Stránka 2 z 4

Napsal: 11 zář 2019, 08:54
od Eric_
Mal som Megana a bol to des.
Motor OK.
Kupovaný ako 3 ročný.
Odišlo:
cievky zapalovania Sagem, výmena nové Beru
servo riadenie dal som to pretesniť, takže už sa robila predná náprava
odlepené zadné obloženie
hnila predná kapota vo falci
odhnilé kábliky na lambda sonde
relátko čerpadla, ko raz šlo raz nie

Čo ma najviac štvalo že hrozitánsky mäkké sedačky a bolel chrbát.
Kolega mal Fabiu II kupovanú so mnou takže som mal čo porovnávať.
Jemu za tú istú dobu pustila len spojka na výfuku, pletenec.

Odvtedy nechcem ani vidieť čo má v znaku pizdu.


Edit, nie 2 ale tento zázrak je to nejaký rok čo som ten črep mal a pomýlilo ma to že bol po facelifte : https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... k=3&page=4

Napsal: 11 zář 2019, 09:14
od lt.kubosh
Marek77 píše:Proč myslíš, že mám Renaultů plnou garáž?
Na náhradní díly? :)

Napsal: 11 zář 2019, 13:22
od fekálek
Marek77 píše:Fakt je, že každá značka má své mouchy. Nemá cenu tady něco vychvalovat, protože jinde se to samé třeba nepovedlo. Motor 2,2 dCi se Renaultu třeba právě moc nepovedl, naopak nesmrtelný je 1,6 16V a velmi dobré jsou i 1,5 dCi všech výkonů. A kdo si myslí, že koncernové TDI jsou vrcholem vědeckotechnické revoluce, nikdy neseděl v Laguně III 2,0 dCi 131 kW.
Motory TCe oproti TSi nemají absolutně žádný konstrukční problém, zatímco koncern něco pustí mezi lidi a pak to pět let vychytává. Absolutní vrchol jsou pochopitelně 2,0 TCe s HP turbem, kde výkony jsou takové, na které koncern může zapomenout i s dnešními technologiemi. Svezte se s deset let starým Megane III RS a fungl novou OIII RS hodíte do škarpy. A to nemluvím o Megane IV RS.....

Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje chybějí necelé dvě deci.

Čeho si u Renaultů cením nejvíc? Nereznou. Vůbec. Ani po 15 letech na tom nenajdete vůbec nic.

Doma je pět Renaultů. Moje dva a dceřin (v podpisu), tchán má Scénic I 1,6 16V a teta mojí ženy Clio IV 1,2 16V. Všechny mám v prackách. Krom běžného servisu a věcí vyplývajících z normálního provozu mě nic jiného nezajímá. Prostě spolehlivá a provozně levná auta s komfortním podvozkem a skvělými motory.

Nedávno jsem se svezl s Megane IV v motorizaci 1,2 TCe 97 kW. Motor není slyšet ani při rychlosti přes 150 za hodinu, šest kvaltů odstupňovaných jako u naftové motorizace (na šestku při 2000 rpm to mělo asi 96 km/h). Skvělý podvozek, pohodlí, prostor. Mám 140 kilo a dva metry, takže potřebuju hodně prostoru a tady jako fakt není problém. Výkon víc než dostačující, maximum točivého momentu odspodu. A když se s tím jede normálně, dá se i za 4,5 litru, stylem důchodce i lehce přes čtyři. Když jsem to honil jak nadmutou krávu, byl jsem na sedmi a půl. Zkuste to s nějakou koncernovou mrchou s motorem TSi ;-)

Vlastně ani nechápu lidi, co pořád dokola slepě kupují škodovky. Zajímal by mě jediný rozumově zdůvodnitelný argument. Moji známí jsou mi svědky, že ještě před několika málo lety jsem tvrdil, že Renault mi do baráku nesmí. Teď jich je doslova plný barák a jsem tomu věru rád. Nic jiného nechci.
Dělám auta dlouho, ale i kdyby jiný auto neexistovalo tak renaulta si určitě dobrovolně domu nekoupím, stačilo mi minulej tejden na Kangoo 1.5 dci měnit olej, dostat se k filtru je nutný bejt mozkovej chirurg (wallbash)

Napsal: 11 zář 2019, 13:34
od Vici
Marek77 píše:Proč myslíš, že mám Renaultů plnou garáž?
Protože jsou levné.....

