Stránka 2 z 5

Napsal: 21 říj 2018, 22:42
od MirekX
Obrázek
Obrázek

uvidíme... :)

Napsal: 22 říj 2018, 07:57
od toefuk
parada
:punk:
REA dufam zostava. Kto bude ladit?

Napsal: 22 říj 2018, 11:33
od MirekX
Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D

Napsal: 22 říj 2018, 12:24
od Forest
@toefuk:
1) priznavam, co je mi znamo, zadne GTD20 neni na kulickovych loziscich ... ale mohu se mylit, nedelam pro Garrett a vychazim predevsim z verejne dostupnych informaci ... a jinak samozrejme, libilo by se mi neco jako GTD2266VKLR ;)

2) neni mi znama lepsi technologie pouzita v turbodmychadlech, nezli jsou keramicka kulickova loziska ... to "keramicka" je nejpodstatnejsi - "obycejna" kulickova loziska, ktera jsou znama z "beznych" turbodmychadel totiz dle me dostupnych informaci pri vysoke zatezi "hranolkuji" (chapej, ziskavaji hrany, ztraceji kulaty tvar a tim i svoji zakladni schopnost)

3) duvod, proc jsou GTD tak "inovativni" spociva predevsim ve vyssi tepelne odolnosti (viz. moje predchozi zminka), dale pak v pouziti kovaneho compressoru, ktery umoznuje bezpecne vyssi otacky

Vice zde, na promo primo do Garrettu.

Jinak ja osobne bych do GTD2060VZK nesel protoze, co je mi znamo, tak toto turbodmychadlo nelze nikterak repasovat, tudiz (pomineme-li zvetseni jiz tak velkeho compressoru) ani modifikovat a v pripade destrukce nezbyva nic jineho, nezli pouzit jiny kus ... a ja nevim jak vy, ale ja mam rad moznost vice voleb.

@MirekX: Hezke, s uspokojenim shledavam, ze sedi a stavim se to "zkontrolovat" osobne :wink:

Konecne zase nejaky inovativni projekt ... ktery budou moci zase vsichni ostatni vyslapanou cestickou okopirovat (noteeth)

Napsal: 22 říj 2018, 18:40
od toefuk
MirekX píše:Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D
tiez som tak daval robit, odporucam :havaj:

Napsal: 22 říj 2018, 19:47
od Forest
MirekX píše:Asi někde u Baumaxu za trojku.... :D
TESCO - pedal booster only
OBI - EDC15
BAUMAX - EDC16
Hornbach - EDC17
GES Electronics - MSA1x
:lol:

Napsal: 24 říj 2018, 17:28
od ferdy91
Nechcem zakladat novú tému ale mám superb 1.9tdi 96kw 2003 turbo ešte origo 390tis ale už ma 2mm axialnu volu a po mesiaci čistenia regulácie komplet rozobratie ho zanieslo znova a už nemám chuť ro riešiť.Tak ma napadlo do budúcna sa plánuje chip a toto staré by určite nevydrzalo tak by som ho chcel zameniť za väčšie silnejšie otázka znie ake? aj keď sa bude v buducnu chipovat viac ako nejakých cca 120-140kw určite nebude dakujem

Napsal: 24 říj 2018, 18:33
od Forest
@ferdy91: Bohuzel (nebo bohudik) mi nezbyva nic jineho, nezli Ti doporucit prave toto turbo, tedy GTD1752VRK. K dokonalosti mu chybi pouze chlazeni vodou. Vzhledem k tomu, ze jsem realizaci privareni tohoto turba resil u Mirka, kde byl problem v tom, ze V-band/clamp na pripojku DPF i drzak jakoz cele turbo muselo zustat v puvodni poloze, v tomto pripadu to nebude tak limitujici, tudiz to bude snazsi.

To, ze je to turbo na seriovych 190 koni s filtrem pevnych castic nebrani tomu, aby se "flakalo" na 120Kw, spis naopak - bude nesmrtelne. Samozrejme s tim, ze pokud bys chtel vice, nevidim problem (paklize ostatni komponenty budou v dobre kondici a dostatecne dimenzovane na vyssi vykon) aby se z toho nevymacklo i pres 160kW.

V pripade zajmu me nevahej kontaktovat formou Obrázek.

Napsal: 29 říj 2018, 18:32
od LUKY BKC
Existuje i verze vodním chlazením.Ma ji AR 2.2jtdm označení gtd1752mvkr /vklr.

Napsal: 29 říj 2018, 18:46
od Forest
Dobre vedet, diky. Ovsem Mirkovi primo vyhovuje, ze neni chlazene vodou protoze tam toho ma pozehnane.

Napsal: 29 říj 2018, 19:24
od MirekX
už vrčí... :D

Napsal: 29 říj 2018, 20:07
od Gardner
Míro ta REA je originál nebo upraveno na Audi/Mercedes?

Napsal: 29 říj 2018, 21:52
od MirekX
Originál, uvidíme jak se s tím Richard popere, ještě k tomu nějak dostat zpět info o poloze - origo je snímač na baňce. Nastěhuju se k němu domů a dokud to nebude chodit tak tam budu bydlet... :D

Napsal: 30 říj 2018, 12:08
od Forest
Gardner píše:Míro ta REA je originál nebo upraveno na Audi/Mercedes?
Jen doplním: plně funkční, u Olega otestovaný originál, zkontrolováno a dovyváženo (vysoce nad úroveň zatížení plynoucího ze sériového zatížení) na VSR vyvažovačce, Gardnere

Napsal: 13 lis 2018, 15:12
od Gardner
Tak Míro, kde teď bydlíš, ještě u Richarda? :D ..Nebo se to nějak povedlo?