Stránka 2 z 4
Napsal: 26 úno 2019, 19:15
od jericho-3
Proč ne? Pokud to přikládal křížem a na průsvit tak je to tak..
Napsal: 26 úno 2019, 20:27
od jofa
No meral to hore aj dole medzi ventilmi,len neviem,cital som ze ked sa dava cisto plechove tesnenie bez tych lepkavych sraciek tak by sa hlava mala zrovnat...tak teraz neviem
Napsal: 26 úno 2019, 20:47
od turbo kamna power
Když už je hlava dole, tak si myslím, že si po těch letech zaslouží GO, vyčistit, srovnat, zabrousit ventily, otlakovat, nový vodítka a gufera

a je to komůrkáč, tak pořádně kouknout na praskliny

Napsal: 26 úno 2019, 21:11
od jofa
Takisto som toho nazoru ze ju dam spravit ked uz je vonku...inak su tam praskliny medzi ventilmi,v manuali pisu ze medzi ventilmi to je normalne,ci?
Napsal: 26 úno 2019, 21:28
od Marek001
Ano medzi ventilmi býva často prasklina, to nerieš.
Napsal: 26 úno 2019, 21:38
od jofa
Ok uz som kludnejsi,dam ju zrovnat nech to nemusim za chvilu robit nanovo a nadavat si ze som ju mal dat zrovnat hned a zbytocne sa mi to predrazi
Napsal: 26 úno 2019, 21:56
od TDI tech
Urcite ju daj komplet spravit. Budes mat klud na dalsich X stotisic km. Daj nove voditka, semeringi, zabrus ventily v pripade potreby zafrezuj sedla, dobrus stopky na vysku, zrovnaj ju. Nove sruby ( origo diel VW audi cca. 90eur/sada ), nove tesnenie ( origo diel VW Audi cca. 80eur ). A hlavne zmeraj blok ci nieje krivy !!! Pokial hej tak mas dva moznosti. Bud ho vybrat vonku a supnut ho idealne na brusku ( prip. frezu ), alebo ho rucne zaskrabat na aute. Potom zmeraj presahy a podla nich kup, tesnenie.
Napsal: 26 úno 2019, 22:54
od turbo kamna power
praskliny mezi ventily a taky ke komůrce jsou normální, jen by neměly být moc velké, hlavně by něměly být pod sedlem až do kanálů, pak se v extrémním případě může stát, že vypadne do válce sedlo

Napsal: 27 úno 2019, 11:25
od jofa
Prasklinky su male takze pohoda,dnes ju idem ocistit a zajtra ju zaveziem do servisu kde robia hlavy,tlakuju zrovnavaju atd
Napsal: 27 úno 2019, 11:31
od jericho-3
Samozřejmě jde o posouzení a co to má za sebou. Tohle je úskalí, které musí nakonec vyřešit zákazník, protože dnes výměna těsnění je jen holá věta..To už dnes neplatí, těsnění jen vyměnit/jak se tady píše, je třeba využít sundání hlavy k další opravě,/ ale cena poroste a tohle musí říci ten, kdo to platí..A jak tady píšete, tak motor, který má plechové těsnění, tak tam vlastně nenastane situace," že se těsnění vypálí", ale spíše se povolí styk blok-plech-hlava. Materiál pracuje.

Napsal: 27 úno 2019, 11:43
od jofa
Ved to,cakal som ze tam budu lepkave silikonove plochy ako na inych tesneniach,no toto je cisto plechove tesnenie a vo sa tyka vyberu hrubky,tak na vyber nemam,je oznacene dierkami od 1 do 3 z coho 3 je najhrubsie,ktore tam bolo od vyroby takze som objednal znovu to najhrubsie co tam aj bolo...
Co ma ale trochu znepokojuje a priklanam sa k tomu ze za to moze jeden ,,mechanik" ako si hovori,pomiesal g11 s g12,resp.pri vymene pumpy tam nalial g12 ale v radiatore aj v chladici zostala g11,a na bloku aj hlave je vidno,kadial cirkuluje voda,vodny kamen a hrdza...dokonca v bloku na samom kraji bol jeden maly kanalik uplne ucpaty...zase neviem ako casto sa tam niekedy menila voda ale a tymto som sa este nestretol...
Napsal: 27 úno 2019, 12:26
od frantisek28
O tej chladiacej kvapaline tu mas solo temu, avsak tam si dake miesanie G11 s G12 neuviedol, tam si pisal o vymene. Miesanie meni kontext, kedze sa miesat nesmu…
Napsal: 27 úno 2019, 14:04
od jericho-3
Na chladicí kapalinu se nelze vymlouvat, že růžová stojí zaprd a mnohé zelené od pump také, nelze pochybovat, ale závadu tohoto typu ti to nevytvoří...svádět to na mechána není fér..
Napsal: 27 úno 2019, 18:56
od jofa
jericho-3 píše:Na chladicí kapalinu se nelze vymlouvat, že růžová stojí zaprd a mnohé zelené od pump také, nelze pochybovat, ale závadu tohoto typu ti to nevytvoří...svádět to na mechána není fér..
Tak ten mechanik ma uz viac pruserov a nie len na tomto aute takze toto si myslim ze je unho bezna praktika...
Napsal: 27 úno 2019, 18:59
od jofa
frantisek28 píše:O tej chladiacej kvapaline tu mas solo temu, avsak tam si dake miesanie G11 s G12 neuviedol, tam si pisal o vymene. Miesanie meni kontext, kedze sa miesat nesmu…
Ano keby som ju menil tak preplachnem sustavu,tu sa vsak stala taka vec,ze ked dotycny menil rozvody s vodnou pumpou tak vypustil g11 a nalial tam g12 lebo sa mu nechcela kupovat g11...no a v chladici aj v radiatori zostala g11 a pomiesal ju s g12,ale to je jedno