Napsal: 11 zář 2019, 14:45
od jericho-3
Taky bych řekl, že Marek 77 je velký optimista, ale já to posuzuji podle toho, kolik třeba na vesnici jezdi značek, protože tam se auta dojíždí do konce. A co vidím ? 2 Twinga první řady, několik R 19 a vedle ESpace , kosmická loď, kde kvůli každé "píčovině" musíš vyndal motor..Jinak jejich experimenty s kartami apod. jsou sice první pionýrské pokusy o pokrok, ale přitom jenom zdržují a prudí majitele..Jejich idiotský způsob neustálého zamykání a odemykání, aby člověk natočil motor je výstřel do tmy. Mnoho důchodců tím velmi trpělo, než jim člověk vysvětil, co mají udělat, aby vůbec odjeli...A naproti tomu tady jezdí jen jediná první Fábka, která byla mnoho let uložená ve stodole, a když paní chtěla po delší době odjet, nikdy auto nenatočila. O vymrskaných koncernových PD nebudu mluvit..Co mne kdysi učarovalo, byl motor 2,1 D a TD...V turbu měl neskutečný zátah a hlavně byl nezničitelný, když už se potkal, tak se vyměnily vyhadélka , kde prasklo zeslabení a motor jel dál..Tohle dnes není, dnes je vždy motor na sračky,/pokud má vahadla/ kšeft je kšeft..Ale samozřejmě každý má své zkušenosti a pocity, které s Renaultem zažil.. :)

Napsal: 11 zář 2019, 15:10
od Jarda-k
Taková výměna spojky na meganu, nebo scénicu je taky chuťovka....

Napsal: 11 zář 2019, 18:14
od Marek77
Eric_ píše:Mal som Megana 2 a bol to des.
Motor OK.
Kupovaný ako 3 ročný.
Odišlo:
cievky zapalovania Sagem, výmena nové Beru
servo riadenie dal som to pretesniť, takže už sa robila predná náprava
odlepené zadné obloženie
hnila predná kapota vo falci
odhnilé kábliky na lambda sonde
relátko čerpadla, ko raz šlo raz nie

Čo ma najviac štvalo že hrozitánsky mäkké sedačky a bolel chrbát.
Kolega mal Fabiu II kupovanú so mnou takže som mal čo porovnávať.
Jemu za tú istú dobu pustila len spojka na výfuku, pletenec.

Odvtedy nechcem ani vidieť čo má v znaku pizdu.
Fakt by mě zajímalo, jaké servo jsi nechal přetěsnit. Megane 2 žádné servo nemá. Ma elektrický posilovač - motor přímo na volantové tyči.
Hnila kapota? Ale ta je hliníková.
Cívky zapalování? Žádný z motorů v Megane 2 nemá cívky, ale jednotlivé zapalovací moduly přímo na svíčkách.
Odlepené zadní obložení? Všechny modely Megane 2 mají vzadu kotouče. Žádný nemá obložení. Fakt ne.
Měkké sedačky fakt nemám. Jsou velmi tvrdé a mají skvělé boční vedení.

Asi jsi neměl Megane 2. Měl jsi vůbec Megane? Měl jsi vůbec Renaulta?

Napsal: 11 zář 2019, 19:37
od NOVON
Marek 77: Někdo bere asi jako Megane 2 Megane 1 po faceliftu..
Nicméně Megane jako tak povedené auta,jen kdyby to "nezabili" tou elektroinstalací.

Napsal: 12 zář 2019, 07:15
od rudy5
Thopr píše:Brácha měl kdysi Renault 5 1.4 T... To byla pila neskutečná... (noteeth) ;)
Poznam frajerka to mala to ked si pridal si neudrzal na ceste raketa

Napsal: 12 zář 2019, 07:43
od Grunt
Takový megane 1 1.6 16v na pojezd super dobře se s tím jede taková pohoda ale hnilo to před očima tak rychle zreznout jsem neviděl žádné jiné auto...

