
Já myslim žee to skoro jedno.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak co je potom w211? Žebřiňák?TANN3R píše:Tak jestli je tady W211 pohodlný křižník, tak potom se vůbec nemá cenu o komfortu bavit
…
Btw. Do E65 vejde 103l nádrž místo rezervy.
O komfortu se můžeme bavit u w221, w211 je opravdu žebřiňák, z mého pohledu. Jak jsem psal, je to o zkušenostech. Nemůžeš ty auta porovnávat s oktávkou, pak je všechno komfortní a výkonnéturbo kamna power píše:tak co je potom w211? Žebřiňák?TANN3R píše:Tak jestli je tady W211 pohodlný křižník, tak potom se vůbec nemá cenu o komfortu bavit
…
Btw. Do E65 vejde 103l nádrž místo rezervy.![]()
filozofická otázka: a kam s tou rezervou?
Takze dojezdovka v kufru - dalsi negativum. Asistencka doveze jen kolo? A za jakou cenu? 25CZK/km s tim, ze si pocita cestu tam i zpet jako je to v pripade odtahu? Paklize je zdarma v ramci pojisteni, kolik takovy priplatek vychazi rocne?TANN3R píše:Rezervu řešíme buď lepící sadou, dojezdovkou v kufru a nejlíp asistenčkou.
Forest: Zas, z mého pohledu je prostě chybějící rezerva menší problém, než když třeba umře vstřik na naftě. Ten benzín totiž že zkušenosti dojede vždy, nafta max na odtahovce.
Nevim jestli doporučovat takhle nákladné auto někomu kdo chce ho koupit za 60 litru něco investovat kvuli výkonu a pak jezdit za 6 kámoš si koupil 540i e39 prodejce řikal že až to projedem poserem se zatím se kámoš posral ale jen z cen za servis.TANN3R píše:![]()
E65/66 právě není dnešní BMW, ale poslední kvalitní německé auto.
Tvou "logiku" ti neberu, ale osobně budu radši každej den jezdit s 370ps V8 za pár korun na plyn, než naftovou R4 za stejny peníze ale ve všem mnohem horší. Zkus někoho, kdo už měl V8 a víc, dostat zpět do V6, R4 apod..