Stránka 2 z 3
Napsal: 01 črc 2019, 12:36
od favo
Největší prdel je když už po několikáte v odborným časopisu nebo na odborném webu nabádají řidiče k tomu, aby klimatizaci pouštěli i v zimě.
Prý kvůli promazání systému a rychlému odmlžení oken, ale že by si to některý z těch rádoby odboríků alespoň zkusil než to začnou šířit jako fakt, to je nenapadne.
Mimochodem, je to i v zmiňovaném čísle SM s rozborkou Rapida.
Napsal: 01 črc 2019, 12:43
od Vici
tak by zjistili, že vona se tak nějak nepustí

i když, zase kolik je v Práglu dnů, kdy mrzne, nebo je větší zima.. asi vychází z toho

Napsal: 01 črc 2019, 12:47
od favo
Vidíš to mě nanapadlo.

Napsal: 01 črc 2019, 13:20
od fekálek
lt.kubosh píše:
Já si tyhle autocasopisy nekupuju a auto s motorem o obsahu nádobky na ostřikovače z embéčka si nekoupím tuplem.
Tak to asi budeš muset jezdit na kole, ale brzy nic jinýho než oturbenej fichtl nebude

Napsal: 01 črc 2019, 14:50
od Rayx
jericho-3 píše:Jsou tam vyfocené pouze z čelního pohledu./takže k ničemu/.
Ani se nedivím, že je více a lépe nesfotili, natož by se jim věnovali ve videu ... Je to šílenost, interní EGR využitý na plný pecky ... Bylo by zajímavý tomu změřit PM částice/saze, třeba na opacimetru ...
No, pak je až s podivem, že na těch sacích ventilech opravdu není více sajrajtu
a jediný jejich štěstí je že tady projekt použil skládaný stíráky hned, a ne až jako řešení průseru jako na jiných řadách.
To že vrtaný/děrovaný drenáže na stírácích jsou k vidění stále i na těchle "spinavejch" benzínových přímovstřicích, jako EA888, EA211 atd., to je právě ten "konstrukční" genius VAGu ...

Napsal: 09 črc 2019, 17:31
od Rayx
Profil toho pístu po 102 000km
a odpovědi experta výrobce k tomu vedoucí situaci

Napsal: 09 črc 2019, 18:35
od jericho-3
To se dá samozřejmě chápat, je to důsledek způsobu vstřikování, je to vždy něco za něco a potýkají se s tím patrně všechny firmy..Ale proč /samozřejmě z obchodních důvodů/neinformují majitele , popřípadě nedoporučují do města a na pojíždění motory s kombinací nepřímého a přímého vstřikování, jako jiné firmy, kdy jeden vstřikovač v sání u každého válce nebo možná i centrální eliminuje neomývání ventilů při přímém vstřiku? Bylo by to seriozní ...
Napsal: 10 črc 2019, 06:56
od favo
Proč ? Protože většině lidí co mají na nová auta je to jedno, autům nerozumí a chtějí jen jezdit a o nic se nestarat/neřešit. Hlavně ať jde spárovat telefon s rádiem a mohou být stále online.
Napsal: 10 črc 2019, 11:25
od Vici
Ale tak by to mělo být. Za nové auto dáš balík, tak bys jako zákazník opravdu neměl řešit nějaké zakarbonované ventily a písty.. Ale lít palivo, a jezdit
Napsal: 10 črc 2019, 15:28
od fekálek
Vici píše:Ale tak by to mělo být. Za nové auto dáš balík, tak bys jako zákazník opravdu neměl řešit nějaké zakarbonované ventily a písty.. Ale lít palivo, a jezdit
Však to taky po čas záruky tak je, dál to nikoho nezajímá
Napsal: 11 črc 2019, 08:35
od favo
Za nový auto jsi dal vždy balík peněz, ale dřív jsi aspoň dostal rady jak se k němu chovat aby Ti vydrželo a sloužilo co nejdéle.
Napsal: 23 črc 2019, 09:33
od zero1724
Source píše:nejdem pod 2000 otáčok a obćas tomu pekne naložiť až do červeného, tak si myslím, že to musí vydržať hocičo.
Měl jsem to z půjčovny 400km tam a 400 zpět, na tříhrnek to jelo lépe jak 1.6 octavie, která je teda děsná tragédie, navíc to žralo uplně stejně (octavia 3 1.6 tdi 8l/100km fabia 3 1.0 tsi 8l/100km...) oboje to dostalo za uši jak se patří...
Napsal: 23 črc 2019, 15:01
od fekálek
To fakt ta 1.6 TDI tolik chlastá jo? Já myslel že je to lepší

Napsal: 24 črc 2019, 10:20
od favo
Vždyť psal že tomu dával za uši, to pak chlastá každý TDI teda kromě těch co nejedou i kdyby jste se rozkrájeli.
Napsal: 24 črc 2019, 12:19
od fekálek
Já svýmu čiplýmu pd nakládám a přez 7 neleze, ale je to fobie, ta je asi lehčí