Stránka 2 z 4

Napsal: 01 úno 2018, 22:27
od turbo kamna power
osobně bych se nebál OII face 1.6TDI, nebo OIII 1.4TSI :)

Napsal: 01 úno 2018, 22:29
od Tomas6
Já bych se nebránil ani tomu bxe. Sice to moc nejede ale ani moc to nežere. 15000 km není sice moc ale ani zas tak málo. Jako rozhodně bych se v této cenové relaci držel aut které jsou hodně rozšířené, pač dílů všade hafo a spraví to taky kde kdo.
Ta 1.6 75kw mne nikdy moc nenadchla. Jednu dobu jsme ju měli k dispozici na servisu a moc radosti z jízdy nedělala. To už fakt radši třeba to axr v OI. Ale zas OII mi přijde pohodlnější.
Jinak všecko něco bude chtět.
Vici je mi jasné že ta dáčka tych hvězdiček nemá,ale jezdím málo a nejradši bych nejezdil vůbec. Stačilo by najít prácu někde poblíž a auto půjde do světa.

Napsal: 01 úno 2018, 23:01
od Master
Do te 1.6 kdyz clovek presedne z vicemene jakehokoliv tdi, bude mit pocit, ze to zoufale nejede. Ono tady kazda rada draha... Vetsina OI dnes bude dost za zenitem, 1.2/1.4 TSI v O3, G7 a pod. bude urcite celkem fajn, jen to rozhodne nebude v cene do 150tis... Mozna by stalo za uvahu pohledat peknou 1.2/1.4 TSI v OII a poresit detske nemoci. Diky spatne povesti, to nestoji takovy nesmysl a mohla by to byt celkem rozumna volba i kdyz za 150 to taky asi uplne nebude.

Napsal: 01 úno 2018, 23:16
od tomes123456
OII 2.0TDI 16V BKD. volil bych facelift, jsou do 2010.

Pěkně to jede, nemá to DPF, celkem neporuchový.

Oproti 1.6TDI je to jiná liga.

Napsal: 02 úno 2018, 06:41
od Biimbo
akorat ta 1.6 když chceš,tak jede za 4 a vydělá si na sebe.
U BKD je nejvetší problém že už má najeto bambilion a je jich ještě málo.

Napsal: 02 úno 2018, 07:58
od Rohol
Oct co mám je AGR/66kW. Takže žádný závodník. Nedávno jsem se jednou 1.6 CR tdi 77kW vezl a zase tak tragické mě to nepřišlo. Už jsem starší ročník a mám rád klid (noteeth) . U těch benzínů stále dělají rozvod řetězezy?

Napsal: 02 úno 2018, 08:46
od roman1648
Vím o OIII 2014 1.2tsi 40 najeto,kámošovi zemřel táta a to mu po něm zůstalo. Bílá v solidní výbavě
Ale cenovka o 100 jinde no...

Napsal: 02 úno 2018, 10:22
od rudy5
Ak malo jazdis pohodovy vodic kludne by som isiel do tej 1.6 svagor ju ma a len sa vozi trhac to neni ale to neni ani to AGR a vozis sa bez starosti spotreba je dobra .

Napsal: 02 úno 2018, 18:06
od NOVON
Já třebas už bych diesel ani nekupoval.Nejakou 1.6 nebo 1.4 16V v oktě 2 (kdyz uz resite koncern) a případně do toho LPG.Nejak poslední dobou mám rád pri jizde klid :-)

Napsal: 02 úno 2018, 18:28
od pitukes
Obrázek

Momentalne 410 t a ide ako z praku.

Napsal: 02 úno 2018, 21:46
od jear ewing
Všechny diesly dřív nebo později pohřbí emise, koncern VW nedelá žadný pořadný benzin, tak se ten výběr zužuje.
Pokud chce člověk zůstat u německé značky, porozhlídl bych se po nějakém atmosferickém benzínu s nepřímym vstřikem.
Návštěva u Dr. hlav Študent,Ostrava-Hrabová, kdy jsem viděl regal hlav z TSI motorů, mě ujistila v tom že můj Golf IV TDI je můj poslední diesel a radči Mazdu či Subaru než TSI nebo TDI od VW (2.0 či 1.6)
Jak to slyším kolem mě není vůbec problém koupit káru za 200.tis Kč a 120.tis Kč do ní nasypat.

Bohužel nové auto je dnes mikrovlnka a i ten ošklivý Hyundai I 20 1.2 atmosfericky, je finančně meně náročný než Fabia TSI. :?

Napsal: 02 úno 2018, 22:17
od sCitem
1.6 TDI mám v práci v Rapidu a dobrovolně bych si to nekoupil....

Napsal: 02 úno 2018, 23:08
od rudy5
90% normalnych pracujicich ludi ked kupuje nove auto uz kupuje benzin ale co chvila bude to blbe dpf aj na benzinovych autach.

Napsal: 03 úno 2018, 07:43
od Ladas
A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...

Napsal: 03 úno 2018, 07:43
od Ladas
A to budou teprve radosti klasika všechno se svede na nekvalitní benzín s vysokým obsahem síry a nekvalitní vzduch krátké trasy nebo vliv měsíce. ...