stanomx píše:moze byt aj posunuty rozvod, mne to robilo to isté
Ako to myslíš ved to by ani nešlo keď to dáš mimo tolerancie tak to ani nechytí synchronizácia kľuka vačka ťa nepustí neviem aby som zbytočne nevytahoval tie vstreky lebo nafta my nepribuda v hladine oleja skôr trochu este mizne olej
Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
Ty šrouby sou právě natahovací na jedno použití, to dáváš běžně pevností šrouby.
PS. Žhavením to není.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Palivak čistý nafta priehľadná jak vinko môže byť zlý niektorí vstrekovač že po štarte a na voľnobeh čúra len skupina 13 nič zlého neukazuje max +, - 0,50
No chtělo by to trochu jiný postup.Měřit podávací a tlak tandemu ovládání vstřikovačů a teploty ve chvíli kdy to nejde.Pak se uvidí co vlastně chybí jestli tlak paliva nebo jednotka neovládá vstřik.
Car diag píše:Přegumickovat, strhnout hranky, a máš pokoj.
Já tedy ještě vždy beru frézkou dosedaci plochu pro podložku na vstřik ale jen jemně, spíš jen očistit a vždy je po problému a také kup pevnostní šrouby na vstřiky, originál se hrozně vytahávají!
Ty šrouby sou právě natahovací na jedno použití, to dáváš běžně pevností šrouby.
PS. Žhavením to není.
Pevnostní dávám vždy,origo jsou natahovaci ale problém je že se natahuji i během používání a pak to právě podfukuje...
geo píše:No chtělo by to trochu jiný postup.Měřit podávací a tlak tandemu ovládání vstřikovačů a teploty ve chvíli kdy to nejde.Pak se uvidí co vlastně chybí jestli tlak paliva nebo jednotka neovládá vstřik.
Neviem ako to urobiť zistim to aj keď vyberiem vstreky a pošlem na kontrolu na stolicu nie