Stránka 2 z 2

Napsal: 09 úno 2018, 09:32
od techi
Místo žáber v podběhu taky jde vyhodit ten trojúhelníkový spodní plast, pak je hned za coolerem díra dolů. Ne že bych to dělal záměrně, náhodou mi upadnul a teď si říkám že by to mohlo být fajn. (LOL)

Napsal: 09 úno 2018, 21:00
od martinsidlo
"Takze uprava se zabrama = hodne muziky za minimum penez"

Spíše celý orchestr za 0 peněz.

Napsal: 09 úno 2018, 21:20
od turbo kamna power
žábry jsou fajn. Co je ale víc fajn a i to má znatelný efekt je ostřik intercooleru ala Impreza STI. Osobně to mám udělaný jednoduše pomocí ostřikovací trysky z OII a zapojený místo zadního stěrače (který jsem stejně nepoužíval) :) zvlášť to pomáhá při dlouhodobý zátěži, třeba na okruhu, nebo na brzdě. Rozdíl může být až 20°C, což může pomoct, aby nezasahoval limiter v jednotce a neomezoval plnící tlak, takže tolik nevadne výkon :)

Samozřejmě lepší je pořádný FMIC, ale pořád lepší, jak jezdit s autem nachipovaným "na krev" na sérii cooleru a navíc je to skoro zadarmo :D

Napsal: 10 úno 2018, 15:42
od radebe99
díky všem za rady!!!

Napsal: 11 úno 2018, 12:19
od adrian_B
ja som na 1.8T oktávke skúsil variantu 2x SMIC z S3/TT a ohľadom teplôt som bol veľmi prekvapený. Nemám narezané podblatníky a teploty v lete pri 30° max 47 :) s origo jedným coolerom to šlo do 80°

Napsal: 11 dub 2018, 19:40
od DDDD
Takže to nemá vůbec smysl?
Třeba na sériovou 1.8t?
Forge jsem myslel, že je pan výrobce.

Napsal: 12 dub 2018, 10:05
od zero1724
Já mám třeba na fabii 74kw sériový výstřiky, tlak jen o 0,5 bar výš než sériové gt1749va, tedy 1.4 bar a limiter zasahuje i při 5-10 °C... Mřížky v podběhu vyřezaný a je to teda dost otravný, to by mě zajímalo jak to dává sériová fabie RS, když má ještě méně výkonný SMIC...

Napsal: 12 dub 2018, 11:23
od trhna
Myslis ze ti limiter zasahuje kvuli teplote? Nebude spis problem jinde, treba prefuk turba.

Napsal: 12 dub 2018, 11:52
od zero1724
Nee, prefuk není, drží 1,4 (mam budík) pak klesne na 1,1... Je to po chvíli v tahlem kopci, když to chvíli držím

Napsal: 01 pro 2020, 09:26
od xjuras
Ahoj, neupravovali jste někdo intercooler na Audi A4 B6/B7 z podběhu před gril. Bude velkej problém protáhnout hadice do motorového prostoru? Chtěl bych dát o malinko větší intercooler(ideálně z A4 B8, z 2.0TDI), a zároveň i zkrátit vedení vzduchu o tu smyčku do podběhu. Možná bych zkusil i Fmic, ale raději bych z B8. Děkuji za info

Napsal: 01 pro 2020, 20:59
od Rolan
Když už, tak bych dal z BiTdi - 4G0145805J
Je mnohem lepší než 2.0Tdi a jelikož je celohliníkový, jdou když tak jednoduše upravit vývody.

Napsal: 02 pro 2020, 14:05
od xjuras
Díky za radu :) , z toho biturba jsou super ty zahnuté vývody. Máš ho namontovanej nebo Tě to jen tak napadlo? Nevěděl bys ještě jaké má rozměry? Moc děkuji ;)

Napsal: 05 pro 2020, 11:02
od adrian_B
Ak potrebuješ rozmery tak napíš aké. Mám ešte jeden doma, môžem odmerať ;)
Btw mám ho v G4 a je fakt super aj v lete