 let co se vozí nejni unavený (sedne) nebo ho napadne ve styčných místech koroze a co se stalo na jedný straně nebude tě čekat po měsíci na druhý
já vím všechny koktávky jsou po deseti letech sedlý a péra mají skorodovaný

Napsal: 17 bře 2017, 20:49
od MarfyE34
Co se horního uložení týká , koupil jsem před pár lety Mayle HD a sračka co měla vůli již po namontování !!! Za měsíc jsem stejně koupil "drahé" SKF přímo od autorizovaného distributora a super funguje již cca 50 000 km a bez vůle. No Boru jsem též koupil SKF ve stejném obchodu a teď se bude montovat tak pak napíšu jak jsem spokojen. Každopádně SKF stojí jednou tolik než třeba Mayle HD, Swag, Febi a jim podobné......
Napsal: 17 bře 2017, 21:38
od turbo kamna power
Taky mě zklamalo Meyle HD, ani do nich nepasovaly origo ložiska, musel jsem dát taky Meyle. Vyměnil jsem za Lemforder uložení + origo ložiska a docela dobrý

Ale origo je origo

Případně zesílený - Bonrath, Powerflex apod. ale nechaj si to zaplatit
