Napsal: 14 bře 2019, 17:44
A můžeš říci, PROČ?misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
A můžeš říci, PROČ?misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdyMisík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
Já tam mel febi i napsanoTomas.cz píše:Co si pamatuju na zdvihátka Febi pro PD, tedy 19 800 tak byla v krabici zabalená INA.
byly všechny cerne ty hydra 19800 když sem sundal kryt tak všechny měkké kdyz na ne tlačím srubovakem😠Tomas.cz píše:Hmm tak už nebalej INU, ale něco "svého"...
Ani ja nie ale videl som to na vlastné oči.Skoda že som nespravil fotku.Na motore sa okrem toho pretesnovali vstreky plus sa menili aj všetky skrutky ku vstrekom aj na vahadla ta nastavovacia skrutka aj druhá strana vo vstreky.Menila sa komplet spojka cely set zo zotrvacnikom Sachs ,Termostat plus gufera na vacke a kluke a nová olejová vaňa nový olej a filtre.Motor suchy.Po nahodení Zdvihatok popretacane vackou a pred nastartovanim ručne znova už z nahodenym rozvodom všetko ok.Pred štartom som ešte odpojil kabeláž ku vstrekom a taktiež nova a znova prestartoval nech natalci olej.Vsetko maže funguje ale občas si zaklepu.Zase ma čaká to rozhádzať.Akoby ten motor bol zodraty.moers píše:s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdyMisík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
Nikdy nebyl problém AZ tedy s febi🙈🙈😞
Favo: dik za tip mrknem natofavo píše:Když jsi zmiňoval ty ventily a jejich vodítka, nedávno jsem dával hlavu na komplet repas, včetně uložení vstřiků do firmy Engitec a jen mi oznámili že by bylo dobrý vyměnit i vodítka ventilů, protože originál jsou příliš krátký a po čase se vyběhají a je v nich velká vůle. Oni prý dávají delší.
Netuším, zda by to mohlo mít souvislost s vydřeným vedením pro hydroštel, ale raději jsem to napsal.
nemusíš čekat a otáčet motorem?jericho-3 píše:A můžeš říci, PROČ?misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.