Co by mi spadlo do turba kriste pane? Aj premyslas nad tým co píšeš? Menil som ic nie turbo , už som našiel problém, keďže IC je z s3 držiaky sa museli prevarat, keďže som nebol pri zváraní, nevidel som ako to zvaraju, spravil som tlakovú skúšku a pod zvarmi kde mi prevarali držiaky tak fucalo že nebolo vôbec ani možné počuť že niečo syci keďže tlak hneď unikal, takže prevarit znovu, niekomu inému samozrejme a už budem pri tom. Ale ďakujem za snahu pomôcť.
Svářeč, který to po sobě nenatlakuje (je jedno, jestli se jedná o potrubí, kontrukci /ktera ma tesnit/ nebo chladic) a není svářeč. A "pan svářeč" to udělá ikdyž mu objednatel tvrdí, že to otlakuje sám - jen pro jeho jistotu a klid, pocit z dobře odvedené práce o kterou se může opřít.
Jinak technická rada pro všechny, kteří by chtěli dělat boky k IC: ohýbaný plech nefunguje dlouhodobě pakliže se k němu nepřistupuje zodpovědně (musí se ten ohyb provařit aby došlo k zacelení těch prasklinek, které při ohýbání vzniknou).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ono to tak aj bolo cez známeho z rodiny ten to dal ďalšiem. Potom to takto dopadne áno IC je nový bohužiaľ s týmto som ozaj nepočítal, aj keď myslel som už aj na to, že to pod tým zvarom mohlo prasknúť, keď navyše mi IC zvarali migom , ale povedal som si dobre, sú to len držiaky, nevyplatilo sa, koniec koncov co si nespravíš sám tak ničomu veriť nemôžeš, cez víkend to budem skladať späť, tak dám vedieť aký je výsledok.
Známý pro známého nový díl vaří a neotlakuje, slepý si neprohlíží a rovnou montuje, k tomu hluchý nic neslyší ... A já mám přemýšlet o tom, co píši
Tak hlavně žes to našel a je to vlastně prkotina