Caddy 1,9 tdi BLS spatna komprese
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dneska jsem vyndal pist a ze by na nem neco bylo videt tak to se rict neda..Mě šlo o to co tu rýhu mohlo způsobit a jestli kuli tomu muze byt takova ztrata komprese..roman1648 píše:Vytahej písty, tu rýhu zahonuješ ruční honovačkou, teď jsem dělal něco podobnýho na Galaxy AUY,lehce přeprášit všechny válce, písty překruhovat, nový šály na ojky,udělat hlavu a tadá - jede jak za mlada
Nevies co ten motor zazil v minulosti. Mohlo prdnut turbo a nasal nejaky ulomok, alebo sa v nom vrtal nejaky "specialista" a mohlo mu tam spadnut nejake smietko a tak mozeme polemizovat este velmi dlho. Proste stalo sa a musis riesit vzniknuty problem. Zahonuj to honovacim pripravkom z unimaxu a bude to dobre. Ale hlavne zmeraj presahy, podla mna bude nakopnuta ojnica, preto si mal slabsi tlak na tom valci.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 03 led 2019, 10:23, celkem upraveno 1 x.
A není ten píst prasklý? Nebo nějaký potáhaný či zapečený? Ta rýha tam od něčeho je. Pokud to uděláš jak psal Roman nevyjde to ranec a budeš vědět že ten spodek je ok. Stejně ti nezbude nic jiného jak to složit a bádat dál. Co ventily nebyl některý zaklepaný nebo vačka ojetá?...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Právě že se v tom někdo hrabal..Je převložkovaná hlava a vačka vypadá jako nová.Přesahy jsem měřil a první s čtvrtým válcem byly podobné.Ještě mě napadlo jestli tam někdo nedal zbytečně vysoké těsnění bylo to se třema dírama ale podle přesahů to vypadalo že je to na rozmezí 2-3 dirového..TDI tech píše:Nejake piesty aj s ojnicami by som este niekde nasiel ak by si potreboval. A hlavne zmeraj presahy, ci nieje nakopnuta ojnica a takisto skontroluj aj ventily ci nedostali do drzky.
Chlapy podivejte se na ten píst.Proč mám dojem že vůbec neni s toho jeho BLS?Proč je komůrka uprostřed pístu?Co je to ten vyžranej cecek od komůrky směrem dolu?Upálenej píst?Nebo je to jen tak zkreslená ta fotka?
Vůbec to totiž nevypadá jak píst z PDčka.Celý mi to přijde divný.
Vůbec to totiž nevypadá jak píst z PDčka.Celý mi to přijde divný.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Pepíček píše:Chlapy podivejte se na ten píst.Proč mám dojem že vůbec neni s toho jeho BLS?Proč je komůrka uprostřed pístu?Co je to ten vyžranej cecek od komůrky směrem dolu?Upálenej píst?Nebo je to jen tak zkreslená ta fotka?
Vůbec to totiž nevypadá jak píst z PDčka.Celý mi to přijde divný.
Velice zajimavej postřeh...Ted koukam na písty z bls a opravdu to tam nemají..
To je nějakej příšernej bastl, ten motor.Komůrky jsou u PD u strany, jako dopředu ve směru jízdy.To vybrání pro ventily taky nesouhlasí a přijde mi že je dodatečně dodělávaný nějakou frézou, ptotože vůbec není hladký a je vidět stopa po nástroji.Prostě je to píst z něčeho čehosi a upravenej 
Ostatní písty jsou stejný jako ten na fotce?Kdyžtak nafoť a hoď to sem.

Ostatní písty jsou stejný jako ten na fotce?Kdyžtak nafoť a hoď to sem.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Opravdu to vypada na strašnej bastl..Co jsem se díval tak opravdu písty z bls vypadají uplne jinak.Tak snad se tdy k tomu nekdo ještě vyjádří..Pepíček píše:Tipuju to na upravený písty z 2.0 TDi.To vybrání pro žhaviče je taky nějaký pofiderní.Zdá se že je to vybroušené fortunou.Celý nakřivo.
Počkej ještě na ostatní co na to aby se něco neuspěchalo.