DieselGate svolání do servisu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Josef10...Jsi na omylu. Automaticky to nelze...zákazník stím musí souhlasit, nebo nesouhlasit a podepsat.
To je situace!
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

výslovně jsem je upozornil, že si ten jejich znackovej chip-tuning maj strčit za klobouk a nikdo nechtěl nic podepisovat.
Kubiks
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 25 dub 2016, 19:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kubiks »

Pokud to někdo absolvoval - dostali jste nějaké lejstro o provedení aktualizace? Předpokládám, že když je to v DE povinné, tak že to budou při kontrolách namátkově vyžadovat?!?!?
Sinister
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 30 lis 2014, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Sinister »

Ja som na tom bol tak mesiac dozadu. Dostal som o tom aj certifikat v SK a ENG a taktiež nejaku nálepku na kasnu v kufry pri rezerve...čo sa týka samotnej úpravy a zmien tak musím povedať že zatial som nepocítil vpodstate žiadnu zmenu ani pozitívnu ani negatívnu.
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

Během servisní prohlídky přehráli soft, AŽ POTÉ mi to oznámili a dali lejstro.
Že prej to a to, no prostě samý kecy. Jelikož už tehdy jsem věděl že jediná náhrada jak to vrátit je chiptutning, tak jsem "slušně" poděkoval a jelikož to byla v tej chvíli ta nejmíň důležitá věc tak jsem to přešel. Mimo jiné jsem musel garančnímu technikovi oznámit že je debil.
Z přehrání mám jediný postřeh, dlouhodobá průměrná spotřeba před a po zásahu stoupla o cca 0,5l/100km. Napřed kolem šesti - 5,8-6,5 , potom 6,4-7 litrů. 2.0 110KW BM
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

aktuální svět motorů

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

No ako som písal, bude sa častejšie regenerovať.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Zajímalo by mě, jak by fungoval původní cinklý soft s hentým oným bazmekom ve filtru. Možná nejlepší kombinace.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

"...nepokrývá přirozené opotřebení a poškození výše uvedených komponentů."

Taková hezká zadní vrátka... :)

Když máme téměř dvojnásobný počet regenerací sníží se životnost oxidačního katalyzátoru a DPF. Což o to, DPF se dá vyčistit za rozum, ale kat ztrácí katalytickou vrstvu permanentě, takže nový za nesmysl.
Je tohle "přirozené opotřebení"?

S vyšším průtokem popř. častější aktivací EGR se nejenom "opotřebuje" debilní mechanizmus /rolnička/ aktuátoru EGR, ale proudí víc sazí do saní s tím je spojené jeho větší zanášení a následně i zvýšená kontaminace mot. oleje. Počítají s tím algoritmy pro výpočet LongLife intervalů? Jak se bude zjišťovat to "přirozené opotřebení" emisních částí, když to zasahuje celý motor?

Já to teda z dlouhodobého hlediska nevidím nijak růžově.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Rolan píše:Zajímalo by mě, jak by fungoval původní cinklý soft s hentým oným bazmekom ve filtru. Možná nejlepší kombinace.
To mě taky, klidně bych to vyzkoušel, ale kde ho splašit bez toho aby mi přehráli soft :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
smrtka.smety
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od smrtka.smety »

Kupoval jsem OII CR 2.0 rok zpět s udělaným dieselgate z rodiny, v zimě relativně často regeneruje (230kkm najeto) a po výměně termostatu stejně málo topí (na 50km okrsce v zimě padá teplota vody při plus mínus předpisový rychlosti).

Nejlepší řešení se mi osvědčilo - vzít to jednou za 100km dálníci do na trojku pár krát do omezovače a pak je zase klid, jinak je to v zimě na popojetí 20km tam a zpět nepoužitelný.
golf iv 66kw alh - chip dragpower.cz
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A votom to je.
Abysme zachranily planetu, tak dame FAP,
a pak stejne musime to jezdit vypalovat.
Takze vypustime dalsi sra*ky ven jen proto,
aby ta v aute byla v pohode.
Postaveny na hlavu.
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 27 úno 2013, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomxass »

mal som na 1.6 normalny soft, DG soft, potom som sa vratil na normalny 9972, posledny pred aferou, ten je topka...
potom som ale chcel navysit vykon, nechali mi 9972+ urobil sa chip, odvtedy je to parada, mam 205 000km, regeneracia kazdych 600-700km, pri dg softe 150-250km
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Postavený na hlavu je spíš to, že si dieselová auta kupují lidi do města a na popojíždění kolem komína a sorry, ale na 20 km do práce je ti TDI k hovnu a jen škodíš sám sobě a neušetříš vůbec nic.
Já jezdím 62 km denně a nevyplácí se mi to, ale narozdíl od jiných mám starý poctivý TDI bez zbytečných eko sraček, takže jediný co trpí je moje peněženka, když to auto jdu servisovat a nebo tankovat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je přesně ono no, fůra lidí se dívá na to že Ovce 1.6TDi žere 4,5L a 1.6i žere 7-8L benzínu, to co je může potkat v podobě vstřiků,črerpadla,EGR atd je v tu chvíli vůbec nezajímá
Zkus na trh vyběhnout s nafťákem o objemu 1,0 kterej bude sice od začátku kurevsky problémovej ale bude jezdit za 3L na 100 (noteeth) ,nebudeš to stačit vyrábět, 99% těchto zákazníků si řekne mě to nepotká a co,kdyžtak mám záruku ne a šikovnýho souseda,kamarády...(rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“