Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vytahej písty, tu rýhu zahonuješ ruční honovačkou, teď jsem dělal něco podobnýho na Galaxy AUY,lehce přeprášit všechny válce, písty překruhovat, nový šály na ojky,udělat hlavu a tadá - jede jak za mlada
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

roman1648 píše:Vytahej písty, tu rýhu zahonuješ ruční honovačkou, teď jsem dělal něco podobnýho na Galaxy AUY,lehce přeprášit všechny válce, písty překruhovat, nový šály na ojky,udělat hlavu a tadá - jede jak za mlada
Dneska jsem vyndal pist a ze by na nem neco bylo videt tak to se rict neda..Mě šlo o to co tu rýhu mohlo způsobit a jestli kuli tomu muze byt takova ztrata komprese..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nejake piesty aj s ojnicami by som este niekde nasiel ak by si potreboval. A hlavne zmeraj presahy, ci nieje nakopnuta ojnica a takisto skontroluj aj ventily ci nedostali do drzky.
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Aještě jedna zajímavost je že ta rýha je výš než kde končí poslední pístní kroužek.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nevies co ten motor zazil v minulosti. Mohlo prdnut turbo a nasal nejaky ulomok, alebo sa v nom vrtal nejaky "specialista" a mohlo mu tam spadnut nejake smietko a tak mozeme polemizovat este velmi dlho. Proste stalo sa a musis riesit vzniknuty problem. Zahonuj to honovacim pripravkom z unimaxu a bude to dobre. Ale hlavne zmeraj presahy, podla mna bude nakopnuta ojnica, preto si mal slabsi tlak na tom valci.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 03 led 2019, 10:23, celkem upraveno 1 x.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A není ten píst prasklý? Nebo nějaký potáhaný či zapečený? Ta rýha tam od něčeho je. Pokud to uděláš jak psal Roman nevyjde to ranec a budeš vědět že ten spodek je ok. Stejně ti nezbude nic jiného jak to složit a bádat dál. Co ventily nebyl některý zaklepaný nebo vačka ojetá?...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

TDI tech píše:Nejake piesty aj s ojnicami by som este niekde nasiel ak by si potreboval. A hlavne zmeraj presahy, ci nieje nakopnuta ojnica a takisto skontroluj aj ventily ci nedostali do drzky.
Právě že se v tom někdo hrabal..Je převložkovaná hlava a vačka vypadá jako nová.Přesahy jsem měřil a první s čtvrtým válcem byly podobné.Ještě mě napadlo jestli tam někdo nedal zbytečně vysoké těsnění bylo to se třema dírama ale podle přesahů to vypadalo že je to na rozmezí 2-3 dirového..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ake boli presahy vsetkych piestov presne? Napis

A su v tej hlave spravne ventily? Ci neprehodili celu druhu vypuzdrovanu hlavu, ale so strarim typom ventilov a hned neopeciatkovali vsetky piesty.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Chlapy podivejte se na ten píst.Proč mám dojem že vůbec neni s toho jeho BLS?Proč je komůrka uprostřed pístu?Co je to ten vyžranej cecek od komůrky směrem dolu?Upálenej píst?Nebo je to jen tak zkreslená ta fotka?
Vůbec to totiž nevypadá jak píst z PDčka.Celý mi to přijde divný.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Pepíček píše:Chlapy podivejte se na ten píst.Proč mám dojem že vůbec neni s toho jeho BLS?Proč je komůrka uprostřed pístu?Co je to ten vyžranej cecek od komůrky směrem dolu?Upálenej píst?Nebo je to jen tak zkreslená ta fotka?
Vůbec to totiž nevypadá jak píst z PDčka.Celý mi to přijde divný.

Velice zajimavej postřeh...Ted koukam na písty z bls a opravdu to tam nemají..
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

To je nějakej příšernej bastl, ten motor.Komůrky jsou u PD u strany, jako dopředu ve směru jízdy.To vybrání pro ventily taky nesouhlasí a přijde mi že je dodatečně dodělávaný nějakou frézou, ptotože vůbec není hladký a je vidět stopa po nástroji.Prostě je to píst z něčeho čehosi a upravenej :roll:

Ostatní písty jsou stejný jako ten na fotce?Kdyžtak nafoť a hoď to sem.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tipuju to na upravený písty z 2.0 TDi.To vybrání pro žhaviče je taky nějaký pofiderní.Zdá se že je to vybroušené fortunou.Celý nakřivo.
Počkej ještě na ostatní co na to aby se něco neuspěchalo.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
edie
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 12:31

Příspěvek od edie »

Pepíček píše:Tipuju to na upravený písty z 2.0 TDi.To vybrání pro žhaviče je taky nějaký pofiderní.Zdá se že je to vybroušené fortunou.Celý nakřivo.
Počkej ještě na ostatní co na to aby se něco neuspěchalo.
Opravdu to vypada na strašnej bastl..Co jsem se díval tak opravdu písty z bls vypadají uplne jinak.Tak snad se tdy k tomu nekdo ještě vyjádří..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

A je vidno opeciatkovany piest od ventilov, alebo sa mi to len zda :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“