Napsal: 10 led 2018, 13:59
Tvrzení, že v dnešní době používají "prémiové" značky kvalitnější materiály, mi přijde poněkud úsměvné
.

Asi ti to pride preto tak lebo do toho nevidis robim v tom nejaky rok ked sme robili akusky pre nove audi a4 tak sa to tahalo 2roky a co sa vystriedalo materialu na vw to prebehlo za 2 mesiace a to islo o zadny diel co je pod sklom .jirkastrachota píše:Tvrzení, že v dnešní době používají "prémiové" značky kvalitnější materiály, mi přijde poněkud úsměvné.
Pokud jste jen na tlumiče, máte výhodu. Mne upřímně řečeno zajímají hlavně agregáty ..A koncern je na tom velmi špatně..Řekněte mi, který motor mimo slavné rotačky se povedl...Že jim drží dobře kastle, prosím, že mají podvozky, které nejsou nejhorší, prosím, ale že si vytírají s majiteli zadek tím, že jsou jejich motory ostuda a majitelé topí a topí, dolaďují si je sami, aby mohli vůbec jezdit a mnozí díky tomu se stali mechány to se jim odpustit nedá..Ano, auta jsou "oblíbená", což dělá často hlavně ten název Škoda , ale když si mladá rodina koupí 2 ojetiny a u jedné je nevýslovně nadšena a jen jezdí a jezdí, a to druhé se pořád sere../Tak mám je považovat za blbce?/.A pak řeknou koncern už nikdy...A mimochodem Ducato je asi jako Peugeot a přitom je to nejčastější dodávka..Radši budu měnit tlumiče, hlavně že jedu.. Jakto že 40% autobusů nakoupených v ČR je Iveco? Koncern by měl do Itálie jít do učení, jak konstruovat motory..Tomas6 píše:No a když srovnám koncern s tebou vychvalovanýma italama, tak su rád že máme na firmě aj ty italy. Jináč bysme asi zdechli hlady. Tolikrát v životě sem horní uložení a tlumiče nedělal do doby než nám nakoupili ducata a to sa nebavím o karosařině.
pokud se ti rapid líbí, proč ne. Ta 1.6 se celkem povedla, z toho bych strach neměl. Zvlášť pokud jsou nový vstřiky a egr, což jsou právě nejchoulostivější věci na tom motoru. Pak ještě časem se asi ohlásí DPF, ale to už je dnes za rozumné cenypitukes píše:Ma zmysel kupit rapid 1.6 s 400 tkm za dobru cenu?
Nove komplet vstreky, egr, intercooler, pravidelny servis, jazdilo to na longlife.
Tvůj názor je tvůj názor, můj Fiat je z roku 1996 a mám většinu původní a to vypaluju kocoury téměř nepřetržitě, podvozek až na přední tlumiče a 2 přední ramena je původní..Ale máš pravdu v tom , že ulhaný československý národ udělal bordel téměř ve všem, takže když je nějaká závada svede se to na půl mega. Když se zeptáš lidí, kteří mají auto od nova a nemají úkladnou úchylku stáčení tachometrů tak vše vyplave na povrch.Ty si myslíš, že ti neštastní důchodci , kteří si na důchod koupili Fabii, když jim lehla š 120 stáčejí tachometry? Tůdle , jsou neštastní a nechápou, který idiot tyhle nejen 3válcové výtvory mohl pustit do oběhu..A ne všechna auta jsou dovezená , jen si přečti zdejší pojednání UTRŽENÉ OJNICE a napiš, který motor od jiné firmy má tyhle "sveřepé vlastnosti."..Podle mne je to obrovská ostuda a koncern by měl lézt po kolenou a vracet prachy...To my Fiaťáci jezdíme pořád a když by nám náhle ojnice podala ruku, bude to naše vina, protože jsme motor přetočili. My totiž nejsme chrochtáci , kteří se plíží na šestku do kopce s ksichtem přitisknutým na displayi spotřeby...V nás je totiž oheň..Source píše:Ty tu chváliš nejakých italov ale to že každý druhý koncernový diesel čo sa predáva na bazáre má dávno za sebou pol melóna tak do toho nikto nevidí, jasné že sa viac riešia poruchy koncernu keď tých áut tu jazdí tak 20 krát viac jak nejakých fiatov. Zrátaj si to normálne pomaly a nebuď zaujatý. Tiež každý druhý z nás môže povedať, že do svojej rotačky alebo PDčka leje len olej a filtre.
a btw: každé staršie auto už vyžaduje svoje investície, darmo sa budeme tváriť, že nie keď bude mať tvoj fiat 15 rokov a pol milióna kilometrov za sebou tiež si bude vyžadovať investície do podvozku a podobných vecí, ak sa tváriš, že nie tak proste na to len kašleš.
jericho-3 píše:Tvůj názor je tvůj názor, můj Fiat je z roku 1996 a mám většinu původní a to vypaluju kocoury téměř nepřetržitě, podvozek až na přední tlumiče a 2 přední ramena je původní..Ale máš pravdu v tom , že ulhaný československý národ udělal bordel téměř ve všem, takže když je nějaká závada svede se to na půl mega. Když se zeptáš lidí, kteří mají auto od nova a nemají úkladnou úchylku stáčení tachometrů tak vše vyplave na povrch.Ty si myslíš, že ti neštastní důchodci , kteří si na důchod koupili Fabii, když jim lehla š 120 stáčejí tachometry? Tůdle , jsou neštastní a nechápou, který idiot tyhle nejen 3válcové výtvory mohl pustit do oběhu..A ne všechna auta jsou dovezená , jen si přečti zdejší pojednání UTRŽENÉ OJNICE a napiš, který motor od jiné firmy má tyhle "sveřepé vlastnosti."..Podle mne je to obrovská ostuda a koncern by měl lézt po kolenou a vracet prachy...To my Fiaťáci jezdíme pořád a když by nám náhle ojnice podala ruku, bude to naše vina, protože jsme motor přetočili. My totiž nejsme chrochtáci , kteří se plíží na šestku do okopce s ksichtem přitisknutým na displayi spotřeby...V nás je totiž oheň..Source píše:Ty tu chváliš nejakých italov ale to že každý druhý koncernový diesel čo sa predáva na bazáre má dávno za sebou pol melóna tak do toho nikto nevidí, jasné že sa viac riešia poruchy koncernu keď tých áut tu jazdí tak 20 krát viac jak nejakých fiatov. Zrátaj si to normálne pomaly a nebuď zaujatý. Tiež každý druhý z nás môže povedať, že do svojej rotačky alebo PDčka leje len olej a filtre.
a btw: každé staršie auto už vyžaduje svoje investície, darmo sa budeme tváriť, že nie keď bude mať tvoj fiat 15 rokov a pol milióna kilometrov za sebou tiež si bude vyžadovať investície do podvozku a podobných vecí, ak sa tváriš, že nie tak proste na to len kašleš.