Napsal: 29 říj 2017, 15:29
ARL je fajn, ale ne už tak ty kastle do kterých se dával. 

Poprosim aspon 5 vyhod vylozene motoru ARL oproti hocakej rotackestanda123 píše:Na ARL jsou levny dily i drahy dily. Zalezi jen na tobe kolik chces investovat a jak kvalitni dily chces. I na arl se dneska da sehnat prakticky skoro vsechno za slusnej peniz. A arl ma mnoho vyhod co rotacka nema......
6q prevodovka, velka spojka, sani, saci parohy, cerpadlo v nadrzi, velkej IC, daleho pevnejsi spodek motoru, tyhle auta uz maji i vetsi brzdy 288 nebo i 312, turbo ktery zvladne +-190ps, vstriky AL ktery utlaci i 220ps......a urcite by se jeste naslo par vecimecKo píše:Poprosim aspon 5 vyhod vylozene motoru ARL oproti hocakej rotackestanda123 píše:Na ARL jsou levny dily i drahy dily. Zalezi jen na tobe kolik chces investovat a jak kvalitni dily chces. I na arl se dneska da sehnat prakticky skoro vsechno za slusnej peniz. A arl ma mnoho vyhod co rotacka nema......![]()
![]()
![]()
A proč tady treba nenapíšeš ze kamarád koupil nejakou vyžitou ARL mrdku nejlevnější na internetu . Po nějakém zoufalci který neví co je to normalni servis. No a on ma teď černého petra a musi dráze opravovat . Jezdi k nám na servis ARL s najetými vice jak 400 tkm a to auto je v normálním stavu . Vše je jen o tom jak se o to staráš .Golf4RL píše:Rikam... Ja proste hlavne mam lidi, kteri mi ty dily dohodi strasne levne, turbo, cooler, vstriky... A ja znamy koupil ARL... Dvě trysky KO, spojka KO, převodovka KO... Spatne zkusenosti proste s tim. Ale jinak vas chapu, ale kdyz uz to mam a mam ty dily za pakatel, tak do toho pujdu s rotačkou.
jo?? i komplet prestavba na 6q??b707 píše:ty díly stoji dneska na přestavbu par kaček