Zanášení turba octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1427
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Vzit na dalnici a drzet na max co to pujde.
cca 200 km.Lepsi nez to rozebirat.Vlastni zkusenost.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A nebo sundat=uvolnit táhlo baňky z ramínka na turbu a ramínkem si růčo pořádně zacvičit=rozhejbat nastavovací kolo s lopatkami. Nepamatuju, že by to někdy nepomohlo.
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

No ani by som nepovedal, pokiaľ su zarvaté ryhy v podložke pod reguláciou môžeš s tým cvičiť do oblbnutia aj tak sa to bude pridierať .Rozcvičil som to,je pravda že to išlo lepšie ale nakoniec som to rozhodil zleštil podložku a je to diametrálny rozdiel motor šlape jak hodinka.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jak to chceš držet 200km když to nereguluje ? Navíc silně pochybuji že by to pomohlo.
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Měl jsem stejný problém se 1749VA na AFN. Leštiplyn fakt nejsem a bylo to za 3000km zase natvrdo. 2x sem to vyčistil, potřetí jsem si předem udělal nerezový válečky o 0,1 mm vyšší (origo jsou 5,45mm, udělal jsem 5,55mm). Už to tak mám rok a 40tkm a naprosto ok. S vnt 15 sem takový problém neměl, s VA jo.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5107
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Možná bych to přirovnal,kdo jezdí do 6l/100km je leštiplyn. Kolikrát denně natřete na rozjezd BMW s litrovým šestiválcem? Oponenti si přeberou,ostatním netřeba vysvětlovat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ja mu to sice nenatru ale dost casto se o to snazim (LOL)

Ne ale fakt, měřil jsem to s puvodnima valeckama ve smontovanym stavu a dve lopatky na spickach drhly, i kdyz to bylo vycistene. Zakaminkoval jsem lopatky do roviny a pro jistotu tam dal ty valecky vyssi. Od te doby pohoda.
statix12
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 12 čer 2017, 23:38
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od statix12 »

zdar nechci zakladat nove tema tak se zeptam tady... mam axr74 turbo 1749vb kdyz jezdim crcacky do prace domu .. a pak mu nekde dam kopr .. obcas se stane ze skoci tlak na 2b a drzi treba 5 10 vterin je to normalni ? nebo zatuhava regulace ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“