Stránka 2 z 3

Napsal: 14 bře 2019, 17:44
od jericho-3
misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
A můžeš říci, PROČ?

Napsal: 14 bře 2019, 17:52
od Jarda S.
já teda hydra namontoval a druhý den startoval a žádný problém

Napsal: 14 bře 2019, 17:56
od stanomx
nove zdvihatka, piesty zatočiť kľukou dole, montaž vačky, za 3h pretočenie rozvodom, este hodka 2 kym sa vsetko da na miesto a nasledne štart

Napsal: 14 bře 2019, 20:08
od moers
Misík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdy
Nikdy nebyl problém AZ tedy s febi🙈🙈😞

Napsal: 14 bře 2019, 20:15
od Tomas.cz
Co si pamatuju na zdvihátka Febi pro PD, tedy 19 800 tak byla v krabici zabalená INA.

Napsal: 14 bře 2019, 20:16
od moers
Tomas.cz píše:Co si pamatuju na zdvihátka Febi pro PD, tedy 19 800 tak byla v krabici zabalená INA.
Já tam mel febi i napsano

Napsal: 14 bře 2019, 20:17
od Tomas.cz
Hmm tak už nebalej INU, ale něco "svého"... (wallbash)

Napsal: 14 bře 2019, 20:21
od moers
Tomas.cz píše:Hmm tak už nebalej INU, ale něco "svého"... (wallbash)
byly všechny cerne ty hydra 19800 když sem sundal kryt tak všechny měkké kdyz na ne tlačím srubovakem😠

Napsal: 14 bře 2019, 21:17
od Misík
moers píše:
Misík píše:Mám ten istý problém zdvihatka INA pre PD. Problem vidím vtom že po znovu rozobrani vačky a vybratí zdvihatok je na spodu pod zdvihatkom nazbierane kúsky hliníka z bočnej steny kde chodí zvihatko.Nieje toho veľa ale akoby zdvihatkom chodilo dnu do strany a na spodku zo steny svojou hranou bralo hliník.Vacka pôvodná ale dá ale som nové klzne ložiská vačky.Napadlo ma či niesu vodítka na ventiloch zodraté a hádže zvihatka do strany. Zase ma čaká to rozobrať.Pri prudkej akcelerácii to aj vybruje.
s Tim sem se ještě nesetkal na PD dáváme jen kolbensmith nebo Ina a nikdy
Nikdy nebyl problém AZ tedy s febi🙈🙈😞
Ani ja nie ale videl som to na vlastné oči.Skoda že som nespravil fotku.Na motore sa okrem toho pretesnovali vstreky plus sa menili aj všetky skrutky ku vstrekom aj na vahadla ta nastavovacia skrutka aj druhá strana vo vstreky.Menila sa komplet spojka cely set zo zotrvacnikom Sachs ,Termostat plus gufera na vacke a kluke a nová olejová vaňa nový olej a filtre.Motor suchy.Po nahodení Zdvihatok popretacane vackou a pred nastartovanim ručne znova už z nahodenym rozvodom všetko ok.Pred štartom som ešte odpojil kabeláž ku vstrekom a taktiež nova a znova prestartoval nech natalci olej.Vsetko maže funguje ale občas si zaklepu.Zase ma čaká to rozhádzať.Akoby ten motor bol zodraty.

Napsal: 15 bře 2019, 09:01
od favo
Když jsi zmiňoval ty ventily a jejich vodítka, nedávno jsem dával hlavu na komplet repas, včetně uložení vstřiků do firmy Engitec a jen mi oznámili že by bylo dobrý vyměnit i vodítka ventilů, protože originál jsou příliš krátký a po čase se vyběhají a je v nich velká vůle. Oni prý dávají delší.
Netuším, zda by to mohlo mít souvislost s vydřeným vedením pro hydroštel, ale raději jsem to napsal.

Napsal: 15 bře 2019, 09:25
od roman1648
Krátký vodítka jsou všeobecně problém u TDi, i rotačky..
hydra montuju tak jak psáno výše, normálně vybalím,naskládám,dám vačku,pomalu rovnoměrně utáhnu(písty v rovině) pak třeba po 15min otočím vačkou o 90st.,pak znovu několikrátk,pak nahodím rozvod a ještě několikrát protočím,nový hydra jsou nafouklý na max a je potřeba je takto vymačkat, rozebírat je si myslím že je nesmysl..

Napsal: 15 bře 2019, 12:33
od Misík
favo píše:Když jsi zmiňoval ty ventily a jejich vodítka, nedávno jsem dával hlavu na komplet repas, včetně uložení vstřiků do firmy Engitec a jen mi oznámili že by bylo dobrý vyměnit i vodítka ventilů, protože originál jsou příliš krátký a po čase se vyběhají a je v nich velká vůle. Oni prý dávají delší.
Netuším, zda by to mohlo mít souvislost s vydřeným vedením pro hydroštel, ale raději jsem to napsal.
Favo: dik za tip mrknem nato :)
Jo budem musieť nato mrknut.Jedine čo.ma štve že to musím zas celé rozhadzat a nieje nato čas.Montoval som podľa návodu.Po štarte chvíľku boli hlučné potom stichly a neskôr začali zase byť hlučné.Teraz je to podľa toho ako auto ponahaniam.Pokial prekročim 3000 ot. Tak občas si trošku zaklepu a zase stichnu.Momentalne majú 2000 km a ten hliník sa oprel o dno a mám pocit že doňho to zdvihatkom naráža.Ked to rozoberiem omrknem.

Napsal: 15 bře 2019, 14:17
od jericho-3
Ty píšeš, že jste dávali lágry pod vačku, jinak zůstalo vše stejné -mimo hyder..Jde o to, zda vačka nejde v jiné poloze/křívě /a tím netlačí hydra ke straně..Pokud ta nová hydra neměla ve vedení vůli, tak proč by vydírala hliník na straně..A že by ventil, který pochoduje ve vodítku na té ploše doteku dokázal tlačit zespoda tak, aby jej tlačil ke straně, to by asi musela být sakra vůle..Samozřejmě nové hydro je přesně rovné a je to panic vůči vačce, proto to patrně předtím bylo v "klidu" , jen pocvakávaly..Je to podivné, že v místě kde se řine olej na hydro se chroustá hliník..Jak vypadají teď ty lágry vačky?

Napsal: 15 bře 2019, 18:33
od misa.89
jericho-3 píše:
misa.89 píše:já už teď před montáží zdvíhátka rozebírám a vylívám tak, aby šli zmáčknout prstem cca 4mm, do dvou minut jsou naplněné.
A můžeš říci, PROČ?
nemusíš čekat a otáčet motorem?

Napsal: 16 bře 2019, 09:56
od jericho-3
Kam tak chvátáš a proč zasahuješ do nového výrobku..? Já považuji nový výrobek, zabalený a zalitý olejem za svatý a neposkvrněný...Obřadně rozstřihnu PVC obal a po jednom hydro nandám do hlavy, zatočím s ním , jak se chová a vezmu další..Je to jako s vymýváním trysek/špiček/ před montáží..Kdysi se musela tryska vymýt naftou a pečlivě očistit od naschlého oleje, ale dnes se vyndá z olejíčku a ihned se montuje...Mám zato, že soukromé "operace "nepatří do postupu oprav...A jsou různé opravy, které potřebují svůj čas, jinak je to anarchie která vede k problémům.. :)