DieselGate svolání do servisu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Ja som na tom bol tak mesiac dozadu. Dostal som o tom aj certifikat v SK a ENG a taktiež nejaku nálepku na kasnu v kufry pri rezerve...čo sa týka samotnej úpravy a zmien tak musím povedať že zatial som nepocítil vpodstate žiadnu zmenu ani pozitívnu ani negatívnu.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Během servisní prohlídky přehráli soft, AŽ POTÉ mi to oznámili a dali lejstro.
Že prej to a to, no prostě samý kecy. Jelikož už tehdy jsem věděl že jediná náhrada jak to vrátit je chiptutning, tak jsem "slušně" poděkoval a jelikož to byla v tej chvíli ta nejmíň důležitá věc tak jsem to přešel. Mimo jiné jsem musel garančnímu technikovi oznámit že je debil.
Z přehrání mám jediný postřeh, dlouhodobá průměrná spotřeba před a po zásahu stoupla o cca 0,5l/100km. Napřed kolem šesti - 5,8-6,5 , potom 6,4-7 litrů. 2.0 110KW BM
Že prej to a to, no prostě samý kecy. Jelikož už tehdy jsem věděl že jediná náhrada jak to vrátit je chiptutning, tak jsem "slušně" poděkoval a jelikož to byla v tej chvíli ta nejmíň důležitá věc tak jsem to přešel. Mimo jiné jsem musel garančnímu technikovi oznámit že je debil.
Z přehrání mám jediný postřeh, dlouhodobá průměrná spotřeba před a po zásahu stoupla o cca 0,5l/100km. Napřed kolem šesti - 5,8-6,5 , potom 6,4-7 litrů. 2.0 110KW BM
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
"...nepokrývá přirozené opotřebení a poškození výše uvedených komponentů."
Taková hezká zadní vrátka...
Když máme téměř dvojnásobný počet regenerací sníží se životnost oxidačního katalyzátoru a DPF. Což o to, DPF se dá vyčistit za rozum, ale kat ztrácí katalytickou vrstvu permanentě, takže nový za nesmysl.
Je tohle "přirozené opotřebení"?
S vyšším průtokem popř. častější aktivací EGR se nejenom "opotřebuje" debilní mechanizmus /rolnička/ aktuátoru EGR, ale proudí víc sazí do saní s tím je spojené jeho větší zanášení a následně i zvýšená kontaminace mot. oleje. Počítají s tím algoritmy pro výpočet LongLife intervalů? Jak se bude zjišťovat to "přirozené opotřebení" emisních částí, když to zasahuje celý motor?
Já to teda z dlouhodobého hlediska nevidím nijak růžově.
Taková hezká zadní vrátka...

Když máme téměř dvojnásobný počet regenerací sníží se životnost oxidačního katalyzátoru a DPF. Což o to, DPF se dá vyčistit za rozum, ale kat ztrácí katalytickou vrstvu permanentě, takže nový za nesmysl.
Je tohle "přirozené opotřebení"?
S vyšším průtokem popř. častější aktivací EGR se nejenom "opotřebuje" debilní mechanizmus /rolnička/ aktuátoru EGR, ale proudí víc sazí do saní s tím je spojené jeho větší zanášení a následně i zvýšená kontaminace mot. oleje. Počítají s tím algoritmy pro výpočet LongLife intervalů? Jak se bude zjišťovat to "přirozené opotřebení" emisních částí, když to zasahuje celý motor?
Já to teda z dlouhodobého hlediska nevidím nijak růžově.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To mě taky, klidně bych to vyzkoušel, ale kde ho splašit bez toho aby mi přehráli softRolan píše:Zajímalo by mě, jak by fungoval původní cinklý soft s hentým oným bazmekom ve filtru. Možná nejlepší kombinace.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Kupoval jsem OII CR 2.0 rok zpět s udělaným dieselgate z rodiny, v zimě relativně často regeneruje (230kkm najeto) a po výměně termostatu stejně málo topí (na 50km okrsce v zimě padá teplota vody při plus mínus předpisový rychlosti).
Nejlepší řešení se mi osvědčilo - vzít to jednou za 100km dálníci do na trojku pár krát do omezovače a pak je zase klid, jinak je to v zimě na popojetí 20km tam a zpět nepoužitelný.
Nejlepší řešení se mi osvědčilo - vzít to jednou za 100km dálníci do na trojku pár krát do omezovače a pak je zase klid, jinak je to v zimě na popojetí 20km tam a zpět nepoužitelný.
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
mal som na 1.6 normalny soft, DG soft, potom som sa vratil na normalny 9972, posledny pred aferou, ten je topka...
potom som ale chcel navysit vykon, nechali mi 9972+ urobil sa chip, odvtedy je to parada, mam 205 000km, regeneracia kazdych 600-700km, pri dg softe 150-250km
potom som ale chcel navysit vykon, nechali mi 9972+ urobil sa chip, odvtedy je to parada, mam 205 000km, regeneracia kazdych 600-700km, pri dg softe 150-250km
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Postavený na hlavu je spíš to, že si dieselová auta kupují lidi do města a na popojíždění kolem komína a sorry, ale na 20 km do práce je ti TDI k hovnu a jen škodíš sám sobě a neušetříš vůbec nic.
Já jezdím 62 km denně a nevyplácí se mi to, ale narozdíl od jiných mám starý poctivý TDI bez zbytečných eko sraček, takže jediný co trpí je moje peněženka, když to auto jdu servisovat a nebo tankovat.
Já jezdím 62 km denně a nevyplácí se mi to, ale narozdíl od jiných mám starý poctivý TDI bez zbytečných eko sraček, takže jediný co trpí je moje peněženka, když to auto jdu servisovat a nebo tankovat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To je přesně ono no, fůra lidí se dívá na to že Ovce 1.6TDi žere 4,5L a 1.6i žere 7-8L benzínu, to co je může potkat v podobě vstřiků,črerpadla,EGR atd je v tu chvíli vůbec nezajímá
Zkus na trh vyběhnout s nafťákem o objemu 1,0 kterej bude sice od začátku kurevsky problémovej ale bude jezdit za 3L na 100
,nebudeš to stačit vyrábět, 99% těchto zákazníků si řekne mě to nepotká a co,kdyžtak mám záruku ne a šikovnýho souseda,kamarády...
Zkus na trh vyběhnout s nafťákem o objemu 1,0 kterej bude sice od začátku kurevsky problémovej ale bude jezdit za 3L na 100

