Soude dle tveho prispevku mam neodbytny dojem, ze jsi nikdy nemel moznost jet opravdu necim silnejsim. Duvod? Pripada mi, ze nemas potuchy jaky je rozdil mezi pruznym zrychlenim silnejsiho a slabsiho vozu. Zvlaste, kdyz zminujes tu dalnici a vyssi rychlosti tak by sis mel byt vedom toho, ze je velky rozdil mezi tim, kdy pote, co jedes v levem a z praveho ti tam vjede nejaky tulpas nebo slipka, ty to musis malem zaflekovat a nasledne chces opet dosahnout svoji obvykle cestovni rychlosti.
Vez, ze dalnici jezdim pomerne dost casto, vzdalenosti pres 100 km a je velky rozdil mezi tim, kdy jedes necim slabsim a nebo necim silnejsim ... mohou to byt i desitky minut (z me zkusenosti HK<->PHA 20 minut).
Tento styl diskuze mam jiz davno a opakovane za sebou takze vim. Byly doby, kdy jsem si pocital, kolik jsem timto pristupem usetril casu a komukoli jsem to ukazal tak byl prinejmensim sokovan ... a vesmes kazdy argumentoval slovy "no jo, pro par minut prijit o zivot" ... jenze si neuvedomuje, ze prave tim, ze neco predjedes tak eliminujes dalsi potencialni zdroj nebezpeci protoze mas dve moznosti: drzet velky odstup a furt predvidat co udela a nebo to proste predjet a soustredit se na jine vlivy.
... nemachruji, nepovysuji se, jen sdeluji svoje zivotni zkusenosti.
Jinymi slovy k tematu: pokud ho to tesi, pokud mu to dela radost, nema to na to, aby neco nekomu dokazoval, je pripraven to udelat poradne, je pripraven za to, ze ma upravene auto nest zodpovednost, tak proc ne?

... ale jako zaklad povazuji:
- presne definovat ocekavani
- presne si definovat rozpocet
- presne si definovat cilove parametry po uprave a stavet rovnou finalni upravu, nebot mezistavy stoji ve finale vyrazne vice (teda pokud cesta neni cil)
- udelat to poradne z kvalitnich dilu
- konzultovat to predem s vybranym a kvalitnim upravcem