Napsal: 12 zář 2019, 08:14
od váha
rudy5 píše:
Thopr píše:Brácha měl kdysi Renault 5 1.4 T... To byla pila neskutečná... (noteeth) ;)
Poznam frajerka to mala to ked si pridal si neudrzal na ceste raketa
Jenže důvod proč jsi to neudržěl na cestě je ten že se kastle kroutila jak had...stejně jako uno turbo,fiesta xr2i,...

Napsal: 12 zář 2019, 09:40
od favo
Marku fakticky chceš porovnávat Megan RS a Octávii RS ?
Megán je v podstatě speciál v porovnání se škodovkou, která má jen silnější motor a kratší pružiny. O VAQ se bavit nebudem to měli jen některé.
Srovnávej Megan RS s Hondou Type R, Golf R, Hyundai N a jim podobnými, Octávia RS byla vždy jen rychlá škodovka pro rodinu, nic víc nic míň na Hot hatch si nikdy nehrála i když to jejich majitelé asi vidí jinak.
Megan RS měl díly který si na žádným jiným Renaultu nikdy vidět nemohl, jako speciální přední nápravy s oddělenými těchlicemi a podobně.

Napsal: 12 zář 2019, 11:05
od Eric_
Marek77 píše:
Eric_ píše:Fakt by mě zajímalo, jaké servo jsi nechal přetěsnit. Megane 2 žádné servo nemá. Ma elektrický posilovač - motor přímo na volantové tyči.
Hnila kapota? Ale ta je hliníková.
Cívky zapalování? Žádný z motorů v Megane 2 nemá cívky, ale jednotlivé zapalovací moduly přímo na svíčkách.
Odlepené zadní obložení? Všechny modely Megane 2 mají vzadu kotouče. Žádný nemá obložení. Fakt ne.
Měkké sedačky fakt nemám. Jsou velmi tvrdé a mají skvělé boční vedení.

Asi jsi neměl Megane 2. Měl jsi vůbec Megane? Měl jsi vůbec Renaulta?
Bol to Megane či 1 alebo 2 je to jedno kurvili sa rovnako, bol to nejaký rok dávnejšie a pomylilo ma že ten čo som mal bol po facelifte.

Cievka, modul v podstate si pochopil.

Žabožrúti nevedia robiť autá pozri si Top gear ako nadávajú na citroen.

Keď ti treba tak tu je model ktorý som mal presne....https://auto.bazos.sk/inzerat/102764577 ... 4m-700.php
Ak ti to pomôže....
(noteeth) (noteeth)

https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... k=3&page=4

Napsal: 12 zář 2019, 14:09
od Marek77
Top gear? To je ten nehorázně debilní pořad o bandě arogantních dementů, co jim víc, než o objektivní hodnocení vozů, jde o to nahonit si vlastní ego? Bych se poblil, kdyby mě na to někdo nutil koukat. Na to se fakt někdo dívá??? :o

Ne. Na to, abych se díval na odpadky, je můj čas na tomhle světě fakt moc drahý. A začíná být docela drahý i na to, abych tady četl ty vaše hospodské připomínky. Takže..... Jezděte si, čím chcete a mějte názor, jaký chcete. Já jsem se všemi Renaulty, co doma máme, naprosto spokojený a neměnil bych. Tím jsem v tomhle tématu skončil a nebudu se dále vyjadřovat. Nemá to cenu, jak vidím.

Napsal: 12 zář 2019, 14:15
od kawas
Marek77 píše: Motory Renault mají vynikající spotřebu paliva, na to koncern nemá a nikdy neměl. Moje žena jezdí se sedmimístným Grand Scenicem v benzínu za nižší spotřebu, než jezdilo Galaxy v naftě. Já s Meganem jsem do 4,5 litru i v zimě. Kultivovanost chodu je taky úplně jinde. Neznám dolévání oleje ani u jednoho motoru. Žena má na Scénicu čtvrt milionu a při výměně oleje


To fakt jezdi 7 mistne benzinove MPV Scenic za mene nez naftovy Sharan , tomu se az nechce verit ...