Stránka 2 z 3

Napsal: 27 bře 2018, 20:19
od Rayx
Nee, prohřát a protáhnout, pokud nepomůže, ručně rozhejbat regulaci, to ulehčí sundaná baňka. Nic víc nebude jistě potřeba ;)

Napsal: 27 bře 2018, 21:16
od statix12
skusim i napichnout injekci a trosku tou banku pohybat ..

Napsal: 27 bře 2018, 21:34
od statix12
Obrázek

Napsal: 27 bře 2018, 21:35
od statix12
ale jak rikam pred rokem sem menil stred turba ... turditz sem to vsechno cistil

Napsal: 28 bře 2018, 07:51
od Rayx
Rok je dlouhá doba, kolaga tady má pravdu s jízdou v zimě a tedy větším znečištěním turba za horších podmínek.

Teoreticky by mohla být unavená/prasklá pružina v baňce, to taky vede k tomu, že se lopatky nevrací do otevřené polohy tak rychle, jak maj. To bys měl poznat, pokud s tím růčo nebo přes podtlak zahýbeš.

Napsal: 28 bře 2018, 11:39
od MirekX
jestli ten přefuk je pouze když ho podržíš z nízkých a jinak to pak reguluje dobře tak bych pootevřel červíkem regulaci.

Napsal: 28 bře 2018, 13:51
od statix12
presne tak se to chova ... kdyz proste v nizkejch slapnu na knedlik vyleti to na dva a drzi treba tech 5 vterin pak pomalu klesne . kdyz slapnu ve vissich skoci to na 1,5b ¨... je dost mozny ze to bude tim cervikem nebo mam pocit ze me to dela od zacatku ...

Napsal: 28 bře 2018, 14:59
od statix12
:) skusim ho jest rozhejbat trosku kdyz to nepomuze... udelam toho cervika ... je to ten dorazovej sroubek ?a na jakou stranu s nim hybat .... smerem ven nebo dovnitr ? mel sem to rozhozeny i vim jak to funguje ale nejsem si jistej abych tam neco neskonil :)

Napsal: 28 bře 2018, 16:46
od martinsidlo
Mášli nízké otáčky motoru a dáš plný,lopatky se přivřou na max.,kde se normálně nepohybují,protože turbo není roztočený. Vyšší otáčky motoru máš už roztočený turbo a tím se lopatky nemusí tolik přitáhnout.
S červíkem si nepomůžeš,akorát to rošteluješ. Protáhni to!!!!! Řeším to každé jaro.
Nebo si s tím dělej,co chceš.

Napsal: 28 bře 2018, 17:19
od MirekX
Červíka vyšroubuj tak, aby jak dosedá ta tyčka tak aby dosedla dřív, červík aby vylezl víc k regulační tyčce. Klasická věc, turbo se nafoukne, tlak spalin je tak velký, že regulace nedokáže lopatky otevřít a turbo přefoukne. A 2 bary na VB je hodně a to bych nechtěl vidět tlak spalin v tu dobu. Je to za chvilku a nic se tím nepokazí. Zkus půl otáčky a uvidíš. :)

Napsal: 28 bře 2018, 17:37
od Rayx
2 bary při přefuku jsou moc? Že mu to nepadne do nouze ani po 5sec ...
Jestli sám neví, kdy začal pozorovat problém, nechápu, že řeší zásah před diagem ... Holt někdo začíná odzadu ...

Napsal: 28 bře 2018, 17:54
od statix12
co sem koukal ... tak 2b spicka je celkem bezna nebo v leonu co sem jel mu to foukalo taky ... jen hned odregulovalo ....skusim poradne nabrat naftu a trosku ho protahnout ....v praci sem si vzal vakuovej balonek tak to neprve pichnu na podltak a poradne rozchodim ... kdyz to nepomuze zacatkem mesice prijede znamej s pc a udelam log ... hold ted budu koukat na budik abych turbo tolik netrapil :)

Napsal: 28 bře 2018, 18:00
od statix12

Napsal: 28 bře 2018, 18:31
od martinsidlo
To video je jenom klasika po zimě.

Napsal: 28 bře 2018, 18:34
od MirekX
na 2 barech to je jen půl vteřiny a né 5 :D