Stránka 2 z 13
Napsal: 11 říj 2018, 08:03
od roman1648
Poptej cenu a uvidíš no,já myslím že třeba 1.5dci dělají kolem 30tis.
Napsal: 11 říj 2018, 18:38
od Huml
možná zkusit jinýho dealera, co je někde problém jinde jde naprosto bez problémů, pokud má auto 40000km a je servisovaný jen v autorizáku neměl by být s kulancí problém, každopádně kdyby to nedopadlo, myslím, že odborníků je dost, záleží odkud jste vy, aby se taky auto nemuselo přepravovat přes celou republiku
Napsal: 12 říj 2018, 06:31
od roman1648
Jojo,máš recht,co někde nejde,jinde jít může...
Napsal: 12 říj 2018, 08:43
od valekf
kdyztak mam pisty novy za rozumnou cenu
Napsal: 12 říj 2018, 12:23
od markaz
Jsem z Vysočiny, auto stojí v Jihlavě. Zkusil jsem ještě naťuknout centrálu Seatu ve Španělsku, uvidíme, kdyžtak se znovu ozvu. Zatím díky...
Napsal: 12 říj 2018, 13:37
od fekálek
No doufám, že ta novější AE 211 není takovej sráč, mám to doma, tak mi bůh pomáhej

Napsal: 14 říj 2018, 19:08
od Huml
ty jsou v pohodě, stačí nepodtáčet a moc se neřídit tím našeptávačem
Napsal: 14 říj 2018, 20:02
od Domecek
Huml je tu jediněj fundovanej odborník, žádný kecy, vždy jen rada hodna odborníka a proto se ptám, čím jezdíš a co by jsi si dnes koupil?
Napsal: 14 říj 2018, 20:32
od valekf
Jurečka v Brně dělá TSI, bere ode mně písty na 1.8 TSI cdaa, tak s tímhle by mohl mít taky zkušenost.
Napsal: 14 říj 2018, 22:53
od Huml
jezdím G7 1,4 TSI a O2 1,6 MPI, na naftu jsem nezanevřel, ale na můj kilometrovej nájezd se nevyplatí, navíc to hned topí a za další, nezávodím a i s tou 1,6 se dá na okreskách jet pod 6l
ty CDAA taky řeším, je to průser, experimenty s kroužkama a ve finále ještě když to chce člověk udělat zjistí, že musí vyměnit ojnice, i když na toto je naštěstí od KS řešení, ty 1,8 jsou podle mě docela zbytečně složitý, a i když v O3 už s tím až takový problémy nejsou, je asi lepší koupit 1,4 110kW nebo nově teď tu 1,5TSi, i když tam to asi ukáže až čas, jestli se zase nezačalo někde zbytečně šetřit
Napsal: 16 říj 2018, 15:00
od Rayx
Hezký vlastní autopark i názor od člověka, který s motory dělá den co den. Kéž by takto uvažovali i ti, kteří si na poskakování po městě koupí diesla s DPF ... A jak to bude s filtry u přímovstřikových benzínů, to opravdu ukáže jen čas a zkušenosti řidičů, mám obavu, že se zase objeví typ jako EA888=CDAA atd... Ono CJSA má díky ještě sníženému tlaku mazání vůči CDAA prý zase jiný radosti, a stíráky taky jen vrtaný
valekf: Měl jsem za to, že Jurečka nyní konečně bere "BK" KolbenSchmidt písty od Pavlíčka, alespoň podle informací od klientů s timhle motorem. Je to tedy Tvoje distribuce?
Napsal: 16 říj 2018, 23:55
od valekf
Od Pavlicka uz ne, dal jsem mu lepsi nabidku, mam to primo od kolbenu.
Napsal: 17 říj 2018, 10:43
od váha
Huml píše:jezdím G7 1,4 TSI a O2 1,6 MPI, na naftu jsem nezanevřel, ale na můj kilometrovej nájezd se nevyplatí, navíc to hned topí a za další, nezávodím a i s tou 1,6 se dá na okreskách jet pod 6l
Pravda kterou bohužel někteří lidé nechtějí pochopit a pak se diví

Napsal: 17 říj 2018, 19:08
od hurikan1
Chcem sa opýtať pána Humla čo hovorí na tieto motory?
1,6 Sce v meganu 4 84 kw
1,4 Mpi v i30 74 kw
Napsal: 17 říj 2018, 20:03
od Huml
no zkušenosti s nima nemám, nějaký hyundaie k nám jezdí, a tak nějak všeobecně s nima nějaký problémy nejsou
o tý 1,6 u toho megana jsem původně myslel, že jde ještě o původní renault motor 16V, s nima žádný extra problémy nebyly, ale toto je motor od nissanu, pohon vaček je řetězem, na sací je nastavovač, je to docela nový, tak moc zkušeností asi nebude
https://www.youtube.com/watch?v=6PzqOB2r8qk