Stránka 2 z 3
Napsal: 06 srp 2018, 07:46
od Honcek46
hansdob píše:Pokud byl pro 764 upraven SW jednotky tak to na origo může zlobit.
Na 764 jsem neupravoval sw.
Napsal: 06 srp 2018, 07:57
od turbo kamna power
Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.
Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Napsal: 06 srp 2018, 08:36
od Honcek46
turbo kamna power píše:Dávat starý podložky je nesmysl, když nový stojí pár korun. Na druhou stranu kdyby ty starý netěsnily, tak to poznáš hned, protože by pod vstřikem podfukovala nafta. Tím to určitě nebude.
Trysky sice na stolici můžou prášit dobře, ale to ještě neznamená, že jsou ok. Ve válci je pak úplně jiný tlak a teplota, takže kdoví, jak se ve skutečnosti ta tryska chová. Osobně raději starší origa, než tyhle pochybné značky
Ale ještě bych zkontroloval nastavení čerpadla (volnoběžnou dávku a předvstřik)
Asi to vidím stejně, už mám nový podložky, ale dám zpátky origo trysky
Napsal: 06 srp 2018, 10:36
od jericho-3
Je dobré se také zeptat, má někdo s těmito italočínskými tryskami dobré zkušenosti? Moc tomu nevěřím, stejně jako těm tryskám..Tak důležitá součást musí být kvalitní ať to stojí, co to stojí...
Napsal: 06 srp 2018, 12:42
od A6TDI
Že by sypaly takový sračky nefungujou a furt byli na svobodě ?? to snad už ne ?? nebo ?
Napsal: 06 srp 2018, 14:37
od standa123
Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
Napsal: 06 srp 2018, 22:12
od Honcek46
standa123 píše:Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
Poprvé se koupil fb 764, takže furt dokola kupovat značkový, to peněženku omrzí.
Napsal: 07 srp 2018, 05:40
od standa123
Honcek46 píše:standa123 píše:Spis ze lidi jsou naivni a furt tomu veri a kupujou to. Dobre jim tak....
Poprvé se koupil fb 764, takže furt dokola kupovat značkový, to peněženku omrzí.
Pekne receno, to me opravdu rozesmalo.......

Napsal: 07 srp 2018, 06:51
od hansdob
Je jedno jestli je to značka či neznačka sračky jsou to vsšechno je to už dnes o štěstí. Všechny firmy podvádí v papírech všechny šetří na materiálech a všechny se snaží šetřit čas při výrobě = nekvalita.
Napsal: 07 srp 2018, 11:20
od jericho-3
Takže nové auto koupit je vlastně riziko, protože nemusíme dojet domů , protože to možná bude kouřit nebo cukat? Nevěřím na všechny špatné firmy, které tohle dělají..Pri výrobě takto sofistikovaných součástek , které dělají roboti v přesně stanovením klima, stálém tepelném prostředí a sériově se tohle může stát pouze tam, kde je to malovýroba , kde se pajcuje originál s různými úpravami pro omezenou část trhu...Podle mne je lepší originál v perfektním stavu než jakákoliv tunigová sračka...
Napsal: 07 srp 2018, 12:07
od hansdob
Jericho málo víš....... vím že je zde víc lidi pracujících v automotive a ....... budou vědět.
Napsal: 07 srp 2018, 13:01
od geo
Ideální stav je když se sejde čína váha a egr dotoho ještě tryska a máš zábavu na několik let.Pak lítaj tisíce za další pokusy o opravu a ve výsledku kdyby dal ověřenou kvalitu tak ušetřil.
Napsal: 07 srp 2018, 16:36
od NOVON
FB 520 vyjdou na kolik?Mam na AGR 320 tis.km a možná by už chtely vymenit..
Napsal: 07 srp 2018, 20:14
od toefuk
FB su urcite top na trhu, ale nad 0,260 nerobia nic poriadne. Nad 0,260 je top len firad.
Ale aj FB som uz videl kapat a pustat neumerne do prepadu...
Napsal: 08 srp 2018, 11:32
od jericho-3
hansdob píše:Jericho málo víš....... vím že je zde víc lidi pracujících v automotive a ....... budou vědět.
Neříkám, možná máš pravdu, jen mi to nedává smysl, proč by někdo vytvářel bezprachové prostředí při výrobě, kde zaměstnanci vypadají jako v NASA a poté ty trysky chcaly?..Pořád jsi neodpověděl, proč v prvovýrobě tyhle problémy nejsou a mnozí tady tvrdí že najeli 700000km? Že by někdo lhal, nebo si nevšiml, co to dělá? Tohle nejsou trysky jako u MB 200D, to je vyšší dívčí..