1.9 TDI nebo 2.5tdi koupit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pár let zpět se s tim tu lidé potýkaly ale pak se přišlo na to že je to jako se všim ostatnim.
Já bych 132jkou jako nepohrdl
Ostatně mezi lidmi je zaseta fáma jakej jeto šmejd , takže zase jdou po 1.9 tdi o který věří že je jistá volba a 2.5ky zase jsou.
Tak si vyber ..
Zeptat se Satase ,ten je probil jako první snad zde.
Já bych 132jkou jako nepohrdl

Ostatně mezi lidmi je zaseta fáma jakej jeto šmejd , takže zase jdou po 1.9 tdi o který věří že je jistá volba a 2.5ky zase jsou.

Tak si vyber ..
Zeptat se Satase ,ten je probil jako první snad zde.
Naposledy upravil(a) A6TDI dne 22 čer 2017, 12:59, celkem upraveno 1 x.
A což si položit otázku, proč vůbec kupovat TDI a diesela v dnešní době, když je většina už dávno vykostěna, vytuněna, zkurvena a STK je pro ni noční můra? Tyhle kvedláky jsou pouze pro koníčkáře a samoopraváře.. V době, kdy důvěra mezi prodejcem a zákazníkem je jen k smíchu, je návštěva bazaru loterie a hazard. Což se zamyslet nad benzinem od firem, které to umějí? 

nepropadat panice...
Co sem pletete Fiata? Vy neznáte jiného výrobce? A mimochodem , VW , když připravoval svůj první vůz s předním náhonem Golf 1 tak jako předlohu si koupil Fiata 128 /vůz roku 1970/, rozebral jej a "okukoval".. Ale to sem nepatří, jde o to, zda se dnes vůbec vyplatí koupit si i rozežraný 6 válec, popřípadě vykloktané PD s chipem a ještě k tomu od šetřílka..
A mimochodem. mám Fiata čím dál raději, má 250000 km a pořád jen jezdím, servis žádný a nedávno jsem si s Rapidem vytřel zadek /nevím co měl za motor/ a to v kopcích , kdy jej majitel mohl roztrhnout..
A mimochodem. mám Fiata čím dál raději, má 250000 km a pořád jen jezdím, servis žádný a nedávno jsem si s Rapidem vytřel zadek /nevím co měl za motor/ a to v kopcích , kdy jej majitel mohl roztrhnout..

nepropadat panice...
najazdil som možno na fiatoch viac KM ako ty najazdíš za celý život v 300tis km prišla prvá " drahšia oprava" a to výmena spojky bolo to na Doble 1.9 JTD 74kw rok 2003 pred 10 rokmi malo 300tis dnes to auto stále behá a má cez 550tis km do 300tis KM pôvodné turbo , vstreky všetko menil sa len spotrebák tých aut sme tam mali asi 7 každé jedno bez nejakého vážnejšieho problému potom sa kúpili VW caddy a VW transporter na oboch do 70 tis km sa menilo turbo . Nehovorím o tom že napadlo 5cm snehu a s CADDY som sa nemohol pohnúť z miesta . Ducato nabehalo 3x tolko Km ako transporter s tretinovými nákladmi na servis . čiže toho fiata by som až tak nezatracoval každá druhá firma na dodávku fiat prečo asi .Jedniný problém fiata boli kľučky, zámky a takéto prkotiny inak na motor nedám dopustiťA6TDI píše:Tak někde kolem 97 asi vyrobily pár kusů který najely víc než 100 000![]()
BMW 330 ix
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Odpovědi: 0
Mam dve 2,5 jedna B5 a jedna B6 s obouma naprosta spokojenost B5 koupena za 700€, ma najeto kolem 800t.km. B6 S line za 1500€ a ma poctivych 290t. na B5 meneno na motoru komplet remeny, vsechny kladky,napinaky, ulozeni napinaku alternatoru, hydra, vahadla, penizky,zpetny a redukcni ventilky, atd naklady cca 1300€, na aute pak predni naprava, silentbloky zadni napravy, zadni tlumice, jednotka ABS, ventilator topeni cca 420€ , odesel mi za celou dobu jen alternator Valeo, vacky jsou skoro jak novy, jinak ostatni zavady byly po predchozim majitelovi, najel jsem s ni prez 200t. Na B6 zatim meneno, remeny, chladice vzduchu, expanzka, vnitrni kloub poloosy cca 250€, brzd desticky origo audi 80€ a brzdily podstatne lip nez Zimmermann, komplet brzdovy kotouce a desticky Zimmermann 260€, najel jsem 50t.k zatim bez poruchy. Olej a filtry menim kazdych 10t.km naftovej po 20t. , oboje auta v origo stavu bez uprav. Do B6 jsem dodelal jen multifunkcni volant z B8, tempomat,palubni pocitac, 2din radio, barevny budiky. Spotreba dlouhodoba u B6 7,2-7,4 ale jezdim jak zvire, dalnice bezne 180 silnice 100. Kdyz jedu podle predpisu tak 5,8-6,2, a B5 zrala jeste o neco min ale zas nebyla tak ziva jak B6
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Zajímavé informace, u mne je to spíš z "doslechu a poslechu", koho znám a měl 6 válec TDI už jej nechce ani vidět a ani slyšet. /já bych to mít nemohl, potřebuji auto, které nemusím opravovat/ Majitelé vždy spadli v opravách pod ekonomické oprávnění držet dál tento vůz..Osobně mě irituje firma, jejíž motor "žere vačky" , a nezajímá mne proč...Kdysi nebyl motor z koncernu, u kterého by vačky odcházely. A "postupem technologického vývoje" se dostali konstruktéři kam se dostali..A koncern není sám , MB 107 8 válec je také žral jako housky po ránu, Mitsubishi trvalo hodně dlouho než konstruktérům došlo, že už na začátku století se užívaly ROLNY A NE PŘÍMÝ STYK VAHADLO VAČKA..A výmluva na oleje není na místě, konstruktér musí předpokládat, že v běžném životě automobilu není prováděn servis vozu, přesně podle foršriftu. Pokud na to spoléhá, je to vůl. ,,Takže možná měla nastat situace, kdy například výrobce FORDU ANGLIA v 50.-60tých letech dodával s novým vozem AUTOMATICKY ještě jeden náhradní motor..Ten byl zapsán i v TP , ale mazaní komouši jej oddělili od vozu a prodávali jej zvlášť jako ND..A mimochodem motor v tomto vozu přežil celý vůz na rozdíl od koncernových výtvorů, kde by se náhradní motor hodil. A vymlouvat se na to, že motor má na kontě miliony km je směšné..Prostě se to nepovedlo a vyjímky povrzují pravidlo..Ale přesto přeji všem majitelům /kteří nemají koníčka neustále měnit nové a nové součástky/ mnoho štěstí a štastnou ruku při koupi...Ne nadarmo jsou kusy s tímto motorem levnější než ojetý Logan...



