Repas turba nebo nove?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

po zkušenostech jen nové a kdyžtak nechat dovyvážit což uplně nutné není.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

amen.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vanilka píše:www.janousek-motorsport.cz , zatím spokojenost s kvalitou i rychlostí dodání
zrovna ten vyvažuje jen na 150 000 s tim že se údajně turbo na tyhle otáčky nedostane, ostatní mají běžný standart 200 000
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:to mi něco přesně připomíná (LOL)
A co? To by me zajimalo. A verim, ze nemyslis to turbo, ktere na defakto stejnem motoru fungovalo, odmontovalo se a na druhem stejnem motoru u jineho ladice nefungovalo. A dokonce dvakrat v historii, byt jednou to bylo opacne (nefungovalo a pak fungovalo). Vid, ze nebudu muset zase hledat v historii uz nekolikrat opakovane, ze ne? :wink: 8-)
vanilka píše:bla bla bla
Vidis a me zajima, zda firma, ktera mi nabizi svoje sluzby tak je dela na urovni, ze tomu rozumi a ma nezbytne technologicke zazemi.

Vis, ja nekoukam az tak na stranky. Ostatne, stranky Turbopoweru Olegovi kritizuji prubezne a od pocatku, ze vubec neprodava svuj potencial ale jeho obrana vzdy zni proste: nemam potrebu, prace mam dostatek.

Ja tu narazim na to, kdy nekdo se tvari jako odbornik a pritom produkuje bazmeky a nedisponuje ani zarizenim, jen preprodava... mimochodem, mel nekdo moznost se presvedcit o zazemi diskutovane firmy? Nejsou to jen preprodavaci? A jak jsem jiz napsal: o kvalite jejich turbodmychadel jsem se mel moznost presvedcit nejednou osobne.

Ale verim, ze pokud ti jde o to, abys auto dostal do provozuschopneho stavu a vyexpedoval to tak to asi muze fungovat.
Jarda S. píše:zrovna ten vyvažuje jen na 150 000 s tim že se údajně turbo na tyhle otáčky nedostane, ostatní mají běžný standart 200 000
Coz jen prokazuje, ze netusi jake jsou obvodove rychlosti compressoru (jsou normy pro lite, frezovane, kovane). A hlavne: to jen pise - videl nekdy nekdo od nej graf z vyvazovacky? Videl nekdy nekdo osobne co za vyvazovacku pouziva?!

Mimochocem, maximalni otacky jsou v zavislosti na obvodove rychlosti. Jine otacky jsou u Vcka a jine u 2260. Jinymi slovy, mohu vas ujistit, ze pro takove VB je to zoufale nedostatecne uz v bezvadne serii! VBcko pri plnem zatizeni po uprave s ohledem na maximalni bezpecny vykon presahuje rychlost 200.000RPM!

Nicmene, pravdou ale zustava, ze to, na co jsou obvykle vyvazovana (a predevsim z vyroby) je provozni standart nastaveny v ramci planovane zivotnosti , ktery ovsem nepocita s chiptuningem nebo snad netesnosti v sacim traktu ;)

Jinymi slovy, ja nechavam i nova turbodmychadla dovyvazit, protoze chci, aby se nerozvibrovalo (a nerozskocilo) v moment, kdy mi nedopatrenim vznikne netesnost v sani a automaticky pocitam s navysenim otacek (takze i zateze) v ramci chiptuningu.

Takze vsichni, co honite vykon tak se probudte - chcete po seriovych komponentech vice a automaticky pocitate s tim, ze to je v poradku, ze to to turbo musi prece zvladnout kdyz je (jak tady spoustu lidi, kteri ani poradne neumi anglicky pisi) "NEW" (chapejme nove).

PS: pro ty, kteri se domnivaji, ze precizni dovyvazeni nad uroven beznych otacek je pro turboservis vydelecna cinnost tak je na omylu. Takove dovyvazeni, je-li k nemu pristupovano opravdu zodpovedne tak muze trvat i hodiny. Nezridka seriove dodavana maticka neni vhodna a musi se nahradit a pak se vyvazuje odznovu a obcas nestaci ani 2 nahradni maticky. Ja nechal pro jednoho cloveka vyvazovat nove turbo a padly na to 4 maticky (nejde o cenu matek ale o tu praci s tim)!

A za tu dobu lze zvladnout "lehky" repas (vymena lozisek a bezne dovyvazeni) ktery je samozrejme vydelecne zajimavejsi. Jinymi slovy, kdyz to pro vas je nekdo schopen udelat, berte to jako nadstandartni sluzbu, ne jako "rychly prachy" pro poskytovatele sluzby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“