Tlaky motora bls ,pd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

moze byt aj posunuty rozvod, mne to robilo to isté
+8°
Naposledy upravil(a) stanomx dne 27 pro 2018, 21:32, celkem upraveno 1 x.
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

stanomx píše:moze byt aj posunuty rozvod, mne to robilo to isté
Ako to myslíš ved to by ani nešlo keď to dáš mimo tolerancie tak to ani nechytí synchronizácia kľuka vačka ťa nepustí neviem aby som zbytočne nevytahoval tie vstreky lebo nafta my nepribuda v hladine oleja skôr trochu este mizne olej
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!

Ty šrouby sou právě natahovací na jedno použití, to dáváš běžně pevností šrouby.

:roll:


PS. Žhavením to není.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Podívej se do paliváku pokud bude černej jak bota tak je to jasný.Jinak stačí dát na přívod a přepad tandemu průhledný hadičky.
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

Palivak čistý nafta priehľadná jak vinko môže byť zlý niektorí vstrekovač že po štarte a na voľnobeh čúra len skupina 13 nič zlého neukazuje max +, - 0,50
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

No chtělo by to trochu jiný postup.Měřit podávací a tlak tandemu ovládání vstřikovačů a teploty ve chvíli kdy to nejde.Pak se uvidí co vlastně chybí jestli tlak paliva nebo jednotka neovládá vstřik.
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

toby66kw píše:
Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!

Ty šrouby sou právě natahovací na jedno použití, to dáváš běžně pevností šrouby.

:roll:


PS. Žhavením to není.
Pevnostní dávám vždy,origo jsou natahovaci ale problém je že se natahuji i během používání a pak to právě podfukuje...
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

geo píše:No chtělo by to trochu jiný postup.Měřit podávací a tlak tandemu ovládání vstřikovačů a teploty ve chvíli kdy to nejde.Pak se uvidí co vlastně chybí jestli tlak paliva nebo jednotka neovládá vstřik.
Neviem ako to urobiť zistim to aj keď vyberiem vstreky a pošlem na kontrolu na stolicu nie
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“