Stránka 2 z 3
Napsal: 07 čer 2018, 18:19
od jericho-3
Vici píše:nebo jen možná nevěděl jak na to ?

Nevím, bylo to ofiko posouzení, a já už věřím čemukoliv, co se tohoto týká..Protože údržba je až to poslední , co koho zajímá. Osobně jsem vždy trochu vycházel z knihy "KOLA" , kde je popis výroby aut v Detroitu, kde je přesně popsán postup, kdy po novém návrhu auta se udělá maketa, která putuje k profíkům, kteří "píší manuály" a zkouší, zda tohle a tohle jde vůbec vyndat, popřípadě" Jak na to"..Pokud to nešlo, popsali změny, které je třeba udělat.. Je vidět, že dnes je to mnohým fuk...

Napsal: 08 čer 2018, 06:46
od rudy5
Mam japonca aj nemca na japoncovi xenon vybojky vymenene za 5min nemec svetla von ale zase kazdy japonec taky byt nemusi .
Napsal: 08 čer 2018, 07:11
od exiter
Ta B6 s CR taky už nemá problém s vyvazovaky nebo?
Napsal: 08 čer 2018, 07:25
od Biimbo
znám 4 lidi s C5. 1.6 hdi a 2.0 hdi. Něco na hydralulice neco pružinách. 3 vše OK. Ale jeden co koupil 2 nebo 3 letou, s pravidelným servisem v citroenu (najeto cca 80 tis) furt řešil problémy. Nejvyšší výbava. A už mu prorezla i klimatrubka. Když se naštval že to prodá, tak ve 2.2 hdi to nechtěli ani AAA

Nakonec to dal někde protiúčtem a koupil si Berlingo 1.6. Nevím co konkrétně za motor. Ale první dva roky super a teď prý se z toho málem složil.
Já asi zůstanu zapadnut v šedi tuctových VW a nechám starosti jiným

Napsal: 08 čer 2018, 11:39
od ondra.p
¨Když je tu řeč o Mondeu. Co takhle Volvo V70? Jaký máte názor
Napsal: 08 čer 2018, 11:55
od jericho-3
OBčas dělám jak V 70, tak V 90, je to dobře udělané, u mne nepřítele plné palby tahle auta vzbuzují děs, samá noha samá ruka, je to auto pro milovníky ovladačů a konektivity..Přitom V 90 má vzadu ruční brzdu pakničkami, jako MB, motor diesel je trvanlivý, vstřiky jsem v pohodě vyndal, když jsem měnil klapky , byly i ve 250000km v pohodě. Bohužel to má dlouhý čumák , tak jsem ležel na motoru , abych na vstřiky vůbec dosáhl..A ještě taková hovadina, sundat např. vnitřní podběh svědčí o tom, že Němci jsou pitomci a seveřani nemají přehřátý mozek..Za mě určitě seveřan než koncern...

P.S. majitel pečlivka, přesně mění olej v automatu, stal se z něho odborník, vždy dodá díl i s cintem, jak to vyndat, bohužel je to k ničemu..

Napsal: 08 čer 2018, 17:01
od dhfool
To protože jsou to ještě staré popelnice.... Na těch nových už se poučili a mají ty podběhy nýtované... Paráda
Hele, dneska je úplně šumák co je to za značku, zaštěrcháš pytlem a je vuřt co si vytáhneš. Já každému říkám ať si zjistí, jak je na tom zázemí značky, dodací lhůty, popř. kdo to umí opravit atd... a ONI si stejně koupí nějaký hjundaj, který nikdo nechce opravovat, nikdo na to nic nemá a když jo, tak to stojí nesmysl. Tuhle přijel jeden, že si koupil hnůj H1 a něco mu tam hučí, no co asi... rozvodovka bratru za 82k ... Neseženeš ani na Ebayi ...