nepropadat panice...
Tak ducato je takovej žebřinák , oproti T4 , která honění prostě nemá ráda. A že vylítlo turbo no to je fakt závada . Kolik jezdí Ducat a kolik T4 ?rudy5 píše:najazdil som možno na fiatoch viac KM ako ty najazdíš za celý život v 300tis km prišla prvá " drahšia oprava" a to výmena spojky bolo to na Doble 1.9 JTD 74kw rok 2003 pred 10 rokmi malo 300tis dnes to auto stále behá a má cez 550tis km do 300tis KM pôvodné turbo , vstreky všetko menil sa len spotrebák tých aut sme tam mali asi 7 každé jedno bez nejakého vážnejšieho problému potom sa kúpili VW caddy a VW transporter na oboch do 70 tis km sa menilo turbo . Nehovorím o tom že napadlo 5cm snehu a s CADDY som sa nemohol pohnúť z miesta . Ducato nabehalo 3x tolko Km ako transporter s tretinovými nákladmi na servis . čiže toho fiata by som až tak nezatracoval každá druhá firma na dodávku fiat prečo asi .Jedniný problém fiata boli kľučky, zámky a takéto prkotiny inak na motor nedám dopustiťA6TDI píše:Tak někde kolem 97 asi vyrobily pár kusů který najely víc než 100 000![]()
Jazdí ich si myslím dosť vždy ked príde kurier ma ducato alebo peugeot iba vedľa vo firme čo rozvážajú autodiely ich majú asi 70ks k žene čo jazdí dopravca ich majú asi 90ks poznáš nejakú firmu v ktorej by bolo tolko T4? ja nie ale to je už mimo témuA6TDI píše:Tak ducato je takovej žebřinák , oproti T4 , která honění prostě nemá ráda. A že vylítlo turbo no to je fakt závada . Kolik jezdí Ducat a kolik T4 ?rudy5 píše:najazdil som možno na fiatoch viac KM ako ty najazdíš za celý život v 300tis km prišla prvá " drahšia oprava" a to výmena spojky bolo to na Doble 1.9 JTD 74kw rok 2003 pred 10 rokmi malo 300tis dnes to auto stále behá a má cez 550tis km do 300tis KM pôvodné turbo , vstreky všetko menil sa len spotrebák tých aut sme tam mali asi 7 každé jedno bez nejakého vážnejšieho problému potom sa kúpili VW caddy a VW transporter na oboch do 70 tis km sa menilo turbo . Nehovorím o tom že napadlo 5cm snehu a s CADDY som sa nemohol pohnúť z miesta . Ducato nabehalo 3x tolko Km ako transporter s tretinovými nákladmi na servis . čiže toho fiata by som až tak nezatracoval každá druhá firma na dodávku fiat prečo asi .Jedniný problém fiata boli kľučky, zámky a takéto prkotiny inak na motor nedám dopustiťA6TDI píše:Tak někde kolem 97 asi vyrobily pár kusů který najely víc než 100 000![]()
BMW 330 ix
ved to je to každé auto potrebuje servis to je bez debat len niektoré auto vyservisuješ za 1000eur a niektoré za 3000eur ja ked som mal B5.5 96kw tak som ho kúpil od prvého majitela s podstivými 170tis km servis len VW do poslednej chvíle za 55tis km čo som na nom najazdil som dal iba za náhradné diely a nejaká údržba asi 3tis eur , všetko kupované z veľkoskladu s 35% zľavou a všetko bločky som mal aj doma k zdokladovaniu , motor držal ale prišli na rad komplet brzdy, spojka, rozvody , všetky struny a tlmiče , ventilátor sahary na druhej vrtulke spojka , N75 , váha vzduchu , oleje , hadica na turbe ,kĺby, ramená a iné veci ale chcem som mať auto v 100% stave aby ma nikde nenechalo a jazdilo tak proste trebalo investovať predtým som mal to isté auto najazdil som na ňom asi 150tis a stálo ma o polovicu investícií menej je to proste kus od kusu aj keď niektoré veci pravidelne v tých istých KM odišli na oboch ako hadica na turbe , N75 , ventilátor sahary , kĺb polosy ale ked chceš mať auto v 100% stave tak mu dopraješ po mne čo to auto kúpil tak musel byť vysmiaty ale koľko ludí to tak robí príde mu investovať 400 EUR do auta tak už povie že sa auto kazí a už ho predávab707 píše:a kolik tvých známých si to auto koupilo nové a dáli tomu řádný servis který ten motor potřebuje?? zatím se nevyrobil žádný motor který by nešel zničit
BMW 330 ix