C5 1.8 Nereaguje na plyn. pedál--a jaký tlak paliva??

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

daj VIN...

mas verzie aj bez palivoveho filtra....

zatial orientačne tam patrí:

0 986 580 257 - podavacia jednotka BOSCH...

je tam pretlakový ventil...neviem či v čerpadle alebo niekde mimo.

odporucam kupit komplet jednotku. Dáva to presne 3,5 baru, ako pisu predomnou.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

VIN. VF7DE6FZB76369238............DÍKY MOC. ..........a jinak jsem trochu koukal na tu lexii, je toho více, co tak konkrétně doporučujete na ty žabožrouty?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

geo píše:Tlak má bejt 3.5 bar.Tak si to přeber sám.
o.k zkusím si změřit svého forda ať jsem v obraze. ..........
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Takze tvoje auto nema paliv filter....

palivová jednotka tam patrí: 1525 KJ =3,5 bar.

je to vlastne ten bosch, ktorý som ti linkoval vyššie...

treba to vymenit.


Actia (lexia) interface pre PSA je komedia sama o sebe...existuje miliarda verzii...vseobecne plati cim drahsie tym lepsie.

ja berem od týchto:

http://www.uobdii.com/wholesale/lexia-3 ... p2000.html
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tak lexii snad pošta doručí, chci se zeptat k tomu tlaku čerpadla. Nyni po zapnuti klícku vyletí na 3 bary ale čerpadlo vypne a tlak okamžitě spadne na nulu. Když začnu startovat, čerpadlo se opět rozjede na 3 bary, motor někdy chytne a krásně drží na volnoběh 3 bary.jen mě zajímá, zda je v pořádku ten pokles tlaku.někde jsem četl, že musí tlak držet třeba 20 minut či podobně......díky za vysvětlení
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Musi držet v čerpadle je ventil.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nemalo by padať....

ale ak tam mas 3,5 baru...musi to ist.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

octaviask píše:nemalo by padať....

ale ak tam mas 3,5 baru...musi to ist.
jj, 3 bary jsou ale jen mě zajímá, zda musí tlak 100% držet x minut........spadne téměř okamžitě na nulu. Momentálně řeším kolem 3-4tis silný výpadek tahu motoru , pak zase rve do 5 tis pak zase vynechá atd..........na lpg do jede do 6500 v poho. Budou to buď vstřiky nebo právě to čerpadlo. .......
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

však meraj tlak paliva aj za jazdy....


ten tlak by tam mal drzat chvilku, ale pokial to chytí hned...neriešil by som to či spadne alebo nie...

hlavne tam stále musí byť!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Tak opravdu většina problémů vyřešena tím tlakem paliva...........ono tam sice bylo 3 bary ale jen někdy. ....po 20 zkoušení to při 3 barech pekně vrnělo ale náhle tlak spadl na 2 bary a motor již začal kuckat........nyní po zapnutí klíčku vyletí na přesné 3.5 bar a krásně drží snad i deset minut.......víc jsem nekoukal......netušil jsem, jak ten předepsaný tlak je velmi důležitý......děkuji všem za rady..... :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Odpovědět

Zpět na „Citroën“