Napsal: 08 čer 2018, 18:00
od A6TDI
Jo star vovlvo je ok ,už sem to tu vychvaloval . asi možná jedno a poslední tak jestli není vše po smrti hop do něj.
Napsal: 08 čer 2018, 18:43
od rudy5
Volvo sa aj mne pozdava taka xc 70 super zvezenie
Napsal: 08 čer 2018, 19:10
od A6TDI
D5 120 - 136 kw prý držák motor
Tady je má cestář v bazaru.
Napsal: 08 čer 2018, 20:49
od WOB
dhfool píše: hučí, no co asi... rozvodovka bratru za 82k ... Neseženeš ani na Ebayi ...

Tak ji rozdělej a repasuj. školu na to máš, a nebude tak dlouho trvat a budeš mít frontu zákazníků až ven

Napsal: 08 čer 2018, 21:05
od A6TDI
Tje diferák ne ? co se tam repasuje ?? soukolý ?? obal ?

Wobe ?
Napsal: 09 čer 2018, 08:53
od WOB
Jako podívej se na to z jiné stránky věci. Hjundé tady prodalo x tisíc vozidel a logicky ti lide budou chtít jezdit a obětují i nějaké peníze na udržení vozidla v provozuschopném stavu.
Dneska jsou CNC stroje celkem dostupné. Ano stojí to majland, ale jsou lidi co to mají "doma" a přivydělávají si bokovkama. To jen tak naokraj.
Par převodovek jsem rozmontovaných viděl a viděl jsem, že se poskládat zase dohromady dají i když pán zastavil pomocí té převodovky o pařez. A najela dalších x tisíc km. Takže pro mě argument převodovka 82 tisíc není argument sešrotování vozidla. Pokud člověk je ochoten dát třeba 40 tisíc za repasovanou převodovku a dál si jezdit svým autem, domnívám se že trošku samostudia na díle, který přinejhorším skončí ve šrotu spolu s autem ze kterýho byla vymontovaná tak jako tak by možná vedlo k tomu, že by jsi zjistil které kolečko, nebo ložisko tam je špatně, jak to nedělat špatně, koupil bys kvalitní ložisko z Bystřice nad Pernštejnem a seskládat to zpět. Pokud by jsi to zvládl, mohl by sis účtovat marži jak prase a zákazníků by jsi měl plnou prdel. A nebo dál seď na prdeli, opravuj VW, které stejně míří stejným směrem jako hjundé a nadávej na všechny a na všechno okolo sebe. I to je řešení, neříkám běž a udělej to, ale jen vkrádám brouka do hlavy aby nad tím šikovnej člověk popřemýšlel.
Napsal: 09 čer 2018, 09:37
od A6TDI
Jestli to tak vidíš tak sežen zakázky , já je budu dělat a ty to budeš řešit po ose managera dem nato .
Napsal: 09 čer 2018, 11:08
od jericho-3
Je to krásná myšlenka, jak píše Wob, bohužel tohle chce specialisty, opravdové odborníky - inženýry..To není sranda, vyrobit součástku jen tím, že si koupíš CNC, jde o to z čeho ji vyrobit, musí to mít ozkoušeno, tohle nejde zkoušet na zákaznících způsobem pokus -omyl. Vím to z jednodušších věcí, kdy vyrobit převodovku/třeba jen kolečka/ na válečný stroj BMW Sahara se zdá dnes v populaci přetitulované snadná věc, ale je to problém a často to nefunguje..Je hodně otitulovaných, ale málo praktiků se zkušenostmi, málo inženýrů s praxí a když jsou, jsou vytíženi na 200%..MLADÍ KLUCI TO TAKÉ NĚKTEŘÍ ZVLÁDAJÍ, RÁD K NIM JEZDÍM, ALE NEVÍ CO DŘÍV..A staří psi už dosluhují..I když se to nezdá, je to velká zodpovědnost a stačí se podívat, kolik je opravdových expertů na MODERNÍ převodovky.. Je Sixta, který tě po telefonu pošle doprdele, je zhýčkaný množstvím zakázek. Kámoše 70 letého sepsul tak, že už o něm nechce ani slyšet..Kde jsou mlaďoši, kteří místo montoven se do toho dají a najdou si perspektivní práci? Je jich jako šafránu.., než riskovat , radši utahovat matku č. 158. v montovně bez rizika..
