Nevím, bylo to ofiko posouzení, a já už věřím čemukoliv, co se tohoto týká..Protože údržba je až to poslední , co koho zajímá. Osobně jsem vždy trochu vycházel z knihy "KOLA" , kde je popis výroby aut v Detroitu, kde je přesně popsán postup, kdy po novém návrhu auta se udělá maketa, která putuje k profíkům, kteří "píší manuály" a zkouší, zda tohle a tohle jde vůbec vyndat, popřípadě" Jak na to"..Pokud to nešlo, popsali změny, které je třeba udělat.. Je vidět, že dnes je to mnohým fuk...Vici píše:nebo jen možná nevěděl jak na to ?
Koupit Mondeo, Passata nebo P 508 okolo rv 2010
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
znám 4 lidi s C5. 1.6 hdi a 2.0 hdi. Něco na hydralulice neco pružinách. 3 vše OK. Ale jeden co koupil 2 nebo 3 letou, s pravidelným servisem v citroenu (najeto cca 80 tis) furt řešil problémy. Nejvyšší výbava. A už mu prorezla i klimatrubka. Když se naštval že to prodá, tak ve 2.2 hdi to nechtěli ani AAA 
Nakonec to dal někde protiúčtem a koupil si Berlingo 1.6. Nevím co konkrétně za motor. Ale první dva roky super a teď prý se z toho málem složil.
Já asi zůstanu zapadnut v šedi tuctových VW a nechám starosti jiným
Nakonec to dal někde protiúčtem a koupil si Berlingo 1.6. Nevím co konkrétně za motor. Ale první dva roky super a teď prý se z toho málem složil.
Já asi zůstanu zapadnut v šedi tuctových VW a nechám starosti jiným
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
OBčas dělám jak V 70, tak V 90, je to dobře udělané, u mne nepřítele plné palby tahle auta vzbuzují děs, samá noha samá ruka, je to auto pro milovníky ovladačů a konektivity..Přitom V 90 má vzadu ruční brzdu pakničkami, jako MB, motor diesel je trvanlivý, vstřiky jsem v pohodě vyndal, když jsem měnil klapky , byly i ve 250000km v pohodě. Bohužel to má dlouhý čumák , tak jsem ležel na motoru , abych na vstřiky vůbec dosáhl..A ještě taková hovadina, sundat např. vnitřní podběh svědčí o tom, že Němci jsou pitomci a seveřani nemají přehřátý mozek..Za mě určitě seveřan než koncern... 
P.S. majitel pečlivka, přesně mění olej v automatu, stal se z něho odborník, vždy dodá díl i s cintem, jak to vyndat, bohužel je to k ničemu..
P.S. majitel pečlivka, přesně mění olej v automatu, stal se z něho odborník, vždy dodá díl i s cintem, jak to vyndat, bohužel je to k ničemu..
nepropadat panice...
To protože jsou to ještě staré popelnice.... Na těch nových už se poučili a mají ty podběhy nýtované... Paráda
Hele, dneska je úplně šumák co je to za značku, zaštěrcháš pytlem a je vuřt co si vytáhneš. Já každému říkám ať si zjistí, jak je na tom zázemí značky, dodací lhůty, popř. kdo to umí opravit atd... a ONI si stejně koupí nějaký hjundaj, který nikdo nechce opravovat, nikdo na to nic nemá a když jo, tak to stojí nesmysl. Tuhle přijel jeden, že si koupil hnůj H1 a něco mu tam hučí, no co asi... rozvodovka bratru za 82k ... Neseženeš ani na Ebayi ...
Hele, dneska je úplně šumák co je to za značku, zaštěrcháš pytlem a je vuřt co si vytáhneš. Já každému říkám ať si zjistí, jak je na tom zázemí značky, dodací lhůty, popř. kdo to umí opravit atd... a ONI si stejně koupí nějaký hjundaj, který nikdo nechce opravovat, nikdo na to nic nemá a když jo, tak to stojí nesmysl. Tuhle přijel jeden, že si koupil hnůj H1 a něco mu tam hučí, no co asi... rozvodovka bratru za 82k ... Neseženeš ani na Ebayi ...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Jako podívej se na to z jiné stránky věci. Hjundé tady prodalo x tisíc vozidel a logicky ti lide budou chtít jezdit a obětují i nějaké peníze na udržení vozidla v provozuschopném stavu.
