Stránka 2 z 2

Napsal: 19 bře 2018, 20:40
od trhna
Dneska jsem udelal test co psal Tomas6. Mam teda nove vicko od rana a zadne tlakovani nebylo. Moc tomu teda nemam chut verit, takze dal zjistuju co a jak. Vyvlozkovat ulozeni vstriku davate kam? Kolik je normalni cena za praci, na tohle si sam netroufnu.

Napsal: 19 bře 2018, 20:52
od jericho-3
Mě tady poradili firmu Pejsek a byla to perfektní, profesionální práce..

Napsal: 19 bře 2018, 21:41
od favo
Pak ještě Engitec v Rožnově pod Radhoštěm.
Ceny má na svých stránkách, zálěží na tom co chceš vše udělat a dává doživotní záruku.

Napsal: 19 bře 2018, 23:06
od Rayx
Jen jako zajímavost, jak si VAG školí své techniky ;)

Obrázek

Pokud z kontrolních prací vyplyne nutnost výměny těsnicích kroužků, zkontrolujte při demontáži prvků čerpadlo-tryska, zda v šachtě hlavy válců zjistíte opotřebení ⇒ obrázek 1. Hlavu válců nesmíte měnit, protože tato opotřebení nemají vliv na chod/ provoz motoru. Pokud se opotřebením vytvořil otřep, tak jej odstraňte (viz. návod Úprava hlavy válců), jinak může při montáži prvků čerpadlo-tryska dojít k poškození těsnicích kroužků.

https://www.ulozto.cz/tam/_xynNZHFmEerM

Napsal: 20 bře 2018, 09:33
od Pepíček
trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.

Napsal: 20 bře 2018, 12:22
od jericho-3
Jak píše Rayx, je to ostuda, zvětšení průměru nemůže nahradit nějaké sražení hran,a to proto, že vstřik jde pořád na stejné místo a vymlácení hlavy prostě sníží předpětí gumiček a možnost "mlácení vstřiku do stran", takže je to jen ojeb určený do předprodeje před napsáním inzerce -prodám...skvělý stav... :(

Napsal: 20 bře 2018, 18:09
od favo
Pepíček píše:
trhna píše:No pokud si v tom byl s vackou za 10 tak bych si tleskal...
No dělal jsem si to sám akorát jsem si nechal přebrousit hlavu (za 300kč) poněvadž doma nemám brusku na plocho.Vačka Kolbenschmidt,zdvihátka INA (černé a na to si osobně dohlídni aby ti tam nedali ty stříbrný.Ty tam nepatřej),uložení vačky Glyco,těsnění pod hlavu Elring a další různý drobnosti.Dělal jsem to 2 dny.
S vačkou nebyl žádný problém, jako snížený výkon nebo problém s časováním ?
Ptám se proto, že mám doma nachystanou vačku Kolbenschmidt i hydra INA, jen šály mám Kolbeny a k tomu originál VW všechny nové šrouby, tak abych nebyl překvapený až to složím a pokusím se nastartovat.