
Ty vůle vahadel ovlivňující nastavení šroubem zkouknout, když je vstřik nejméně stlačen, pokud bude mít vahadlo vůli, je tam díky opotřebení kolíku/čepu větší než zdrávo, normálně musí vstřik tlačit proti vahadlu i v horní/nestlačené pozici, vačka snad bude OK. Pokud je tam vůle, pak to klepe a zákonitě dává méně nafty.
Ohlídat si, jak je dotažen šroub držáku každého vstřiku, pokud bude volný, ukáže to na problém podfukování a pravděpodobně většího opotřebení hlavy v místě, kde se do ní opírá vstřik. Prohlídnout původní gumičky ještě na vstřiku a hledat jejich poškození/místní přetočení. Zkontrovat měděnou tepelnou podložku na známky podfukování.
Špičky na PD vstřiku čistit ultrazvukem bez demontáže vstřiku, ponořit ale jen špičky

Nezapomenou omrknout záslepky v hřídeli vahadel na jejích bocích