Dneska jsou CNC stroje celkem dostupné. Ano stojí to majland, ale jsou lidi co to mají "doma" a přivydělávají si bokovkama. To jen tak naokraj.
Par převodovek jsem rozmontovaných viděl a viděl jsem, že se poskládat zase dohromady dají i když pán zastavil pomocí té převodovky o pařez. A najela dalších x tisíc km. Takže pro mě argument převodovka 82 tisíc není argument sešrotování vozidla. Pokud člověk je ochoten dát třeba 40 tisíc za repasovanou převodovku a dál si jezdit svým autem, domnívám se že trošku samostudia na díle, který přinejhorším skončí ve šrotu spolu s autem ze kterýho byla vymontovaná tak jako tak by možná vedlo k tomu, že by jsi zjistil které kolečko, nebo ložisko tam je špatně, jak to nedělat špatně, koupil bys kvalitní ložisko z Bystřice nad Pernštejnem a seskládat to zpět. Pokud by jsi to zvládl, mohl by sis účtovat marži jak prase a zákazníků by jsi měl plnou prdel. A nebo dál seď na prdeli, opravuj VW, které stejně míří stejným směrem jako hjundé a nadávej na všechny a na všechno okolo sebe. I to je řešení, neříkám běž a udělej to, ale jen vkrádám brouka do hlavy aby nad tím šikovnej člověk popřemýšlel.
Dneska jsou CNC stroje celkem dostupné. Ano stojí to majland, ale jsou lidi co to mají "doma" a přivydělávají si bokovkama. To jen tak naokraj.
Par převodovek jsem rozmontovaných viděl a viděl jsem, že se poskládat zase dohromady dají i když pán zastavil pomocí té převodovky o pařez. A najela dalších x tisíc km. Takže pro mě argument převodovka 82 tisíc není argument sešrotování vozidla. Pokud člověk je ochoten dát třeba 40 tisíc za repasovanou převodovku a dál si jezdit svým autem, domnívám se že trošku samostudia na díle, který přinejhorším skončí ve šrotu spolu s autem ze kterýho byla vymontovaná tak jako tak by možná vedlo k tomu, že by jsi zjistil které kolečko, nebo ložisko tam je špatně, jak to nedělat špatně, koupil bys kvalitní ložisko z Bystřice nad Pernštejnem a seskládat to zpět. Pokud by jsi to zvládl, mohl by sis účtovat marži jak prase a zákazníků by jsi měl plnou prdel. A nebo dál seď na prdeli, opravuj VW, které stejně míří stejným směrem jako hjundé a nadávej na všechny a na všechno okolo sebe. I to je řešení, neříkám běž a udělej to, ale jen vkrádám brouka do hlavy aby nad tím šikovnej člověk popřemýšlel.
Je to krásná myšlenka, jak píše Wob, bohužel tohle chce specialisty, opravdové odborníky - inženýry..To není sranda, vyrobit součástku jen tím, že si koupíš CNC, jde o to z čeho ji vyrobit, musí to mít ozkoušeno, tohle nejde zkoušet na zákaznících způsobem pokus -omyl. Vím to z jednodušších věcí, kdy vyrobit převodovku/třeba jen kolečka/ na válečný stroj BMW Sahara se zdá dnes v populaci přetitulované snadná věc, ale je to problém a často to nefunguje..Je hodně otitulovaných, ale málo praktiků se zkušenostmi, málo inženýrů s praxí a když jsou, jsou vytíženi na 200%..MLADÍ KLUCI TO TAKÉ NĚKTEŘÍ ZVLÁDAJÍ, RÁD K NIM JEZDÍM, ALE NEVÍ CO DŘÍV..A staří psi už dosluhují..I když se to nezdá, je to velká zodpovědnost a stačí se podívat, kolik je opravdových expertů na MODERNÍ převodovky.. Je Sixta, který tě po telefonu pošle doprdele, je zhýčkaný množstvím zakázek. Kámoše 70 letého sepsul tak, že už o něm nechce ani slyšet..Kde jsou mlaďoši, kteří místo montoven se do toho dají a najdou si perspektivní práci? Je jich jako šafránu.., než riskovat , radši utahovat matku č. 158. v montovně bez rizika.. 
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 09 čer 2018, 11:11, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
